You are not logged in.
DJ Kridlokk, Sonata Arctica ja Gamma Ray
suomessa tykitellään
war on drugs sijalla 11
pitää kyl kuunnella toi mutsi. edellisestäkin soolosta tykkäsin.
Last edited by ydinaukio (06.04.2014 22:22)
semmonen huomio vielä, että aika jännä kun kridlokk ruvennut kutsumaan itseään lokiksi, ja kuulemma ihan jodarokin luvalla
tästäpä tulikin mieleen, että tänä vuonnahan tai joskus pitäisi tulla se ep, jossa on kridlokin biitit ja jodarokin vokaalit. se voi olla ihan kiinnostava juttu.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
tästäpä tulikin mieleen, että tänä vuonnahan tai joskus pitäisi tulla se ep, jossa on kridlokin biitit ja jodarokin vokaalit. se voi olla ihan kiinnostava juttu.
olis kyllä, ja onhan joda ollut välillä noissa kcmd-jutuissa mukana lokki voorheesina.
tänään muuten krid ja huhujen mukaan myös stöö livenä tampereella oukkidoupin kanssa.
Kridlokin keikka Tampereella oli ihan älyttömän kova. Olen nähnyt tyypin lavalla ennenkin, mutta en tällä tavalla pääosassa. Tuntui, kuin mies olisi itsekin vielä yllättynyt siitä, miten hienosti Mutsi on otettu vastaan. Tosi nöyrä, kiitollinen ja pitäiskö sanoo positiivinen lavaolemus. Levyltä ei iskenyt yhtään niin paljon kuin äsken livenä. Tuuttis peesasi hyvin - sekin vaikutti tosi symppis jäbältä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
toi remiks on kyl hiton kova
starttasin just tän kriden ja ropsun uuden levyn, taustat kyl hyvää meteliä mut enpä nyt tiiä taipuuks tää kriden flow niin luontevasti näihin biiseihin. ehk tottunu vaa tohon kridlokk-meininkiin ja ex ovis... jne tiputteluun.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
luoti on kyl edelleen hävytön biisi
en tiedä pitäisikö vielä parin kuuntelun jälkeen laukoa kovin varmoja mielipiteitä, mutta mun mielestä "ei" ei pärjää mitenkään mutsille, kun pakkohan näitä kuitenkin on vertailla, vaikka hieman eri proggis onkin kyseessä. rpk:n biitit (niitä kai nää on, aikalailla eurocrackilta kuulostaa) on jotenkin kolhompia ku kriden omat, varmaan tarkoituksella näin, mutta hieman puuduttava meininki, ja vaikka kriden tyylistä tykkäänkin, niin vähän suurempaa vaihtelua olisin kaivannut, tai vaikka jotain hieman erilaista juttua sinne sekaan. ihan hyvä levy, mutta ei kuitenkaan mikään mestariteos. lisäksi nämä "vakavammat" läpät jättää hieman kylmäksi kuitenkin.
sinänsä muuten hauska, että ennakkovarasin levyn jo lokakuussa, ja juuri tuolloin tuli leimat täyteen ja sain tähän alennuksen, mutta julkaisua venytettiin vaikka kuinka, no irtosihan se vinyyli sitten lopulta alle kolmella eurolla
oon tainnu ennenkin itkeä sitä ettei monsp osaa tägätä ämpäreitä, mutta huomasin että ei-levyn esittäjäksi on merkattu KHID & RKP
MNTTT / Aztra / Eevil Stöö : Menetetyt 2LP/CD/CS
1. Zombei
2. Bela Lugosi
3. Kulmilla feat. Kube
4. Menetetyt
5. F.A.A.R.A.O.
6. KMK
7. Tekniikka
8. Yhen Stöön klaani
9. Creep mode
10. Takasi kuuhun
11. Kultti
12. Mystinen
ilmestyy 1.8.
Tota onki odoteltu
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
tämmönenki:
kova biitti
kcmd ei taida olla enää ajankohtaista foorumilla, mutta tulin vaa ilmoittamaan että uus levy on varsin kelpo
Pitääki tsekata toi. Jos vaikka uskaltais poistaa kohta ku käyn hakemas Juhalta kaikenlaista palloilumeininkiä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
kova biitti
jostain syystä oon vähe kyllästyny roopek:n biitteihin, mut onneksi toi on ainoo laatuaan, suurin osa aztran biittei, ja ihan törkeen hyvii... lisäksi pari kriden ja yksi emein. joo en viel kuunnellu ees koko levyy mut a-puoli tosi kova, bela lugosi huh huh
instruversio vois kiinnostaa
http://djkridlokk.bandcamp.com/album/dj … trumentals
tämmöset
oliks tätä viel postattu minnekään? seiskahan myytiin loppuun ennen ilmestymistään
kova biitti
Sma. Tuoreen oloista Roope-kamaa
Vuoden nuori muotoilija.
uus tuuttis ja MNTTT molemmat erittäin hyviä
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Biitti: Emei
Video: ¥ung $elfi
MNTTT on aika hyvää työntekomusaa.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
taitaa olla tänään tavastialla
Biitti: Emei
Video: ¥ung $elfi
taitaa olla tänään tavastialla
Oli! Hyvä keikka!
Tollanen vika biisi:
olin menos mut väsytti liikaa, pitää kattoa toi video vielä