You are not logged in.
Iskelmämusiikin veteraani Pepe Willberg keikkaili vuosia kouluissa ja vanhainkodeissa. Sitten hän tapasi Tehosekoitin-yhtyeestä tutun Matti Mikkolan. Kaksikon yhteistyönä syntyi levy, josta nyt kohistaan.
en ole vielä kuullut, mutta olen aina tykännyt pepen meiningeistä, niin vähän on aikaa on hieno levy, ja pepehän vieraili myös m.a. nummisen ekalla levyllä kappaleessa viiskulmassa on viisi kulmaa.
Mukavaa sixties heartbreak -tunnelmointia. Liian pitkä kappale tosin on ja ehkä vähän sekavahko.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Niin vähän on aikaa ja Jormas
Muusta en tiijä enkä niin välitä
Piip.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Eka olin tosta biisistä silleen varovaisen
Mutta lopulta kuitenkin:
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
kuuntelin ihan kiinnostuneena, mut ei oikein lähtenyt
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
joo. kyllähän pepe laulaa osaa, mut biisi jäi turhan keskinkertaiseksi.
hohhoijaa
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
Ei huono tuo näytekappale. Uskon hypeen ainakin osittain ja harkitsen levyn ostamista.
hohhoijaa
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.
kuuntelin ton tällä kadulla -biisin, täähän oli törkeen kova
haters gonna hate, saattaa mennä levy hankintaan
kuuntelin ton tällä kadulla -biisin, täähän oli törkeen kova
haters gonna hate, saattaa mennä levy hankintaan
psyko on oikeilla linjoilla
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Eihän toi paska biisi oo, vähän tylsä vaan, ja vikan minuutin ois ainakin voinu leikata pois.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Eihän toi paska biisi oo, vähän tylsä vaan, ja vikan minuutin ois ainakin voinu leikata pois.
eiku just päinvastoin, ite juhlin sitä että KERRANKIN KUNNON HERUTUSTA
onhan toi ihan nannaa jos isosti orkestroidusta retropopista tykkää. Ja Pepen kiekunasta
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Hassuttelija wrote:Eihän toi paska biisi oo, vähän tylsä vaan, ja vikan minuutin ois ainakin voinu leikata pois.
eiku just päinvastoin, ite juhlin sitä että KERRANKIN KUNNON HERUTUSTA
onhan toi ihan nannaa jos isosti orkestroidusta retropopista tykkää. Ja Pepen kiekunasta
juu nimenomaan loppuhan on just paras
stupidolla on kuulemma vinyyliä ja jengi varailee niitä hiessä facebookissa itse tilasin cdonnilta, toivottavasti saapuu joskus.
mukava jos kerrankin tämmöinen musiikillinen muoti-ilmiö joka perustuu laatuun eikä turhaan hypeen. tosin, en ole vielä kuullut muita kuin se yhden biisin, mutta se on sitäkin parempi parin forumistin vähättelyistä huolimatta.
en sano mtn ennen kuin olen kuunnellut, vielä en ole saanut aikaiseksi
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
miksei kukaan osaa latailla uuden levyn biisejä youtubeen, en jaksa kikkailla spotifyn kanssa nimim. levytilausta odotellessa
miksei kukaan osaa latailla uuden levyn biisejä youtubeen, en jaksa kikkailla spotifyn kanssa nimim. levytilausta odotellessa
VASTATKAA!
Hold your finnit.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Hold your finnit.
siihen mä jään mä jään siihen siihen mä jäääään
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
tomitarmo wrote:Hold your finnit.
siihen mä jään mä jään siihen siihen mä jäääään
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Onx muut biisit mistään kotoisin? Tuo Phil Spector tsibale on ihan kiva, mut ei viittis sen perusteella hankkia.
eka biisi oli tykki. pepe määrää.
ja kun suomi pelaa lätkää
se iskee joka jätkään
kaljaa koneeseen ja ukkometsoon
eka hätäinen kuuntelu takana, onhan tää aikamoinen pläjäys, mutta jotenkin mahtavaa, että vedetään paikoin kunnolla överiksi, tätä ei tosiaan suositella niille, joille ei mahtipontisuus maistu. ekan biisin loppuosan krautrock-osuus yllätti, kakkosbiisi aivan sama mulle mä oon onnellinen kolahti ehkä koviten, aika täydellinen kesähitti ja vikan biisin suorastaan överimäisen pitkä vyörytys kieltämättä toimi, hyvin 70-lukuista ja hieman progeenkin kallellaan olevaa meininkiä, mutta en valita. tässä vaiheessa silti tällä kadulla tuntuu ehdottomalta kuningasbiisiltä. ilahduttavaa kyllä, että levyltä kuulee, ettei sitä ole tehty laskelmoiden, ja että laadullakin voi näinä päivinä saada hypeä. nyt vaan flow sais buukata nämä päälavalle, vaikka taitaa olla turha toivo kun näillä on se huvilateltta-keikka ja flown järjestäjät vois muutenkin pistää jo eläkkeelle.
kieltämättä pientä puutumista saattaa jossain välissä tuntua, ja näin yhden kuuntelun perusteella karsisin sinä lupasit -biisin pois heikoimpana, mutta katsotaan nyt, koska hyviä biisejä kaikki. vuoden paras levy tämä kuitenkin on tässä vaiheessa ilman muuta.
hmm. Tää on Suomen Musiikki levy-yhtiön joku uusi bändi. Tämmöst pastissimusaa näin yhden biisin perusteella..Ei kyl nappaa sitten ollenkaan. Miks niin monet ''nousevat'' iskelmäbändit ei jaksa tehdä mitään uutta ja mielenkiintoista vaan turvautuvat johonki cooliin menneeseen onnistumatta tehdä mitään uutta ja persoonallista?Ei kai ne sitten laita koko sielua messiin hommaan 100% vaan haluavat vain päästä cooleihin hipsteribileisiin.. Onhan se hienoa jos on niitä selviäkin vaikutteita mut tämmönen menee jo yli. Paula Koivuniemi on iha jees mut silläkin vähä sama homma välillä.
hmm. Tää on Suomen Musiikki levy-yhtiön joku uusi bändi. Tämmöst pastissimusaa näin yhden biisin perusteella..Ei kyl nappaa sitten ollenkaan. Miks niin monet ''nousevat'' iskelmäbändit ei jaksa tehdä mitään uutta ja mielenkiintoista vaan turvautuvat johonki cooliin menneeseen onnistumatta tehdä mitään uutta ja persoonallista?Ei kai ne sitten laita koko sielua messiin hommaan 100% vaan haluavat vain päästä cooleihin hipsteribileisiin.. Onhan se hienoa jos on niitä selviäkin vaikutteita mut tämmönen menee jo yli. Paula Koivuniemi on iha jees mut silläkin vähä sama homma välillä.
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
No niin. Rumba antoikin jo uudelle levylle 5/5. On muuten ehkä paskin levyarvostelu ikinä. Itse levystä kerrotaan tasan yhdellä lauseella. Jos levy kerta on arvioijan mielestä klassikko niin luulisi, että siitä osaa sanoa vähän enemmän.
haters gonna hate, ei tartte tykkää väkisin jos ei tykkää
en tykkää.