You are not logged in.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Tänään meen kattoo klo 19 Orioniin Laitakaupungin.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Huomenna Orion - 17:00 Matkatoverit. Lisää neukkuleffaa.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tänään ja lauantaina CRUISING Orionissa
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
^joo mietin tota, mut ei oo kauheen kauaa viime cruisailusta
tänään 21:15 yön saalistajat
Oon ollu Ulviksen "kanssa" sekä Cruisingissa että Yön saalistajissa
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Pitäisi yrittää katsomaan noita Maskulan valintoja.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Pitäisi yrittää katsomaan noita Maskulan valintoja.
Kovaa skeidaa ollut ainakin tähän asti
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Ite ajattelin mennä kattomaan ainakin muutaman.
Ehdottomasti Verimessu Dracula vs. Frankenstein.
Last edited by barton_funk (19.06.2013 11:23)
noiseidea wrote:Pitäisi yrittää katsomaan noita Maskulan valintoja.
Kovaa skeidaa ollut ainakin tähän asti
Vahva suositus huomenna 17:00 nähtävälle The Intruderille. Cormanin ainoa ns. "vakava" elokuva, joka ei ikinä saanut ansaitsemaansa arvostusta.
Ite ajattelin mennä kattomaan ainakin muutaman.
Ehdottomasti Verimessu Dracula vs. Frankenstein.
Ainoa näytös menee 6. aistin kans päällekkäin
Päivitetyille sivuille
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Päivitetyille sivuille
eri
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
noiseidea wrote:Päivitetyille sivuille
eri
tämä.
Äver siever miever tuver äver liver köver!
Siis täh. Nythän voi jopa löytää tietoa tulevista leffoista, ennen oli yhtä vittua etsiä mitään.
Siis täh. Nythän voi jopa löytää tietoa tulevista leffoista, ennen oli yhtä vittua etsiä mitään.
Ihan hirveää selata tulevia leffoja. Näytöllä voi olla kerrallaan vain osa viikkoa (kolme päivää) ja jos yritätä käydä läpi seuraavien viikkojen leffoja, ja esimerkiksi klikkaat auki viikolla 9 menevän leffan tiedot, palaat niistä selaimen navigoinnilla takaisin edelliselle sivulle (koska muutakaan ei ole), saat taas ne tästä päivästä seuraavat kolme päivää listattuna.
Tietysti tätä voi helposti kiertää avaamalla leffojen tietoja täbeihin. Ei toi välttämättä olis sysipaska "verkkokauppa", jos sen vaan viilais kuntoon.
iPhonella selailu myös kovin haastavaa. Kun päivän ohjelmiston onnistuu löytämään, leffojen nimistä näkyy vain pari ekaa kirjainta, koska suurin osa tekstistä rajautuu pois.
Last edited by samulj (10.02.2014 12:48)
Joo etenkin noi mobiilisivut on ihan perseen paskaa. Lupasivat korjata asiaa mut ei oo asialle vielä ainakaan mitään tapahtunu.
Pitäiskö muuten jonkun natsimoden päivittää otsikko KAVI:ksi
E: tai ehkä lähinnä Orion ois hyvä sisällyttää tohon ku Orionin ohjelmistosta täällä lähinnä keskustellaan.
Last edited by interuptor bastardo (10.02.2014 13:01)
Pitäiskö muuten jonkun natsimoden päivittää otsikko KAVI:ksi
ei
interuptor bastardo wrote:Pitäiskö muuten jonkun natsimoden päivittää otsikko KAVI:ksi
ei
No mites tää?
E: tai ehkä lähinnä Orion ois hyvä sisällyttää tohon ku Orionin ohjelmistosta täällä lähinnä keskustellaan.
aattelin tiistaina tänne http://kavi.fi/fi/elokuva/170299-viimei … koira-1929
Claudio Simonetti on paikalla 12.06. järjestettävässä Tenebre elokuvan erikoisnäytöksessä Orionissa! Eli kuule maestron esittely ja tarinointia yhteistyöstä Dario Argenton kanssa ja nauti laadukkaasta Tenebren 35mm printistä!
https://kavi.fi/fi/elokuvasarja/claudio … ti-tenebre
https://www.youtube.com/watch?v=d2pKtQ4mLHk
Muutenkin munan kova kesäohjelmisto
^ Tenebre, nasta leffa kyllä, oli vaan just samassa paikassa... Ja nyt muistan oikein ettei Björnen tarvi tulla sössöttämään että "siitä on yli kymmenen vuotta"..
1970-luvun Beck-leffa on pitänytkin katsoa, joten nastaa että näytetään tuolla Orionissa.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
godardit näköjään taas valikoimassa, pakko käydä katsomassa muutamat. kesäkuussa alkaa jarmusch-teema, sekin tuntuu essentiaalilta, en oo nähnyt yhtäkään hänen leffaansa valkokankaalla.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
godardit näköjään taas valikoimassa, pakko käydä katsomassa muutamat. kesäkuussa alkaa jarmusch-teema, sekin tuntuu essentiaalilta, en oo nähnyt yhtäkään hänen leffaansa valkokankaalla.
dead manin ajattelin mennä ehkä taas kattomaan. oon nähny kankaalta ja muutenkin, mutta onhan se yks kaikkien aikojen elokuvia.
barton_funk wrote:interuptor bastardo wrote:Pitäiskö muuten jonkun natsimoden päivittää otsikko KAVI:ksi
ei
No mites tää?
interuptor bastardo wrote:E: tai ehkä lähinnä Orion ois hyvä sisällyttää tohon ku Orionin ohjelmistosta täällä lähinnä keskustellaan.
ei mitään päivityksiä
interuptor bastardo wrote:barton_funk wrote:interuptor bastardo wrote:Pitäiskö muuten jonkun natsimoden päivittää otsikko KAVI:ksi
ei
No mites tää?
interuptor bastardo wrote:E: tai ehkä lähinnä Orion ois hyvä sisällyttää tohon ku Orionin ohjelmistosta täällä lähinnä keskustellaan.
ei mitään päivityksiä
ray charlz wrote:godardit näköjään taas valikoimassa, pakko käydä katsomassa muutamat. kesäkuussa alkaa jarmusch-teema, sekin tuntuu essentiaalilta, en oo nähnyt yhtäkään hänen leffaansa valkokankaalla.
dead manin ajattelin mennä ehkä taas kattomaan. oon nähny kankaalta ja muutenkin, mutta onhan se yks kaikkien aikojen elokuvia.
year of the horse