You are not logged in.
Huomenna vois avata kauden Talissa, Bragulla tai Ekalla linjalla. Löytyyks kiinnostuneita mukaan?
Tarkoitat varmaan Tokan linjan kenttää. Riippuu monen aikaan. Luultavasti ei kyllä natsaa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tokalla linjalla näyttää olevan porukkaa aika usein, eli varmaan random-pelejäkin löytyy.
Kausi alkoi maanantaina ja suoraan matsiin puolustuksen keskustaan. Toka meni vähän mun piikkiin (3-1 hävittiin), lähdin löysää syöttöä vastaan, turvalleen ja vastustaja pääsi yksin läpi. Tekonurmella pitäisi olla eri kengät, mutta kuka jaksaa mitään useita plääkiä omistaa. (En mä.) Hyvältä tuntui pelata (tiedä miltä se sitten näytti), talvi meni ohi ilman futsalia, joten siltä pohjalta. Vedin yhden komean vaparin (vasemmalta rankkarialueen kulmasta kierteinen takanurkkaan), mutta pieneen maaliin noissa osuminen on lähes mahdotonta, eihän veskarin tarvitse kuin vähän jalkaa oikaista.
Jakomäelle ja tekonurmelle
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Voishan sitä aina välillä tulla kun meidänkin jengin vakiotreenivuoro on aina sunnuntaisin ja arkisin sit varmaan vähän satunnaisesti jos onnistutaan jostain saamaan irtovuoroja.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Eilinen peli oli niin täyttä löysäilyä et varmaan tähän topsuun vois laittaa. Syötin näppärästi meidän ainoan maalin mut puolustustyöskentely oli aika olematonta itse kultaki :v
en ole kolmekybänen emoboy
Meil on peli huomen
samaan aikaan treenit.
Löysin itsestäni Jamie Carraghermaisia puolia eilen jossain höntsäsarjan pelissä. En pelannu missään tilanteessa palloa vaan revin vaan surutta miestä ettei pääse ohi. Taidan lopettaa hyökkääjän uran tähän ja siirtyä toppariksi.
Hävittii kyl mut ei menny mun piikkiin suoranaisesti maalit ja ilman vaihtomiehiä vastustajan kahta kentällistä vastaan loppui jengiltämme vähän kunto.
Oot pelannu liikaa käsipalloa.
Erinomaiset höntsyet w/ Jesus Babtista
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Ois tarkoitus pistää duuniporukalla jengi pystyyn. Osaako kukaan futsalia pelaava sanoa, löytyykö syksylle mitään lauantaisarjaa?
Arkipäivät on suurimmalle osalle porukkaa täysin mahdottomia.
Noi kaikki aladivari/höntsäsarjat pelataan aina la&su. Hagis/merihaka -kombolla on kans joku oma höntsäsarja.
Ok, hyvä homma. Vielä kun löytäisin jostain linkkejä noihin sarjoihin ja aikatauluihin. Osaako kukaan sanoa minkälaisista kuluista tuolla puhutaan?
Ajattelin, että 12 pelaajaa pitäisi ainakin saada, että kausi voidaan vetää kunnialla läpi. Todennäköisesti tarvitsee muutaman päälle, kun rokuliprosentti on varmaan melko suuri.
Kysyppä vaik ton Caligulan/Börtsyn/J-B:n kautta. Ne on ainakin höntsänneet noissa hallien omissa höntsäsarjoissa.
Eiks ne oo pöllöliiton sarjoja? En tiedä mitään ku en oo ilmottanu jengiä koskaan mukaan
Eiks ne oo pöllöliiton sarjoja? En tiedä mitään ku en oo ilmottanu jengiä koskaan mukaan
Siis pelataanhan siel niitä piirin divaerja kans, kyllä, mut etteks te oo pelannu vaan siinä ns. stadinliigaa vastaavasssa harrastesarjassa? Ja meinasinki, et sult vois ehkä saada jotain yhteystietoja minkä kautta kysellä.
Meen huomenna omaan peliin
Meen huomenna omaan peliin
Taatusti Helsingin vähiten käytetty nurmikenttä: http://goo.gl/maps/lpXu1
Ajelin tuosta pyörällä ohi yksi päivä ja maalit jököttivät yksinään iskemättömällä nurmella.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
http://www.palloliitto.fi/helsinki/peli … avaara-cup
Löytyykö foorumilta kiinnotuneita?
Kyllä. Ja jengin nimeks Pusijengi.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Höntzyilyä kohtas puoliin?
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
Aion tänä kesänä höntsätä like never before.
Saa nähdä miten ehtii ja pystyy osallistumaan höntzyihin kun on omassa seurassa sen verran pro meno tänä vuonna.
En tiedä missä mun napparit on.
JOKO
Kausimaksu maksettu. Alimmalla höntsätasolla pelataan.
En nyt ihan tiiä, miten nää sarjatasot menee, mutta ettehän ole tässä mukana? http://www.splhelsinki.fi/taso/sarja.ph … arja=HaKu2
Ite tossa kakkoslohkossa höntsäämässä. :peuk:
Vuoden nuori muotoilija.
shanks wrote:Kausimaksu maksettu. Alimmalla höntsätasolla pelataan.
En nyt ihan tiiä, miten nää sarjatasot menee, mutta ettehän ole tässä mukana? http://www.splhelsinki.fi/taso/sarja.ph … arja=HaKu2
Ite tossa kakkoslohkossa höntsäämässä.
:peuk:
Kakkoslohkossa kans (shanksittömässä jengissä), keep your head up
Last edited by noiseidea (22.04.2014 13:09)
AIJAIJAI
Vuoden nuori muotoilija.
Mieleni tekisi.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Mutta itse asiaan, otetaan vastaan tietoa höntsistä jossain fiksulla etäisyydellä keskustasta. Onko tietoa esim. Tokan linjan semivakiohöntsistä?
Mutta itse asiaan, otetaan vastaan tietoa höntsistä jossain fiksulla etäisyydellä keskustasta. Onko tietoa esim. Tokan linjan semivakiohöntsistä?
Ehk on Viikonloppuna