You are not logged in.
Tosipahahtumiin perustuva sarja Cambridgen käyneistä tyypeistä, jotka vakoilivat KGB:n laskuun pitkään. Kiinnostavin kylmän sodan vakoojarinki. John Le Carren klassisissa romaaneissa on monia tapahtumia jotka on suoraan poimittu näistä sekoiluista.
Yhden jakson katsonut, ja sarja vaikutti "laadukkaalta", vaikka ei mitenkään erityisen kiinnostavalla tavalla tehdyltä. Voi hyvin suositella jos vakoiluasiat noin muuten kiinnostaa.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
http://www.broadcitytheshow.com/
Broad Cityä rupesin kattoon. En ny tiijä onko niin kauheen hyvä, mutta ei ainaskaan oo valmiiksi naurettu.
10 jaksoo katottu 24:n ekaa kautta. Hyvää menoa, tämmöstä oonkin kaivannut
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
breaking badin aloitin vihdoinkin. tokan kauden viimeiset jaksot nyt menossa. kyllähän tuo koukuttaa.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
fargon eka jakso oli ihan jees kai
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
On muuten ollut ehkä paras kausi 24:ssa tämä 4.tuotantokausi. Eilen katselin kymmenisen jaksoa pitkin päivää ja tänään iltapäivällä viisi jaksoa putkeen. Pitää katselle Arrowin ja Kohteen uusimmat jaksot tänään vielä, niin ei ehdi saada kautta päätökseen kuin vasta huomenna. Tällä perusteella, jos kausia pitäis laittaa paremmuusjärjestykseen, niin järjestys olisi 4 - 1 - 2 - 3.
Ihan hyvä tuo My Mad Fat Diaryn eka kausi loppujen lopuksi oli, vaikka kaksi ekaa jaksoa oli niin sietämättömiä, että katselu meinasi jäädä kesken. Mutta en mä nyt sitä ylistystä sentään tajua.
jenkkitahtiin parks and recreation (en tiedä miksi), cosmos, pawn stars ja game of thrones. silloin tällöin katselen: miami vice (s02), simpsonit (s20), chappelle's show (s02), tim and eric's awesome show (s02).
netflixistä katellut futuramaa - parempi kuin muistin
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Mad Menin uutta kautta kattoin eilen ne kaks ekaa jaksua.
netflixistä katellut futuramaa - parempi kuin muistin
tää aina ryypätessä kotona
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Fargo on kyl viihdyttävä.
Tää Episodes on ihan hauska parin ekan jakson perusteella, vaikka hieman tuollaista ennalta arvattavaa britti/jenkki stereotypioille naureskelua tuo on. Ei noita hyviä komediasarjoja hirveän montaa ole viimeinen aikoina löytynyt.
Brooklyn 911:a katsoin vähän alusta, mutta ei se oikein lähtenyt. Joanna Newsomin miekkonen on jotenkin rasittava mun mielestä. Samoin se nainen joka oli Louien ekassa jaksossa.
Episodesia katsonut kans muutaman jakson, Netflixissä on vaan ykköskausi. Mä kyllä tykkään, tollasta meta-menoa kun Matt LeBlanc näyttelee ihteään jne. ja ihan hauskoja juttuja.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Fargo on kyl viihdyttävä.
Elokuvassa muistaakseni vähän häiritsi se quirkiness, mut tässä toimii aika hauskasti. Ihan 3/5 kamaa näin kahen jakson perusteella ja tulee todennäköisesti seurattua sitä mukaa mitä ilmestyy. Myös heh heh, Saul Goodmanin uus alku pohjoisessa.
charles grodin uudessa louiessa
trailer park boys
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
trailer park boys
Katoin nää tos syksyl Pitäs toi uus leffa yytsii.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Aloitin Laulavan salapoliisin. Viime kerrasta on varmaan kymmenen vuotta.
Aloitin Laulavan salapoliisin. Viime kerrasta on varmaan kymmenen vuotta.
Ootko lukenut ton kirjaksi kootun kässärin? Muistini mukaan sekin rautaista kamaa!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
barton_funk wrote:Aloitin Laulavan salapoliisin. Viime kerrasta on varmaan kymmenen vuotta.
Ootko lukenut ton kirjaksi kootun kässärin? Muistini mukaan sekin rautaista kamaa!
kyllä joskus joo
aloitin myös vanhan House of Cardssin
Fargo on todella hyvä. Kiehtova ympäristö, jota ei oo leffan, lisäksi kuvattu paljoa. Community loppui. Parhaita komediasarjoja in the 00s.
Kännissä minä hakeudun aina sinne missä on kuhisevaa, kihisevää väenpaljoutta, hellyttävän kömpelöä baariromantiikkaa, kapakan käryä, suupalttien miesten mörinää ja maalattusuisten, vilkkusilmäisten naisihmisten korkeana pulppuilevaa naurua.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Top of the Lake
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Bored to Death
Noni tulihan se saatana sieltä. SAATANAPA hyvinkin. kyllä tän takia voisi pari yhdysvaltain lähetystöä pommittaa
Joe Caligula wrote:barton_funk wrote:Aloitin Laulavan salapoliisin. Viime kerrasta on varmaan kymmenen vuotta.
kyllä joskus joo
aloitin myös vanhan House of Cardssin
^tää BBC:n House of Cards on aivan mahtava, varsinkin eka kausi.
The Trip, koska leffana oli parasta ikinä niin pitäähän toi katsoa vähän pidempänä nyt vihdoin. Yle näyttää.
The Trip, koska leffana oli parasta ikinä niin pitäähän toi katsoa vähän pidempänä nyt vihdoin. Yle näyttää.
ihan huikee mutta toisaalta mitäpä muutakaan oli odotettavissa
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta