You are not logged in.
Pages: 1
En tykkää kummastakaan! :x
Minnes minun pitäisi tätä tietoa lähteä kuskaamaan?
No jos ny vaikka pelkästään Hot for teacherin voimalla pannan ääni Van Halenille.
Älä päästä painiks sitä
Ain't talking 'bout lo-o-oo-oo-o-oo-oo-o-ve
Varikset komentavat
aamuyöllä tuli kuunneltua van halenin debyy, on se
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
uljaan kasarihyppynsä ansiosta van halen vetää pidemmän korren, peukkia myös sammy hagarin(?) permanentille.
sitä kädetöntä pändiä en sen kummemmin tunne, ei tuu mieleen nyt ainuttakaan piisiä...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Luin: "kumpi on paskempi". Äänestin Def Leppardia. Späm.
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
Luin: "kumpi on paskempi". Äänestin Def Leppardia. Späm.
Seli-seli. Oikein äänestit!
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Tärkeä aihe. Van Halen!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Def Leppard! :mad2::peuk:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
En oo perehtyny tarpeeks, mut Van Halenin eka on magee partsylevy
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
ratkaistaan tämä tässä ja nyt
Van Halen on parempaa ku mikään, onpas ollut erikoinen polli
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Ymmärrän miksi polli on tämmönen, mutta Van Halenista en tykkää. En muista mikä tässä oli toinen vaihtoehto.
bzort glorf bööth
Ymmärrän miksi polli on tämmönen, mutta Van Halenista en tykkää. En muista mikä tässä oli toinen vaihtoehto.
Varmaan toi meikän peukuttama Def Leppard
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Def Leppard! :mad2::peuk:
Joo. Pour some sugar on me ja se ettei yksikätistä rumpalia potkittu pois bändistä
Pages: 1