You are not logged in.
Night, day.. doesn't mean shit.
Lisää riviä ostoslistalle
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
juuh elikkäs toi oulu-tupla on sit vissiin 45 rpm
pitäisköhän suosiolla korjauttaa se soitin, toisaalta voihan tota kuunnella cd:ltä ja vaan ihailla kansia tms.
Joo... Nyt tämä minullekin valkeni kun piti aloittaa kuuntelut... Soitin ei tietysti osaa koko nopeutta. No on mulla tuo toinen huonompikin, jolla kuuntelu onnistuu, mutta silti. Miksi ihmeessä tämä nyt piti tällä nopeudella tehdä? Myönnän olevani valittaja, mutta nyt oikeasti vähän vituttaa...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Kyllähän sitä levyn julkaisija voinee olettaa että nopeudet toimii käyttäjällä. Itellä ainakin 45rpm:t vastaa about kolmannesta musiikinkuuntelusta.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Ite en ole vinyylihifistelijä, mutta jos olisin niin vaatisin että kaikki musa julkastaan 45 rpm ja järkevillä puoliskopituuksilla (kuten tässä tapauksessa) koska syvempi ja leveämpi ura eli parempi soundi.
mökillä toimii taas soitin joten siellä kuuntelin, mutta onhan sekin kieltämättä vähän rasittavaa kun puolia saa olla yhtenään kääntelemässä. mulle olis riittänyt 33 rpm yksöislevy aivan hyvin.
Kyllähän sitä levyn julkaisija voinee olettaa että nopeudet toimii käyttäjällä. Itellä ainakin 45rpm:t vastaa about kolmannesta musiikinkuuntelusta.
Jep. Ihme hommaa Prp-Jectilta kun ei ole mahdollisuutta säätää nopeutta. Lisävaruste kuulemma piti olla tulossa. Kohta 3 vuotta olen odotellut... Joka tapauksessa mieluummin hifistelisin vähemmän ja kääntelisin harvemmin eli ottaisin 33 rpm psykokarkin tavoin.
<@DBGene> senkin karkki
huïg wrote:Kyllähän sitä levyn julkaisija voinee olettaa että nopeudet toimii käyttäjällä. Itellä ainakin 45rpm:t vastaa about kolmannesta musiikinkuuntelusta.
Jep. Ihme hommaa Prp-Jectilta kun ei ole mahdollisuutta säätää nopeutta. Lisävaruste kuulemma piti olla tulossa. Kohta 3 vuotta olen odotellut... Joka tapauksessa mieluummin hifistelisin vähemmän ja kääntelisin harvemmin eli ottaisin 33 rpm psykokarkin tavoin.
Siis eikö sieltä levylautasen alta voi vaihtaa sitä hihnaa toiselle nopeudelle?
Alxity wrote:huïg wrote:Kyllähän sitä levyn julkaisija voinee olettaa että nopeudet toimii käyttäjällä. Itellä ainakin 45rpm:t vastaa about kolmannesta musiikinkuuntelusta.
Hhmm... Nyt kun mietin niin saattaapa muuten olla (hyvä, että tämäkin asia nyt viimein selvisi)
<@DBGene> senkin karkki
huïg wrote:Alxity wrote:huïg wrote:Kyllähän sitä levyn julkaisija voinee olettaa että nopeudet toimii käyttäjällä. Itellä ainakin 45rpm:t vastaa about kolmannesta musiikinkuuntelusta.
Hhmm... Nyt kun mietin niin saattaapa muuten olla (hyvä, että tämäkin asia nyt viimein selvisi)
silleen mäkin aina joudun vaihtamaan. siihen asti kunnes projecti rupes pyörimään ainoastaan takaperin
mökillä toimii taas soitin joten siellä kuuntelin, mutta onhan sekin kieltämättä vähän rasittavaa kun puolia saa olla yhtenään kääntelemässä. mulle olis riittänyt 33 rpm yksöislevy aivan hyvin.
Heh, vähän ihmetyttää kun tyyppi yli vuosikymmenen ruinaa et julkaskaa joku tämä best levy vinyylillä ja sitten kun joku hullunrohkea pistää siihen rahansa kiinni niin nopeus on väärä ja muovia on liikaa Eiks toi ole jo käsitelty, että ilman bonuskappalettakin tuosta olisi tullut tupla.
Alxity wrote:huïg wrote:Alxity wrote:huïg wrote:Kyllähän sitä levyn julkaisija voinee olettaa että nopeudet toimii käyttäjällä. Itellä ainakin 45rpm:t vastaa about kolmannesta musiikinkuuntelusta.
silleen mäkin aina joudun vaihtamaan. siihen asti kunnes projecti rupes pyörimään ainoastaan takaperin
Mä haluan takaperin pyörittävän soittimen!
huïg wrote:Alxity wrote:huïg wrote:Alxity wrote:huïg wrote:Kyllähän sitä levyn julkaisija voinee olettaa että nopeudet toimii käyttäjällä. Itellä ainakin 45rpm:t vastaa about kolmannesta musiikinkuuntelusta.
Jossain vaiheessa oli kiva kun sen pyörimisen pystyi vaihtamaan oikeaan suuntaan antamalla ensin vähän vauhtia. Mut eipä silti viittiny oikein pyörittää takaperin, kuluttaa varmaan levyä ja neulaa aika ronskisti tuommonen
psykokarkki wrote:mökillä toimii taas soitin joten siellä kuuntelin, mutta onhan sekin kieltämättä vähän rasittavaa kun puolia saa olla yhtenään kääntelemässä. mulle olis riittänyt 33 rpm yksöislevy aivan hyvin.
Heh, vähän ihmetyttää kun tyyppi yli vuosikymmenen ruinaa et julkaskaa joku tämä best levy vinyylillä ja sitten kun joku hullunrohkea pistää siihen rahansa kiinni niin nopeus on väärä ja muovia on liikaa Eiks toi ole jo käsitelty, että ilman bonuskappalettakin tuosta olisi tullut tupla.
gatefoldia toivoin myös valittaminen - suomalaisen ja ylipäätään internetinkäyttäjän perusoikeus :mad2::peuk:
seuraava valitukseni: julkaiskaa rokkiräjähdys cd:nä, bonareiksi 2 ekaa ep:tä
en tiedä kuinka tuon voisi julkaista väärin, tai ehkä laittamalla ep:t omalle levylle, tai sitten, että olisivat originaalin perässä, valitusta tulisi fifty-sixty
Uudet housut ja paita wrote:huïg wrote:Alxity wrote:huïg wrote:Alxity wrote:huïg wrote:Kyllähän sitä levyn julkaisija voinee olettaa että nopeudet toimii käyttäjällä. Itellä ainakin 45rpm:t vastaa about kolmannesta musiikinkuuntelusta.
Jossain vaiheessa oli kiva kun sen pyörimisen pystyi vaihtamaan oikeaan suuntaan antamalla ensin vähän vauhtia. Mut eipä silti viittiny oikein pyörittää takaperin, kuluttaa varmaan levyä ja neulaa aika ronskisti tuommonen
Niin juu totta, se neulahan ei tosa lepää samalla tavalla ku oikein päin soitettaessa. Saatanan juoni jotta viestit eivät olisi liian itsestäänselvästi paikallistettavissa.
Uudet housut ja paita wrote:psykokarkki wrote:mökillä toimii taas soitin joten siellä kuuntelin, mutta onhan sekin kieltämättä vähän rasittavaa kun puolia saa olla yhtenään kääntelemässä. mulle olis riittänyt 33 rpm yksöislevy aivan hyvin.
gatefoldia toivoin myös valittaminen - suomalaisen ja ylipäätään internetinkäyttäjän perusoikeus :mad2::peuk:
seuraava valitukseni: julkaiskaa rokkiräjähdys cd:nä, bonareiksi 2 ekaa ep:tä
en tiedä kuinka tuon voisi julkaista väärin, tai ehkä laittamalla ep:t omalle levylle, tai sitten, että olisivat originaalin perässä, valitusta tulisi fifty-sixty
Sinappia ja Ketsuppia 12" ep:ksi, bonuksena Tyhjä on Täysi CD:llä.
Sinappia ja Ketsuppia 12" ep:ksi, bonuksena Tyhjä on Täysi CD:llä.
2½-LP:täkään ei ole uusintana tullut
Uudet housut ja paita wrote:Sinappia ja Ketsuppia 12" ep:ksi, bonuksena Tyhjä on Täysi CD:llä.
2½-LP:täkään ei ole uusintana tullut
Tosta olis tietty kätevintä tehdä ihan oikea 2½ lp, jossa olis yks vinyylin puolikas mukana.
No niin. Nyt kun tuo soittimen nopeusongelma ratkesi ja sain Oulu-vinyylini kuunneltua niin täytyy sanoa, että onhan siinä hyvät saundit. Ainakin Spotifyyn verrattuna. Cd:n lainasin joskus reilut 10 v sitten Pietarsaaren kaupunginkirjastosta, joten en oikein enää sen äänenlaadusta muista. Taitaa muuten olla nousemassa jopa suosikki-Radiopuhelimet-levykseni. Hullun opetuksesta tulee muuten mieleen Stoogesin My Idea Of Fun. Siinä mielessä jännä, että eikös Stooges kuitenkin näitten esikuviin kuulunut ja esikuvabändi on sitten myöhemmin onnistunut varmaan tahattomasti tekemään näiltä melkeinpä lainailevan biisin.
<@DBGene> senkin karkki
Pitääpä ehdottaa ukoille josko lähtisi katsomaan tuota ja keikkaa.
bzort glorf bööth
bzort glorf bööth
tässä se nyt on:
tuli tuplat
Törmäsin netissä aika rohkeaan videoon, jossa Hauskojen Kotivideoiden Sampo Marjomaa näyttää itsestään enemmän kun ollaan totuttu näkemään. :3 Kumma ettei oo mitään kohua vielä täst tullu XD XD