You are not logged in.
aisaatana tää on KOWA. ja keikalle tänään Helatorstai klubilla Henry's Pubissa. MENTÄVÄ.
+ topsun paikka! tuo noiden kassu on vissiin loppuunmyyty, mut kun utelin bändiltä pari kk sit uusintapainosta ois ehkä tulosa
KIITOS KUVOLA, KIITOS!
Last edited by mitten (03.04.2014 11:53)
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Bändi nimi aiheutti kyllä välittömät rollerit, mutta toi youtube-biisihän oli hyvää poppia!
Tuskin tulee vielä keikalle mentyä, mutta kyllähän tämmönenkin bändi varmasti tarvitaan
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
Onks nää oikeasti Kouvolasta?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Keikalla tsekattu, ihan ok.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Keikalla tsekattu, ihan ok.
Alkuperäinen Vhs-kyllä kovempi!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Löytyy toi video, mutta enpä ole koskaan kattonut.
En o nähny.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
sama
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
en oo kai ees kuullu.