You are not logged in.
Antsku tosiaan
Varikset komentavat
Antskun hokema on ehkä paras, kun se esitetään aina vähän hiljaa ja understatement -hengessä. Mansikkalan missi voittoon
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Oliskohan jossain Helsingin keskustan baarissa Putous-finaalistudio? Mielestäni pitäisi olla.
onnea antsku
ihmettelen kyllä kannattaako tätä jatkaa enää ensi vuonna, jos kerran saariluoma ja aku hirviniemi jättävät ohjelman, mahdollisesti vatanenkin? olis parempi vaan lopettaa huipulla, oli harvinaisen hyvä kausi. touko puuppaselle vielä
Kieltämättä arveluttaa jatko, mutta kahellaan.
Sarasvuoto ja oliko se viime jaksossa se Embuske & Linnanahde repsäyttivät totaalisesti, Putous oli tällä kaudella purevampi kuin koskaan aiemmin. Ja Iina Kuustosen Katri Helena on parasta, mitä hän on saanut hahmorintamalla aikaan.
Antskulle ja ansaittu voitto
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
kristakin jättää putouksen
ja kun vatanenkin sanoi että tuskin jatkaa niin ei sinne jää ainuttakaan hyvää
Kamoon Sami Hedberg nyt ois saumat lets do this! :pint:8):pint:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Kamoon Jope Ruonansuu nyt ois saumat tehhään ny tää! :):pint:
kristakin jättää putouksen
ja kun vatanenkin sanoi että tuskin jatkaa niin ei sinne jää ainuttakaan hyvää
Eero Ritala saisi tehdä comebackin, todellaki
janne kataja messiin ens kaudelle?
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Aake Kalliala messiin!
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
Aake Kalliala messiin!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Mietin just samaa, kun Kataja tallusteli päivällä vastaan Eerikinkadulla. Se vois olla varmaan jonkun tuotantoportaan ihmisen mielestä looginen veto. Toivottavasti kuitenkaan ei toteudu.
Espoon Prinssi wrote:Aake Kalliala messiin!
Ois munan kova juttu tää!
EDIT: Aaken deeku-hahmoille jo valmiiksi
Last edited by hrmunoita (07.03.2014 22:51)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Kamoon Sami Hedberg nyt ois saumat lets do this! :pint:8):pint:
Kamoon Jope Ruonansuu nyt ois saumat tehhään ny tää! :):pint:
Aake Kalliala messiin!
ja Kaj Kunnas vielä juontamaan
Kamoon Petteri Poukka nyt ois saumat lets do this! :pint:8):pint:
tämä
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Oispa juontamassa Kari Salmelainen ja pianossa Kaitsu. Toki jakson häviäjälle lohdutusmatka Pihtiputaalle tai vastaavaan lokaatioon.
Äver siever miever tuver äver liver köver!
Oletteko muuten kehitelleen ikinä Putous-huumassa omia sketsihahmoja? Itse olen.
Jos Aake Kalliala tulee putoukseen, lupaan alkaa seuraamaan.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Jos Aake Kalliala tulee putoukseen, lupaan alkaa seuraamaan.
Toivon Aakelle hahmoa, jonka laiturin ovat piisamit syöneet. Hokema vois olla vaikka "Piisamit perkele!" tjsp.
barton_funk wrote:Jos Aake Kalliala tulee putoukseen, lupaan alkaa seuraamaan.
Toivon Aakelle hahmoa, jonka laiturin ovat piisamit syöneet. Hokema vois olla vaikka "Piisamit perkele!" tjsp.
Sanoisin että jos tän piisamihahmon risteyttää mikkeliläis-Kertojan kanssa niin se olis sitten siinä
Aaken Paulakoivuniemi-drag on myös äbout kovinta ikinä
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Oletteko muuten kehitelleen ikinä Putous-huumassa omia sketsihahmoja? Itse olen.
juu, onhan niitä tullut muutama mietittyä
jookcha wrote:janne kataja messiin ens kaudelle?
Mietin just samaa, kun Kataja tallusteli päivällä vastaan Eerikinkadulla. Se vois olla varmaan jonkun tuotantoportaan ihmisen mielestä looginen veto. Toivottavasti kuitenkaan ei toteudu.
Kataja ei kuitenkaan ole tainnut eri hahmoja aiemmin juuri esittää?
Ite muistan ainakin vaan, että yleensä omana itsenään ollut televisiossa, juontanut ja jotain pingviinitanssia vetänyt.
samulj wrote:Oletteko muuten kehitelleen ikinä Putous-huumassa omia sketsihahmoja? Itse olen.
juu, onhan niitä tullut muutama mietittyä
Näille oma topakki.
Mikäs tää Putous Unicef on? Oli ilmestynyt tonne maikkarin sivuille. Täytyypä kahtoo.
Mikäs tää Putous Unicef on? Oli ilmestynyt tonne maikkarin sivuille. Täytyypä kahtoo.
Sehän oli paikoin kovasti hauska. Ja painavaa Unicef-asiaa oli.
Putous-näyttelijöiden pokka ei kestänyt hauskaa sketsiä, joka nähtiin Putous-UNICEF-erikoislähetyksessä. Katso hauska video!
Putous-UNICEF-erikoislähetyksessä näyttelijät esittivät hauskan sketsin, jossa he vitsailivat sketsihahmojensa hokemilla. Sketsissä hoettiinkin lähes kaikkia hokemia, joita Putouksessa on viidellä kaudella kuultu.
Sketsi oli niin hauska, että näyttelijöiden pokka petti monessa kohtaa sketsiä. Etenkin Armi Toivasella ja Aku Hirviniemellä oli muutamaan otteeseen naurussa pidättelemistä.
samulj wrote:Mikäs tää Putous Unicef on? Oli ilmestynyt tonne maikkarin sivuille. Täytyypä kahtoo.
Sehän oli paikoin kovasti hauska. Ja painavaa Unicef-asiaa oli.
Paras näistä Unicef-lähetyksistä. Yleensä olleet asiapitoisempia ja siten tylsempiä.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-12 … pos=ok-nln
Tulisko AAKE?
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-12 … pos=ok-nln
Tulisko AAKE?
kunhan ei tuu kataja ja hedberg