You are not logged in.
Olisi kai tämän topikin voinut perustaa johonkin muullekin aluelle, mutta tällä kertaa tuli tänne. Modet siirtäköön jos on tarvis.
Tosi hyvä bändi ja kerettiläisenä mulle on aina maistunut näiltä eniten toka levy Back In The USA. Kaksi muutakin pitkäsoittoa vahvaa 4 tähden (parhaimmillaan 5 tähteä viidestä) rokkia.
MC5: A True Testimonial on jälleen nähtävillä youtubessa.
bzort glorf bööth
bändi jota en ole koskaan tajunnut, kick out the jams motherfucker
^ city slangille toki täältäkin :rockhands::pint:
Rokkibändeistä parhaita ja meikänkin mielestä toi Back In The USA on paras MC5-levy. Dokkari pitää tsiigata ensi tilassa.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Top 10 rokkibändi ja paras levy High Time, joka tavallaan kiteyttää kahden ekan levyn parhaat puolet samaan pakettiin.
Parhaiden bändien niiku Velvets, Stooges, Big Star tapaan kaikki levyt erilaisia, mutta nerokkaita.
Myöskin jämänauhoista kootut Babes In Arms ja Thunder Express kannattaa tsekata, koska sisältö on A-luokkaa.
Ps. Rob Tynerin fledasta also plussaa
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
bändi jota en ole koskaan tajunnut
Vähän sama. High Time tosin kuulosti viime kuuntelulla muistaakseni ihan hyvältä. Täytynee joku päivä kuunnella Kick Out The Jams taas kerran jos vaikka tykkäisin
Last edited by Alxity (31.03.2014 20:33)
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki