You are not logged in.
turston wrote:psykokarkki wrote:pääasia etteivät soittaneet mr superlovea
Hei! Tuo Ass Ponys -coveri on yksi parhaista covereista ikinä. Pää ois räjähtänyt, jos ois tullut.
niinpä, paras cover ikinä mutku ei ollu rahaa mennä tonne JA flowhun
ex-kolja
Aiiii!
psykokarkki
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
psykokarkki
talteen
Huikea keikka. Parin ekan biisin aikana sounditkaan eivät minua vielä häirinneet kun olin niin innoissani kaikesta. Joissain Uptown Againin tienoilla kuitenkin alko vähän häiritsemään se miksaus kun soundit tuntuivat olevan yhtä puuroa. Tajuntaan hiipi pelko siitä, että näinkö kaikki vaan runnotaan läpi, mutta onneksi kuten ILR jo totesikin muutos tapahtui jossain Fountain And Fairfaxin tienoilla. Loppu keikka olikin jälleen sitten taas parhautta. Yllätyin siitä kuinka hyvä biisi Citi Soleil livenä olikaan ja yleisökin oli kiitettävästi mukana. Vaikka olin ennen keikkaa ajatellut etten välitä mitä biisejä soittavat kunhan vaan soittavat jäi silti John The Baptistin puuttuminen aavistuksen harmittamaan. Toisaalta tällä kertaa kuultiin Miles Iz Ded, joka todennäköisesti toimi tuolla livekokoonpanolla jopa paremmin.
Tässä muuten vielä netistä löytynyt settilista. Mikäs tuo viimeinen biisi sitten oikein oli? Kauhean tutulta kuulosti, mutta ei taida miltään levyltäkään löytyä...
Crime Scene, Part One
I'm Her Slave
Uptown Again
What Jail is Like
Fountain and Fairfax
When We Two Parted / Over My Dead Body (Drake)
Gentlemen
66
My Enemy
You, My Flower / Sail To The Moon (Radiohead)
See And Don't See (Marie Queenie Lyons)
Lovecrimes (Frank Ocean)
Going to Town
Citi Solei
Debonair
Faded / Purple Rain (Prince)
Encore:
Crazy
Little Darling (Thin Lizzy)
Miles Iz Ded
Into the Floor
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Keikka oli upea ja uskomaton.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Löysin tässä yksi päivä 1965:n vinyylinä. Mukana peräti 7 bonusbiisiä, joista tosin vain yks taisi olla bändin k.o. levyltä löytymätön studioversio. Loput livejä, kovereita tai vaihtoehtoisia miksauksia. Somethin' Hotin 12" singleversio oli aika mielenkiintoinen...
<@DBGene> senkin karkki
congregation-black love-gentlemen-kolmikkoa tullu tässä kuunneltua aika paljon. vitun hyvä bändi
Last edited by jookcha (15.02.2014 19:00)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Löysin viime joulukuun levymessyiltä pilkkahintaan Congregation-vinyylin, mut annoin kaverille joululahjaksi, koska se on todella iso fani ja se oli ainoa mikä siltä puuttui vinyylinä. On kyllä erinomainen levy se.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Löysin viime joulukuun levymessyiltä pilkkahintaan Congregation-vinyylin, mut annoin kaverille joululahjaksi, koska se on todella iso fani ja se oli ainoa mikä siltä puuttui vinyylinä. On kyllä erinomainen levy se.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Keväällä tuleva levy on hyvä, kuulemma.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
^yllättävän hyvä biisu
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Select European dates announced for June & July (more soon) For tickets & Info: http://t.co/curDOGVMau pic.twitter.com/5HDnCbHf8k
— The Afghan Whigs (@theafghanwhigs) February 25, 2014
Mahtava rumpali on edelleen messissä
Parempi kuin Algiers:
Listen to new single "The Lottery" now courtesy of @subpop Updated @Soundcloud link: http://t.co/CUMnXu9jJ1 #AWD2tB
— The Afghan Whigs (@theafghanwhigs) March 24, 2014
"..unquestionably a rock album... possessed of a rare sophistication, swagger & cinematic scope 9/10 @ClassicRockMag pic.twitter.com/zM2kM8W8SS
— The Afghan Whigs (@theafghanwhigs) March 26, 2014
Odotetaan nyt vielä drumsetmagin arviota ennen ostopäätöstä
Älä päästä painiks sitä
For Fans of: wrong sex, cheap drugs, poor judgement via @rocksound pic.twitter.com/LK1HOqecye
— The Afghan Whigs (@theafghanwhigs) March 25, 2014
Looks like some of you are starting to receive your copy, let's see yours. #AWD2tB #showmeyours pic.twitter.com/VvSO28rpQp
— The Afghan Whigs (@theafghanwhigs) April 3, 2014
Warettajilla tietysti uusi jo hallussa, mutta stream löytyy täältä: http://music.cbc.ca/#/First-Play/blogs/ … -the-Beast
Aika hyvä tää uus
Ainakin singlebiisi on tosiaan hyvä. Onkos tääkin nyt sitten näitä 45 rpm vinyyleitä? Tuleekohan vinyylin mukana cd? Tärkeitä kysymyksiä...
<@DBGene> senkin karkki
Last edited by lejoncio (16.04.2014 23:22)
Ei hullummalta kuulosta tämä Do to the Beast. Näkispä keikalla!
Joo ei ainakaan pahimmat pelot toteutuneet, sais tulla keikalle tänne, vois kai ulkomaillekin polkaista katsomaan.
Joo ei ainakaan pahimmat pelot toteutuneet, sais tulla keikalle tänne, vois kai ulkomaillekin polkaista katsomaan.
Koska viimeksi the Circus ei ollut täynnä, ei uuusintavisiittiä liene odotettavissa.
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.
noiseidea wrote:Joo ei ainakaan pahimmat pelot toteutuneet, sais tulla keikalle tänne, vois kai ulkomaillekin polkaista katsomaan.
Koska viimeksi the Circus ei ollut täynnä, ei uuusintavisiittiä liene odotettavissa.
Pitäis saada jostain HYPEE HIPSTEREILLE
Olihan siellä aika hyvin porukkaa, en tiedä mikä siellä on täynnä kun oli tähän mennessä ainoa kerta kyseisessä läävässä.
Muzamaza wrote:noiseidea wrote:Joo ei ainakaan pahimmat pelot toteutuneet, sais tulla keikalle tänne, vois kai ulkomaillekin polkaista katsomaan.
Pitäis saada jostain HYPEE HIPSTEREILLE
Olihan siellä aika hyvin porukkaa, en tiedä mikä siellä on täynnä kun oli tähän mennessä ainoa kerta kyseisessä läävässä.
Niitä lippuja myytiin myäs kax yhen hinnalla diileillä
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.
Matamoros
Matamoros
Tuossa on kyllä oikeanlaista kiimaa
Kellään ei ilmeisesti ole tietoa siitä onko vinyyli 45 RPM ja tuleeko cd:tä mukana...
<@DBGene> senkin karkki
https://www.subpop.com/releases/the_afg … _the_beast
*The LP version is pressed on 180 gram, 45 rpm vinyl.