You are not logged in.
Juhani Tammisen Backhand Forehand Boom Boom Boom!
suomalaisen meiningin syvissä mennään taas kerran
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Vähän samanlaiset fiilikset tullut itellekin.
bzort glorf bööth
miks mulle tuli jotkut dingo-vibat tosta
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
dingosta puheen ollen
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
joo ajattelin et toi pöllöt voisi olla poppia mun makuun mut ei
En kyllä minäkään noista kummastakaan Pöllöjen biisistä pitänyt.
Ei ne nyt mitään paskaa kyl oo, ihan jees jees.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
odotan levyä. aika roimasti parempi bändi kuin new tigers.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
haters gonna hate lol
järkkäisivätpä pöllöt kiertueen retropopin kanssa, åhå totaalisen offtopik
Hei muuten, pelattiin skolessa jotain tietovisaa ja siinä oli yhtenä kyssänä joku kyssä liittyen Retropoppiin. Tiesin oikean vastauksen.
bzort glorf bööth
Offtopic ihan oikeassa topicissa aisssaakeli! " "
bzort glorf bööth
Pöllöt oli ihana Höstfestissä. En noita soundcloudeja oo kuunnellu ku kauheen vaikeeta ( ). Ootan että tulee se levy tai keikka.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Pöllöt oli ihana Höstfestissä. En noita soundcloudeja oo kuunnellu ku kauheen vaikeeta ( ). Ootan että tulee se levy tai keikka.
Niin oli. Se Jaskan laulama 'Et saa, et saa, et jumalauta saa mua unohtaa' biisi soi päässä TOSI pitkään Höstfest-keikan jälkeen.
Of Monsters and Men.
Eikö tän tyylistä musaa oo nyt jo ihan tarpeeksi viime vuosina kuultu. Jaksa yhtään et jokaista tällästä ihan kivaa bändiä hypetetään.
Mut toki hienoa, et islantilaisilla on aina niin hauskaa.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
no vittu yhyy
eikä kyllä kiinnosta pätkääkään minkä bändin arvio on kyseessä. nyt ropisee vikatkin uskottavuuden rippeet. siis mikä tää juttu on, että internetissä aikuiset saa edelleen käyttäytyä kuin vitun pikkulapset?
Last edited by rc-lungen (25.02.2014 00:25)
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
no vittu yhyy
eikä kyllä kiinnosta pätkääkään minkä bändin arvio on kyseessä. nyt ropisee vikatkin uskottavuuden rippeet. siis mikä tää juttu on, että internetissä aikuiset saa edelleen käyttäytyä kuin vitun pikkulapset?
soliti on uusi korento
no vittu yhyy
soliti on uusi korento
bzort glorf bööth
Toi Solitin bändikatalogi on kyllä harvinaisen epäkiinnostava. Tuntuu kuin kaikki nää delaytreesit ja blacktwigit on yhden laimean shoegaze-biisin variaatioita.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Kim Heroldin uusi sinkku.
bzort glorf bööth
Jälleen ajankohtainen!
Lykke Li läskinaamoineen.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Jälleen ajankohtainen!
Hassuttelija wrote:Lykke Li läskinaamoineen .
korjasub
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
ERI
ginipoika wrote:
ERI
SAMA
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.