You are not logged in.
Mummielestä noi lukiofilosofiat oli just hyvii, teki hahmosta paljon inhimillisemmän kuin jokin know-it-all kirjoittajien tappiin viilaama filosofiaeksperimentti olisi. Juonen ennalta-arvattavuuskaan ei sinänsä haitannut, ja tykkäsin että lopussa ei vedetty mitään väsynyttä 2014 "kato kui vitu obskure" lopetusta sille vaan kiltisti sarja kasaan. New sincerity ja silleen.
Smaa. Olipas hyvä tuo finaali
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Katsoin ensimmäisen jakson Cosmos-sarjasta. Kyseessä on lähinnä lapsille suunnattu tiedesarja, jossa kootaan yhteen ihmiskunnan viimeisin käsitys universumista mahdollisimman viihdyttävällä tavalla. Juontajana hellyttävä mies ja yksi suurimmista sankareistani, Neil deGrasse Tyson. Sarjan taustalla oleva ajatus on hyvin kiehtova. Kaikki, mitä tiedemiehet ovat saaneet selville viimeisten vuosikymmenien aikana pitäisi yrittää siirtää seuraavan sukupolven tajuntaan mahdollisimman innostavalla tavalla, jotta ne jatkaisivat edeltäjiensä työtä.
Sarja on tärkeä juuri nyt, kun tieteen arvo on pohjalukemissa. Esim neljäsosa amerikkalaisista luulee, että aurinko kiertää maata. Alkuperäinen Carl Saganin Cosmoshan aikanaan oli mukana luomassa 80-luvun tiedebuumia, josta moni nykyinen tiedemies kertoo saaneensa kipinän. Onkohan uudella versiolla samanlaisia vaikutuksia? Minä ainakin sain tosi hyvät vibat ensimmäisestä jaksosta, ja katselinkin välillä liikutuksen kyynel silmämunassa.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Hieno tuo Rustyn monologi vikan jakson lopussa. En lämmennyt sarjalle niin paljon kuin muut, mutta tuo puheenvuoro ja reaktio olivat kyllä koskettavia. Uskomatonta, että Matthew McConaughey on saanut itsensä venytettyä tuollaiseen roolisuoritukseen. Muutamia vuosia sitten katselin sivusilmällä Fool's Gold-elokuvaa, niin muistan miettineeni, että tuo kaveri on tuomittu näyttelemään noita nätin pojan rooleja, ja sitten ajan tehdessä työtään se ei ole enää mitään. Olinpa väärässä.
^killer joe näkemättä?
pitäis tuo true detective kyl tsekata, mut ei oikeen jaksa tollasia ihan vakavissaan tehtyjä juttuja
true detectiven loppu toki hirveä lässähdys. olisin toivonut, että jännitettä olisi kasvatettu vielä vaikka pari jaksoa ihan sietämättömäksi, mutta sen sijaan hirveä hööki päälle vikassa jaksossa liian nopeasti ja ärsyttävän kliseinen elokuvaloppu. ja jotenkin olisi voinut pitkin koko sarjaa ottaa ne rikosten uhrit tarinoineen enemmän messiin ja tehdä niistä kiinnostavampia, niin yleisöllä vielä enemmän tunteita pelissä.
suosikkihahmoni RUST COLEN avautuminen ja seestyminen oli toki tarpeen ja odotettavissa, mutta kun sekin tuli jotenkin niin itsestäänselvään kohtaan eikä yhtään yllättäen! hirveä pannukakku. perkele.
silti: olispa tämä hahmo (vanhempana) todellinen ihminen! todellakin panisin ja pelastaisin sen, ai jai
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Pitäisköhän tota House of Cardsia kokeilla?
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Alappa seuraan kuule. Mulla enää kakkoskaudesta kaksi jaksoo jäljellä.
No kokeillaas!
Pitäisköhän tota House of Cardsia kokeilla?
katsoin just kolmannen jakson. ei se nyt oikein oo lähtenyt ihan täysillä, mutta olen kipeenä ja ei ole vittu muutakaan tekemistä. siinä missä Borgenissa oli mun mielestä aivan liian idealistisia poliitikkoja, tuo on ollut paljon kyynisempi. sen huono puoli vaan on, että ainakin on tähän mennessä ollut pelkästään ilkeitä, epäsympaattisia ja ei yhtään samaistuttavia hahmoja. ei sillee paljon kiinnosta, että mitä niille käy.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
No joo, kyllähän tää ihan kiinnostavalta vaikuttaa pilotin perusteella, otetaan lisää! Spaceylle aina
Ekassa jaksossa häiritsi isommin ainoastaan oudon ylikorostetut värimaailmat (kauttaaltaan röökinsavun kellertämän tapetin värinen toimitus ja grillikylkipaikan outo sinisyys) ja tuon Clairen epäinhimillisyys (lol, yritä edes), mutta muuten ei pahaa sanottavaa!
Tämmöset sarjat on sellasia, että jaksaa katsoa, kun ei oo jotain seitsemää kautta kahlattavana. En saa sellasia ikinä loppuun ja siksi en saa aikaiseksi aloittaa Mad Meniakaan :mad::peuk2:
Flunssa vaan paheni ja tää päivä onkin mennyt lähinnä maatessa ja mehua juodessa. 9 jaksoa House of Cardsia takana nyt, eiköhän tässä vielä kakkoskausikin saada huomisen aikana viimeisteltyä
Pakko pitää taukoa hetki. Olisko 7 jaksoa jäljellä kakkoskautta vielä
Juuh elikkäs Shield katsottu. Viihdyttävä sarja kun pääsi vähän käyntiin ekojen jaksojen jälkeen. Vikan kauden pako-episodi oli kyllä vähän turhauttavaa katsottavaa tai lähinnä kun noi tyypit hoiti hommansa vaan niin päin vittua koko ajan, mut olipahan jotain jännitettävää. Billings 5/5 hahmo.
Last edited by hrmunoita (20.03.2014 05:14)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Billings
Billingsin välipala-automaatti bisneksille
Oli hyvä sarja joo, mutta pari vikaa kautta oli selkeästi heikoimmat. Sarjan lopetus oli sen sijaan tyylikkäästi hoidettu ainakin Vic Mackeyn osalta.
Last edited by Firon (20.03.2014 14:27)
Sit vaan hrmunoita seuraavaksi Sons of Anarchy testiin. Sama mies on tämänkin sarjan takana, ja aika paljon The Shieldin näyttelijöitä vierailee sarjassa kauden tai parin ajan. Toki jos katot KIIMAssa jaksot, niin joudut kyl odottaan seiskakautta syyskuuhun asti.
Kohta 18
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Juuh elikkäs latasin Only Fools and Horsesin ekan kauden (nyt alkajaisiks) kun tämäkin kulttuuriteko on tyystin suorittamatta.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Juuh elikkäs latasin Only Fools and Horsesin ekan kauden (nyt alkajaisiks) kun tämäkin kulttuuriteko on tyystin suorittamatta.
Jotain satunnaisia jaksoja tullu katottua ja onhan se ihan lystikäs siinä missä muutkin vastaavat.
David Jason
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Oon kattonu Areenasta Lip Serviceä, kun ei ole oikeen muutakaan ollu. Taitaa olla aika L-koodi -kopio, huonompi vaan. En oikeen voi sanoa, kun L-koodia en ikinä seurannu, pari jaksoa joskus katoin. Tässä on hahmotkin siitä pöllitty, ainakin Shanelle löytyy niin täydellinen vastine, että nolottaa. Ja kaikki on hirveitä marisijoita, tsiisus. Mut kai tässä jotain hyvääkin on kun jaksan kattoa.
Eilen huomasin, että Misfitsin vitos kauden jaksot on Areenassa! Eka jakso ainakin oli taas aika hervoton, mahtaa olla käsikirjottajilla hauskaa!
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Olen ajatellut vuosikausia, että pohjoisamerikkalainen tv-sarjatuontato ei ole minun juttuni, sillä olen muutenkin kovin kranttu sarjojen suhteen. Walking Dead menee parin erityispiirteensä takia. Siinä on hyvät elävät kuolleet, ja se on kuvattu 16 mm filmille. Olen luullut, että jenkkisarjat eivät yksinkertaisesti pääse sille tasolle, mihin suosikkisarjani Prisoner ja Riget ovat päässeet. No, nyt tämä luulo on korjattu, kun olen katsonut ensimmäisen kauden Breaking Badia. Olen valmis nostamaan sen noiden parhaiden joukkoon. Ei nyt ihan kärkikastiin, mutta kuitenkin ehdottomien klassikoiden joukkoon. Harvoin on mikään uudempi sarja kolahtanut noin paljon. Erityisesti vaikutuksen ovat tehneet käsikirjoitus ja pääosapariskunnan näytteleminen.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
^Yeah Laatu...BITCH!
Yeah, ja kuten pari viikkoa sitten Laatulle totesin (ja tämän moni allekirjoittaa täälläkin) niin Breaking Bad vaan paranee ja syvenee edetessään.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Varaudu kestämään kakkoskaudella sitä vitun rasittavaa perhettä, siitä ku selviät, niin sarja on aika 4/5
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tehnyt mieli katsoa tuota siitä lähtien kun tuli Suomessa telkkarista. Pitäisi ostaa dvd-boxi tai odottaa, et tulee vaikka Yleltä.
bzort glorf bööth
Tehnyt mieli katsoa tuota siitä lähtien kun tuli Suomessa telkkarista. Pitäisi ostaa dvd-boxi tai odottaa, et tulee vaikka Yleltä.
Ite oon "yytsinyt" netflixistä. Vitoskauden alotin just.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
En ole vielä aloittanut, en tiedä miksi "jemmaan".
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
^ Ite just "tsekkaan ulos" vikaa "seasonii". Hyvä sarja, mutta aika synkäksi on kasvanut..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
kukaan ei oo vielä "poistanut"
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Vähän aiheen vierestä, koska nyt ei ole kyse tv-sarjasta, jota seuraan, vaan yleensä tv-sarjojen seuraamisesta.
Luin äsken FB-seinältä mm. tämän sirpaleen sisältäneen statuspäivityksen, ja hämmennyin syvästi.
season 3, jakso 5: Vihdoinkin alkaa kolista
Eikä tämä ole eka kerta, kun törmään vastaavaan. Mitä ilmeisimmin huomattava joukko ihmisiä katsoo tv-sarjoja uskollisesti jaksosta ja kaudesta toiseen vaikka eivät ole niistä erityisen vaikuttuneita.
Itse annan ekan kauden ekan jakson ratkaista (joissain tapauksissa armonaikaa heruu vain vartin tai puolituntisen verran, jos alku on ihan paska). Jos en sen aikana vaikutu, jos se ei herätä riittävästi uteliaisuuttani, niin miksi tuhlaisin aikaani ja energiaani viikosta toiseen, vuosikausiksi?
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.