You are not logged in.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
rip vaan Scott
RIP Oderus Urungus
bzort glorf bööth
^RIP!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
R.I.P.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Michael "Fame" Gunther Founding member of Agitation Free, has been found dead in his Berlin Apartement at 64. Michael was active in the birth of German "Kosmiche Musik" - first with Conrad Shniztler, Klaus Shulze and Manuel Gottsching - as Eruption in '67, and founding Agitation Free - with Chris Frank ( later Tangerine Dream ) as drummer.
^ oho, kova rumpalisti ja nuorena lähti.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ei nää wrestlerikuolemat ikinä kauheita ylläreitä ole, mutta vastahan tuo eilen esiintyi livenä Rawissa.
SOSDO MASSA KOMOROSSA
RIP ja voimia.
Aika nuorena lähti.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
RIP MESTARI
The family that I live for only breathes the air that smells of combat. With or without the facepaint I am the Ultimate Warrior!
Huh huh, tää on jo vähän liikaa
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Giger
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
RIP ALPHAVILLE keyboard player Martin Lister
Rik Mayall
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Gerry Goffin.
Little Jimmy Scott kuoli jo viikko sitten, mutta häntä ei taidettu vielä huomioida täällä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?