You are not logged in.
Steely Dan :rockhands::pimp::peuk:
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Steely Dan :rockhands::pimp::peuk:
Smaa Lisäksi Neil Young ja The War On Drugs
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Pilke wrote:^ Pistä ääninäyte.
*
en kiinnittänyt artistien/biisien nimiin huomiota tuota kuunnellessa, joten enpä enää muista mitkä oli parhaimpia. kaikki oli hyviä!
Taitaa löytyä tästä koko levy: https://www.youtube.com/watch?v=uZSi65S … 9C90E32CBE
Kalossimies wrote:Steely Dan :rockhands::pimp::peuk:
Smaa Lisäksi Neil Young ja The War On Drugs
erinomaiselle musiikkimaulle
paras biisi tänään:
Last edited by ydinaukio (15.03.2014 01:38)
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
^ oli pakko kuunnella toi pari kertaa ja perään swang
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tässä kerromme meitä huvittaneista asioista- topikista tämä:
ei Saatana:
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Yhä rulettaa!
bzort glorf bööth
erinomaiselle musiikkimaulle
paras biisi tänään:
Pitääpä muuten tsekata Segerinkin levyt
Tänään myös parasta jo mainitun Future Islandsin lisäksi The Smashing Pumpkins sekä True Detectiven theme song eli The Handsome Family - Far From Any Road
Last edited by E (16.03.2014 19:36)
The Handsome Family - Far From Any Road
John Cale: Big White Cloud
DWNTRSilta kolme uutta biisiä ja taas ihan parasta musaa!
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Cheater Slicks
bzort glorf bööth
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Devo
Tuli tänään kaupungilla kävellessä haikea olo kun hoksasin, että näitäpä en varmaan näe koskaan livenä, kun bändistä on nyt poistunut useampi tärkeä henkilö.
bzort glorf bööth
The Residentsin Eskimo pitkästä aikaa
The Hotelier
Kännissä minä hakeudun aina sinne missä on kuhisevaa, kihisevää väenpaljoutta, hellyttävän kömpelöä baariromantiikkaa, kapakan käryä, suupalttien miesten mörinää ja maalattusuisten, vilkkusilmäisten naisihmisten korkeana pulppuilevaa naurua.
Kansista alkaen 5/5, se on paluu Afrikkaan, Selassie, Jah ja Consciousness, pelkkää hymistelyä.
Helvatti soikoon!
Biisi kyllä kuulostaa näköjään 5x paskemmalta youtuben äänenlaadulla
Vuoden nuori muotoilija.
Southern Man on vaan maailman paras biisi. Tulee aina kylmät väreet kun tää lähtee + rytminvaihdot ja soolot.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Ty Segall.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Bob Dylan - Idiot Wind
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.