You are not logged in.
Pages: 1
täytyy kai tällekin olla topikki, kun tekee/teki vashtit tai simonfinnit, eli myyttinen 70-luvun hippifolkkari, joka teki yhden hienon kulttisuosikiksi nousseen albumin ja hävisi maisemista, ja nyt tekee comebackia. joku asiantuntevampi voi kertoa lisää.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Hieno levy. Pitkään aikaan en ole kuunnellut.
bzort glorf bööth
Uus levy harvinaisen pirtsakka tapaus.
Parasta ikinä! Uusi levy täytyy ostaa fyysisesti heti jos näkyy jossain kaupoissa. Voisi melkein koittaa olla kuuntelematta sitä mistään ennen ostohetkeä.
toi hantan postaama biisi kuulosti aika ihanalta.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Parasta ikinä! Uusi levy täytyy ostaa fyysisesti heti jos näkyy jossain kaupoissa. Voisi melkein koittaa olla kuuntelematta sitä mistään ennen ostohetkeä.
Mietin kans et ny pitää panttaa kuuntelua siihen asti kunnes on levy käsissä.
"Hey, Who Really Cares" on ihana biisu
leposi wrote:Parasta ikinä! Uusi levy täytyy ostaa fyysisesti heti jos näkyy jossain kaupoissa. Voisi melkein koittaa olla kuuntelematta sitä mistään ennen ostohetkeä.
Mietin kans et ny pitää panttaa kuuntelua siihen asti kunnes on levy käsissä.
Raporttia sitten jos näkyy jossain kaupoissa vinyylinä. Vois melkein tehdä maanantaina kierroksen ja kysellä.
Stupidosta ostin. Ensikuuntelu. Pari biisiä takana ja fiilikset
Your eyes / like crashing jets
Harmi, että tuota ei ole vissiin lisensioitu Eurooppaan kenellekään, aika karskit noi import-hinnat. Lafkalla 13 USD vrt Stupidon 23,90 EUR...
Harmi, että tuota ei ole vissiin lisensioitu Eurooppaan kenellekään, aika karskit noi import-hinnat. Lafkalla 13 USD vrt Stupidon 23,90 EUR...
Playgroundin jakelussa näyttäis olevan http://cdon.fi/musiikki/linda_perhacs/t … s-26664673
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Uudet housut ja paita wrote:Harmi, että tuota ei ole vissiin lisensioitu Eurooppaan kenellekään, aika karskit noi import-hinnat. Lafkalla 13 USD vrt Stupidon 23,90 EUR...
Playgroundin jakelussa näyttäis olevan http://cdon.fi/musiikki/linda_perhacs/t … s-26664673
Oho, kappas. Mut silti tosta ei taida olla eurooppalaista julkasua vaan jenkki-importia jaellaan täällä. Tai sit on mut tukkuhinta on vaan sikamaisen korkea. Ton sais 18 euroon posteineen suoraan Asthmatic Kittyltä, vähän harkitsen koska pihi minä haluaa välttää yli 20e hintoja perusvinyyleistä...
Joo, mietin pitkään että ostaisko lähikaupasta, mutta sitten hetken huumassa haksahdin. Ihan ok levy. B-puolella lässähti jotenkin.
Tarviiks joku Lindan uutta levyä? Olen tilaamassa muutaman kipaleen lafkalta, vähä reilu 16e posteineen, plus toki alv jos jää tulliin (mulla ei ole pitkään aikaan jääny jenkkitilaukset sinne).
Uusi levy I'm A HArmony ilmestyi nyt syksyllä. Kuulostaa ihan ok:lta, mutta näistä kahdesta uudesta levystä ensimmäinen on ehdottomasti parempi.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Pages: 1