You are not logged in.
Slowdive vissiin?
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Eiks nyt olis vähän liian kornia jos Mayham kepittäisi bläkkistää Flowissa?
peruisivat kuitenkin
slowdive on ihan kiva joo, mutta eipä se viime vuotisen my bloody valentinen jälkeen enää niin säväytä, neutral milk hotel sen sijaan olis jo jotain
Slowdive
Neutral Milk Hotel
Kavinsky, vaikka onkin kiinnostavampi kuin viime vuonna unettanut Chromatics
Ainoa omasta näkökulmasta kiinnostava vois olla joku ASMZ, kerta eivät nyt keväällä Suomeenkaan tule ( ), ja toisaalta kävis ihan järkeen jos Efrim ja Sophie ja kumppanit tulis mestoille toista kertaa putkeen.
Mutta en oikeasti osaa tässä vaiheessa enää keksiä oikein ketään itseäni oikeasti kiinnostavia Flow-artisteja. Kun ei noi kenkähomoilijat ja maitohotellit oo koskaan jaksaneet kiinnostaa. Liturgy vois olla kova, eiks ne nyt oo jo sen verran nössöjä että tulisivat lähinnä just tänne jonkun Tuskan sijaan?
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Liturgy
slowdive on ihan kiva joo, mutta eipä se viime vuotisen my bloody valentinen jälkeen enää niin säväytä
Eri, just hyvää jatkumoa MBV:lle
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
^ hyvää jatkumoa kyllä, mutta ei aiheuta vastaavaa KIIMAA, valitettavasti. toki vuoden odotetuin keikka, ei siinä
Liturgy vois olla kova, eiks ne nyt oo jo sen verran nössöjä että tulisivat lähinnä just tänne jonkun Tuskan sijaan?
Oishan tuolla WoWissa ja Oyassa toi Deafheaven, pitäisin aika todennäköisenä että tulee Flordeen kans?
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Onhan nyt Liturgy ihan eri tason trollausnerokkuutta kuin Deafheaven. Tykkään Liturgyssa siitä, miten biisit kuulostaa periaatteessa täysin holtittomilta, mut silti sairaan hyvin rakennetuilta. Deafheaven nyt taas on post-rock-pastissia tremoloriffeinä.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Liturgy : Deafheaven : : Sepi Kumpulainen : Timo Turpeinen
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Liturgy : Deafheaven : : Sepi Kumpulainen : Timo Turpeinen
vastaan sepi, koska ainoa joka noista kiinnostaisi
ei se ollu kysymys
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Slowdive! Nyt klubikeikkaa Hezoihin tai jonnekin muualle Suomeen. Ei tuu tapahtuu, eli jää näkemättä.
bzort glorf bööth
Toivottavasti saan duunit hoidettua niin että pääsisi edes Slowdive-päivänä. Tuskin koko viikonloppua jaksaa riekkua. Kattoos nyt miten käy.
Ei noista yksikään saisi itseä matkustamaan paikalle.
bzort glorf bööth
Ei noista yksikään saisi itseä matkustamaan paikalle.
Smaa, ja asun noin neljänsadan metrin päässä Suvilahdesta.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
OUTKAST
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Hassuttelisin vähän paremmin, ku en oo ikinä kuullukaan mitään Antwoordia ja noi kaks muuta ei vaan kiinnosta
jos nää nyt on nää ns. isot nimet ni hohhoijjaa. nää nyt on taas näille nrgm-lukijoille suunnattuja varmoja valintoja. lol.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
tässä nyt vielä juttua mainostelusta:
Flow julkisti esiintyjiään katumainoksessa Tampereella: OutKast saapuu Helsinkiin
outkast iha jepa, samoin slowdive, noi muut mainitut ei juuri tunteita herätä. saataispa neutral milk hotel paikalle
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
varmaan ostan liput
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
jos NMH tulee ja Slowdive on samana päivänä voin uskaltautua inhottavian pikkuhipstereiden sekaan jos vaikka soittaisivat Avalynista sen pidemmän version. Tai jos on joku muu "essentiaali" samana päivänä, mut saa kyl olla todella essentiaali siinä tapauksessa (tyyliin Slint tai Dead C).
kympiltä näemmä virallinen julkistus, ainakin nimim. ex-kolja lienee liekeissä kun bill callahan ja outkast, ja onhan noi varmaan slowdiven jälkeen ne kovimmat nyt mainituista, mutta kuinkahan käy neutral milk hotelin, ei ainakaan hesarin jutussa mainittu. on tää ny kumma jos ruisrockissa voi yhden bändin perusteella olla mielenkiintoisempi ohjelma
the nationalia en ole tietoisesti kuullu nuottiakaan, jotenkin oon ollu siinä uskossa, että ne on jotain retroilevaa pappa-indietä joy divisionin "hengessä" lol eikä oikein kiinnosta enempää tietääkään. hesarissa mainittiin, että saattaa kiinnostaa nelikymppisiäkin
joten tällä tietämyksellä tylsin lineup ikinä, mutta ootellaan nyt
Mitä kiinnostavaa Ruisrockissa? Scootah, vai oliks ne siellä?
bzort glorf bööth
Mitä kiinnostavaa Ruisrockissa? Scootah, vai oliks ne siellä?
tame impala
ai niin, tinariwen ja lauma malilaisia ainakin flowssa myös.
Flow-sivuille :facepalm:
GREETINGS, EARTHLING