You are not logged in.
Uudet housut ja paita wrote:psykokarkki wrote:THE FALL
VITTU NÄIN HYVÄÄ BÄNDIÄ EI VAAN OO VOI VITTU
LISÄÄ KALJAA KOSKA EN TUU KOSKAAN NÄKEMÄÄN NÄITÄ LIVENÄ
Rasittavimmillaankin ihan ok.
Infotainment Scan soi topikin innottamana ja voi saatana ku tää on hyvä levy.
psykokarkki wrote:Uudet housut ja paita wrote:psykokarkki wrote:THE FALL
kyl
Uudet housut ja paita wrote:psykokarkki wrote:Uudet housut ja paita wrote:psykokarkki wrote:THE FALL
kyl
En tosin jaksanu kuunnella ku A-puolen
Nyt parasta just nyt Eugene Chadbourne.
Ehkä jenkkilän vastine Fallille eli LUNGFISH! Mitä hulinaa! Kuuntelen himassa tätä ihan pähkinöinä. Jumalauta miten nerokasta ja innoittavaa musaa! Dan Higgs on maailman paras solisti!
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Last edited by Folkhälsan (25.02.2014 20:05)
Vuoden nuori muotoilija.
joo
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Räjäyttäjät
Kevyesti paras ja tärkein 2000-luvun rokkibändi Suomessa.
bzort glorf bööth
Vuoden nuori muotoilija.
Räjäyttäjät
Jossain vaiheessa lyhyen hetken jostain syystä nihkeilin tästä, et ei niillä ole biisejä ja koko juttu perustuu siihen menoon ja kaikkee tommosta ihan typerää. Mut vittu. Se niiden meno on vaan NIIN kova, ja on niillä biisejä. Täysin vastustamatonta touhua, arvostan ihan helvetisti. Pesee ihan sata-nolla kaikki kotimaiset garagepunkkibändit.
Joo, Räjäyttäjille kyllä
Älä mee sekoileen ehkäpä suosikkikappale näiltä just nyt
hiirimattona wrote:Räjäyttäjät
Jossain vaiheessa lyhyen hetken jostain syystä nihkeilin tästä, et ei niillä ole biisejä ja koko juttu perustuu siihen menoon ja kaikkee tommosta ihan typerää. Mut vittu. Se niiden meno on vaan NIIN kova, ja on niillä biisejä. Täysin vastustamatonta touhua, arvostan ihan helvetisti. Pesee ihan sata-nolla kaikki kotimaiset garagepunkkibändit.
Ilman sitä kaikkein rasittavinta itsensä korostamista, niin mulla tutustuminen tapahtui jo ennen haippia jyväskylän Centrum kirppikseltä ostetun kassun kautta ja jo siinä kohtaa se oli rakkautta suoriltaan. Sitten kun näki bändin livenä, niin voi jumakauta. Ainoa bändi, jonka keikoilla olen ollut aina typertynyt hymy kasvoilla ekasta äänestä vikaan kaatuiluun asti. Ja täysin samaa mieltä pesemiseen.
bzort glorf bööth
John Maus
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
hiirimattona wrote:Räjäyttäjät
Mikään muu kotimainen garagepunkkirokkibändi ei myöskään laita pitkäsoitolleen sellasia älyttömyyksiä, mitä näitten LP:llä on. Revettiin mittenin kanssa sille locked groovelle tossa joskus ihan totaalisesti.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Ennio Morricone
Tulin tänne kirjottamaan että Frivolvol ja...
Uudet housut ja paita wrote:hiirimattona wrote:Räjäyttäjät
Ilman sitä kaikkein rasittavinta itsensä korostamista, niin mulla tutustuminen tapahtui jo ennen haippia jyväskylän Centrum kirppikseltä ostetun kassun kautta ja jo siinä kohtaa se oli rakkautta suoriltaan. Sitten kun näki bändin livenä, niin voi jumakauta. Ainoa bändi, jonka keikoilla olen ollut aina typertynyt hymy kasvoilla ekasta äänestä vikaan kaatuiluun asti. Ja täysin samaa mieltä pesemiseen.
...sit luin tän ja rupesin miettimään et pirulainen tää Who Needs Maps on kyllä meitsille se kotimaisen rokkimusan huipentuma. Päivän kunnon mukaan räjä'n'rollista, Sur-rurista, Funista ja Circlestä voi toki vääntää peistä maailman loppuun asti mut kylhän tää ny jumalauta jytisee ja kutittelee molempia aivopuoliskoja ihan omalla tavallaan. Oikee levy oikeelta orkalta oikeeseen aikaan.
Älä päästä painiks sitä
Vanhaa kunnon Millencolin-fiilistelyä. Keikalle tekis mieli.
Kännissä minä hakeudun aina sinne missä on kuhisevaa, kihisevää väenpaljoutta, hellyttävän kömpelöä baariromantiikkaa, kapakan käryä, suupalttien miesten mörinää ja maalattusuisten, vilkkusilmäisten naisihmisten korkeana pulppuilevaa naurua.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
en yleensä niin välitä aaseedeeseestä, mut tää on kyllä kova
^ Pistä ääninäyte.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Vuoden nuori muotoilija.
hrmunoita wrote:
HUUTAA ruuvvausta.
^ Pistä ääninäyte.
*
en kiinnittänyt artistien/biisien nimiin huomiota tuota kuunnellessa, joten enpä enää muista mitkä oli parhaimpia. kaikki oli hyviä!
nyt soi tinariwenin uus ja onhan tämäkin parasta.