You are not logged in.
On.
bzort glorf bööth
Hianoo
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Siisti Kleinbus, vaikka olikin Qstockin mainosauto.
bzort glorf bööth
Onhan se pappi toi 16vee
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Hitto, jäi nyt liveseuranta tekemättä kun olin leffassa.
No, mut jos huomenna ehtis vaikka kattoo.
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
Liveseuranta sucks, mutta ohjelman katsominen ja ehkä siinä sivussa spämmintä ok.
bzort glorf bööth
Oli aika tylsä jakso. Morsian, pappi ja morsiammen kampaaja olivat tosi söpöjä.
Rento lapinmiäs aloittaa kaljan juonnin puolentoista vuoden tauon jälkeen hääpäivän aattona.
Kännissä minä hakeudun aina sinne missä on kuhisevaa, kihisevää väenpaljoutta, hellyttävän kömpelöä baariromantiikkaa, kapakan käryä, suupalttien miesten mörinää ja maalattusuisten, vilkkusilmäisten naisihmisten korkeana pulppuilevaa naurua.
Kas niin, nyt ei mee ohi!
...paitsi että on kyllä tosi tylsä jakso. Voisko tän ohjelman nimi olla vaan Häät.
Ihan mukavat häät on.
bzort glorf bööth
"Olette nyt siirtyneet vuokra-asumisesta omistusasumiseen"
"Olette nyt siirtyneet vuokra-asumisesta omistusasumiseen"
tolle kyllä
Taas mennään! Heti kättelyssä parempi jakso kuin viimeksi. Vihaan Stigin Piparia piparia -biisiä kaikissa muissa yhteyksissä, paitsi tässä. Lisäksi panoksia korottaa mystinen runomies!
Avioparin häälevylle
Kännissä minä hakeudun aina sinne missä on kuhisevaa, kihisevää väenpaljoutta, hellyttävän kömpelöä baariromantiikkaa, kapakan käryä, suupalttien miesten mörinää ja maalattusuisten, vilkkusilmäisten naisihmisten korkeana pulppuilevaa naurua.
Avioparin häälevylle
Juuu
Muuten kyllä aika tylsää taas.
virtute wrote:Avioparin häälevylle
Juuu
Hattumiesjakso, lapin miähen kaljakaraoke ja runomies olleet kauden kohokohtia. Muuten tykitystä ollut aika vähän. Ikävä parin vuoden taakse.
Espoon Prinssi wrote:virtute wrote:Avioparin häälevylle
Juuu
Hattumiesjakso, lapin miähen kaljakaraoke ja runomies olleet kauden kohokohtia. Muuten tykitystä ollut aika vähän. Ikävä parin vuoden taakse.
Hitto kun jäi toi lapin miähen kaljakaraoke väliin.
No niin! Isoäidin puhe tasa-arvohömpötyksestä ja koristeina toimivat Kauniit ja Rohkeat -veistokset
No niin! Isoäidin puhe tasa-arvohömpötyksestä ja koristeina toimivat Kauniit ja Rohkeat -veistokset
Ridgen leuka Harvoin on näin hyvän näköiset häätarjoilut: kokonainen villisika ym.
Last edited by virtute (25.03.2014 21:09)
Espoon Prinssi wrote:"Olette nyt siirtyneet vuokra-asumisesta omistusasumiseen"
tolle kyllä
onks tää joku papin tai rauhantuomarin avioliitto-eufemismi
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
psykokarkki wrote:Espoon Prinssi wrote:"Olette nyt siirtyneet vuokra-asumisesta omistusasumiseen"
tolle kyllä
onks tää joku papin tai rauhantuomarin avioliitto-eufemismi
Papin! Omaan kannattaa panostaa jne.
Taitaa taas olla aika tylsä jakso
Bestmanin sananmuunnoksille toki
"Vaalikaa niitä face to face-hetkiä"
Aika vähän tykittelyä tällä kaudella
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Joo kyllä tää eilinen jakso oli tylsintä kuraa hetkeen.. Edellisviikon pari oli toki varsin sympaattinen, mutta edelleen Lapinäijjä SEO-kahvitteluineen on tän kauden parasta antia.
Linkkaan samalla foorumille hääblogini analyysin Satuhäistä. Lol.
Last edited by aqzu (08.04.2014 11:52)
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Olikin vähän pirteempi jakso tällä kertaa. Kakkukriisiä, morsiamen isä, joka tais olla vähän pihalla, parin keskinäinen rallienglanti
Vaisu kausi. Olo tuntuu petetyltä, kun tämän kauden piti olla "paluuta vanhaan linjaan".
how they run this show.
Suositun Satuhäät-ohjelman 11. tuotantokausi alkaa maanantaina 28. maaliskuuta.
how they run this show.
Yh