You are not logged in.
Mainetta ja kunniaa, mutta ei rahaa. Artisti maksaa niinhän se menee. Haluatko tehdä remixin Musta köksän Deja vusta? Laita postia mustakoksa@gmail.com Paluupostissa saat raitojen latauslinkin. Jaa tämä, jos arvelet jonkun kaverisi olevan kiinnostunut.
viralliset facebook-sivut perustettu:
https://www.facebook.com/noitalinna
Nyt niitä uusintajulkaisuja ja laarinpohjat tyhjäksi kokoelmaa pihalle.
bzort glorf bööth
missähän mun casio vl-tone on ja vieläköhän toimii. tuon legendaarisin juttu on tietysti se trion da da da -komppi (tais olla nimeltään rock 1). the fall käytti tuota myös kappaleessa the man whose head expanded ("turn that bloody blimey space invader off!"), tosin komppi tais siinä olla rock 2
ihana soitin. totahan pystyy ohjelmoimaan. Jarin kananmunapistoolilla soitin tota suht paljon, Athletic Armsillakin oli käytössä loppuvaiheessa sama vekotin.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
22-Pistepirkon Piano, rumpu ja kukalla on paljon tuota vl-tonea.
^ lokithan tota on keikoilla soittanu. tosin ei soittanu silloin kun oli kans musta köksä
Noitalinna Huraa! Provinssirockin sirkusteltassa 1990 sunnuntaiaamuna. NLH! oli: Reijo Kärhä, Sari Peltoniemi, Hannu Sepponen, Antti Tammela + Juha Kaski (miksaus). Biisit: Balladi, Kapean kummun kamaa, Pieni loppu, Nauravat jänikset, Kaikki valot, Onkija, Kulmikas, Oletko, Puujalkaiset, Peräseinäjoen teräsmies, Kissapoika, Sirkus, Riemua kirkonkylällä.
oijoi
Toivottavasti LP:t ja miksei myös kaikki pienemmät levyt tulee uusintajulkaisuun.
Flow 2015 comeback?
bzort glorf bööth
Timanttinen keikka hemmot
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
kaikki valot
katoin darrassa lauantaina ton provinssi-liven. parasta ikinä. viimeistään siinä vaiheessa kun puujalkaiset lähti nii olin ihan
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
oijoi
Flow 2015 comeback? http://www.punkinfinland.net/forum/imag … a_pray.gif
Ei taijja
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.
pastavaavi löysi varjotarhan: Noitalinna Huraa!: Varjotarha (Salamaisema-klassikko #1)
vaan koskahan kolinaa (ja variksenpelätin) päätyisi digimuotoon?
Tuon innoittamana muistin että Varjotarha olisi vinyylinä hyllyssä (en o itse ostanut) ja panin kuunnellen. Jotenkin olin ollut siinä käsityksessä, että Hulalalaa ja Kalan silmä olisivat näiden selvästi parhaat albumit. Ne olen tietysti itsekin jo hyvän aikaa sitten hyväksi todennut, mutten Varjotarhaa sen kummemmin tähän asti ole noteerannut. Olisi vissiin kannattanut kun eihän tämä taida hävitä kahdelle ekalle levylle ollenkaan. Tällä hetkellä parhaiten iskee Puujalkaiset ja Sirkus. Multa oli myös mennyt ohi, että Varjotarha on uudelleenjulkaistu pari vuotta sitten. Onko ne bonuspiisit niin hyviä että kannattaisi ostaa vaikka vinyyli on jo hyllyssä?
itse olen aina ollut sitä mieltä että varjotarha on näiden paras levy (suosikkibiisit pablon pahempi bossanova ja sammakkotyttö). cd-bonarit ei ole mitenkään pakollisia, mutta jos halvalla saa niin mikä ettei, 2 vikaa on niiden joulusingle.
Miksei otsikossa ole Tohtori orff & herra dalcroze / Orffit?
Aika lähelle mennään Noitalinnaa välillä
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.
Mahtavaa! Pitkästä aikaa itelle semmonen pakko-ostos Svartilta, et tsajaja.
bzort glorf bööth
Mahtavaa! Pitkästä aikaa itelle semmonen pakko-ostos Johannalta, et tsajaja.
korjasub, koska alkup. vinskat löytyy jo, mut variksenpelätin ja hra marraskuu digimuodossa
ne 2 ekaa sinkkua vois kyl ostaa näköispainoksina
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
pillahdan itkuun. paras svart-uutinen sitten kollaa kestään
Keväthärmärock -88
Tulevia levyjä varten etsimme julkaisemattomia kappaleita tai liveversioita. Onko kukaan äänittänyt vuoden -88 Ylen Keväthärmärokkia kasetille? Olisimme erityisen kiinnostuneita viimeisestä kappaleesta Laaksossa. Sirkuksen ohella se oli yksi encore-kappaleista, jos joku muistaa. Levylle se ei koskaan ehtinyt. Jos tuollainen kasetti löytyy, niin olisimme kiitollisia kopiosta. Joko kasettina tai diginä. Ohessa konsertin biisilista (kiitos Risto). AnttiKeväthärmärock 1988
1. Huvikumpu
2. Vetinen poppanen
3. Onkija ("kunnianosoitus mustille koskettimille")
4. Talo
5. Musta Köksä
6. Kaikki valot
7. Pikkuveli
8. Kurja kissa
9. julkaisematon biisi "Ja me vaellettiin pimeässä laaksossa jne."
Levyjen julkaisussa oli erilaisia vaiheita. Lopulta Svart teki sopimuksen Johannan kanssa. Suunnitelma tällä hetkellä on, että boksi tulee marraskuun lopulla ja vinyylit kevääseen mennessä (4 kk jono painatuksessa). Kaikki nauhat ovat diginä Svartissa, mutta ennen painatusta on kaikenlaisia vaiheita mm. masterointi. Kansien veistäjälle kaivettiin kaikenlaista tavaraa - lehtijuttuja, valokuvia ja muuta. Kahdelta pyydettiin pientä juttua orkesterista. Toinen tuli juuri. Se on hieno. Kiitos Tommi. Et malttanut olla kertomatta yöllisistä otteluistamme keikkojen jälkeen. Joissa teille kävi aina huonosti. Sitä tosin et kertonut. Matkan varrella orkesteri päätyi takaisin studioon. 6 uutta kappaletta on työn alla ja jonossa lisää. Niistä kerron toisella kertaa. Antti