You are not logged in.
Last edited by tomitarmo (19.12.2013 19:07)
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Wasn't allowed to mention this before today, but thanks to the Queen for making me a Knight of the British Empire!
— Mark E Smith (@Markesmith) December 31, 2013
Vuosi 2014, kun Fallin uus levy ei aiheuta mitään ennakkokiinnostusta
nimim. feggy voisi kertoa tänne fiiliksistään kun hän on tiettävästi kuunnellut aakkosprojektissaan viime aikoina laatumusaa
Oonhan mie. Itelläni ei ole kuin Extricate ja sinkkukokoelma, mutta kuuntelin Tikrun Fall-levyt läpi. Onhan ne enimmäkseen hyviä, mutta myös ehkä vähän epätasaisia osin (Infotainment Scan oli helposti paskin noista mitä kuuntelin). Suosikkejani taitaa olla ne vanhat Pay your ratesit ja Totally Wired jne., mutta kyllä myös noi Cruiser's Creek, Hip Priest, Curious Oranj toimii. Tyytyväinen olen kun olen päässyt laajentamaan kokemustani mutta en nyt mitään syvämietteistä tällä haavaa osaa tänne kirjoittaa. Mark E. Smith on toki laulajana kova ja ehkä ihmisenä - pitää seuraavaksi lukea Renegade.
Last edited by Feggy (20.02.2014 14:25)
pitää seuraavaksi lukea Renegade.
Pitää. Ehkä paras bändi/musakirja koskaan.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Feggy wrote:pitää seuraavaksi lukea Renegade.
Multa lähtis kovakantinen, sanotaan vaiks 8e. Se joku toinenkin Fall-kirja on, emmuista nimeä.
Feggy wrote:pitää seuraavaksi lukea Renegade.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
onpas tää pitkästä aikaa ihan paras biisi, vanha b-puoli luonnollisesti
ihan pakko vielä avautua tänne, kun ymmärsin että feggylle ei oikein vuoden 1993 the infotainment scan avautunut. kyseessä on nimittäin yksi kaikkien aikojen parhaista levyistä, ehkä sitä "disco-fallia", mutta kuka osaa muka paremmin coveroida lost in musicia tai sinänsä obskuuria i'm going to spainia, ja sitten löytyy huikeita biisejä tyyliin paranoia man in cheap sh*t room tai the league of bold-headed men, puhumattakaan huikeasta lee scratch perry -coverista why are people grudgeful? parasta ysäriä
Mä tykkään kans Infotainment Scanista, nimenomaan hyviä biisejä sillä, ihan heti se alotus Ladybird on klassikkomatskua. Middle Class Revoltin ohella parasta 90-luvun Fallia.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
record store dayksi tulossa joku hämärä julkaisu, liekö kokoelma, live vai mikä lie mutta ihan siistin näköinen kyllä
rc-lungen wrote:Feggy wrote:pitää seuraavaksi lukea Renegade.
Oikein viihdyttävä.
Oli kyllä harvinaisen väsynyttä ja epäkiinnostavaa "ennen oli kaikki paremmin"-lätinää..
tigrushka wrote:rc-lungen wrote:Feggy wrote:pitää seuraavaksi lukea Renegade.
Oikein viihdyttävä.
let me fall out of the window
with confetti in my hair
lol apua
ultravox
^ MES-miehellä hyvät kulmat!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
record store dayksi tulossa joku hämärä julkaisu, liekö kokoelma, live vai mikä lie mutta ihan siistin näköinen kyllä
A message from The Fall about the White Lightning Record Store Day 12"
We would like to let you know that The Fall are not participating in RSD 2014 as we think it is bad form to take part every year.
Unfortunately it has come to our attention that Secret Records have announced a release that we were not involved with in any way
without asking us or even telling us about it as they did with "13 Killers" last year, which we only found out about after it was on sale. They have never contacted us about these releases.We don't know anything about the "White Lightning" record. When asked they did not reveal the track list to us. Have to assume that these are previously released tracks from various records.
Most artists would prefer to bring out new songs or new versions of songs for RSD and let record shops know the track list in advance so they can decide what to order!
It is also listed on amazon.
Sadly, this is not in the spirit of RSD.
What they are doing is illegal and is fraud.
lol apua
ultravox
Tämmöinen kuva löytyi Supermassive-festarin fb-sivulta, alla teksti "22.4. klo. 9:00". Mitäs jännää täällä tapahtuu?
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
postasin jo tämä hämmensi -topikkiin
toivottavasti eivät ehdi peruuttaa ennen julkistusta
Todellinen kulttibändien kulttibändi ja krooninen äkäpussi viimein syksyllä Suomeen?
en usko ennen kuin omin silmin näen
Odotan psykokarkkia The Fallin keikalla enemmän kuin bändiä.
Oisko MES:n pitäny voittaa tää
http://www.soundi.fi/uutiset/epaselvimm … sti-yllata