You are not logged in.
En tienny tuon uusimman olemassaolosta mitään. Aiemmat on ollu kovassa kuuntelussa.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
nostetaas kun tuo tuareg -soundi on taas pinnalla, mulla on näiden joku levy, muistaakseni amassakoul mut mihin lie hautautunu, pitää kaivaa esille ja kuunnella plpl
jotenki tässä vaan epäilyttää et onks nää liian sliipattuja verrattuna vaikka johonki group ineraneen jolla on sen verran lo-fi meininki ja muutenki uugee enpä kuule tiijä
jotenki tässä vaan epäilyttää et onks nää liian sliipattuja verrattuna vaikka johonki group ineraneen jolla on sen verran lo-fi meininki ja muutenki uugee enpä kuule tiijä
Ohan ne, mutta kovia silti. SF-aavikkobändeillä taas räkäisyys on välillä vähän liian itsetarkoituksellista. Kyllä mä nää mieluiten näkisin kaikista Sahara-bändeistä, missasin molemmat suomenkeikat.
Eipä ole minuakaan räkäisyyden puute tinariwenissa häirinnyt vaikka olen kuunnellu myös näitä SF-bändejä. Oikeastaan en ole koskaan ajatellut koko asiaa.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
hyvä berberit
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
vidd unohin
Älä päästä painiks sitä
ei kukaan sit ollu paikalla?
Mali music ban by Islamists 'crushing culture to impose rule'
Juttua siitä miten mm. Tinariwen ja muut muusikot ovat joutuneet vaikeuksiin Malin sekasortoisen tilanteen takia.
Tinariwen are currently back in northern Mali, or living in exile in southern Algeria, but when they played in London last year, guitarist and bass player Eyadou Ag Leche talked of their problems since the Islamists took over the north.
Young people have been stopped from listening to music and families have had their televisions smashed for watching music shows, but music was still being played "underground", he said.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
tänään FST:llä puoliltaöin, vissiin tunnin live
"to hope for more antennae" -Melvins
Eihän tuolla mitään näkynyt.
bzort glorf bööth
^ mikähän juttu tässä nyt taas. Joissain ohjelmatiedoissa toi on, joissain ei. Areenalla ei ainakaan tämmösestä oo jälkeäkään.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
kumma juttu. onko Yle Fem eri asia? boksin kanavalta 5 kuitenkin tuli ja talteenkin meni.
EDIT
Hesari ja boksi molemmat lupaa uusinnan ma 18. pv klo 11:45
Last edited by Esa Pakarainen (17.02.2013 01:42)
"to hope for more antennae" -Melvins
Olen ihmetellyt tätä aiemminkin, kun oon laittanut digiboxin tallentamaan ajallaan, mutta talteen on tullut pelkkää uutisikkunaa ja jotain radiota.
bzort glorf bööth
tässä ilmeisesti selitys:
Yle Femin kanavapaikalta on voinut seurata myös ruotsalaisen SVT World-kanavan ohjelmistoa 1. syyskuuta 2011 alkaen. SVT Worldin ohjelmiston näkyvyysalue antenniverkossa kattaa kuitenkin vain osan Suomesta. Yle on ilmaissut haluavansa SVT Worldin näkyviin koko maassa
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
bzort glorf bööth
uus levy taattua tavaraa. maailman parhaimpia bändejä.
Uusi levy vielä toistaiseksi kuulematta, mutta livenä kiinnostaisi nähdä. Flowssahan nämä olisivat...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki