You are not logged in.
Tuli paha mieli. Paljastaisivatpa joulun ismon ja sepon jouluspesiaalissa tämän olleen pelkkää unta ja kirjoittaisivat katjan ja jennin takas.
bzort glorf bööth
Salatut elämät -sarjan faneja hemmotellaan jälleen. Kesällä Salkkareiden nettisivuilla nähdään Young Money Cash Money -nettisarja, jonka pääosassa on Salkkareiden 15-vuotias Tale Taalasmaa (Emil Hallberg).
Huippusuosituista Salkkareista nähdään kesällä spin off -sarja, jonka pääosassa on fanien suursuosikki Onni "Tale" Taalasmaa.
Tosi siistiä päästä tekemään spin offia ja tehdä vähän jotain erilaista, Talea näyttelevä Emil Hallberg kertoo fiiliksiään spin off -sarjasta.
Hallbergin hahmo nousi etenkin sosiaalisessa mediassa suosituksi viime syksynä, kun hänen Young Money Cash Money -letkautus lähti kiertämään vidella YouTube-sivustolla.
On se suosio yllättänyt vähän. Mutta kyllä mä olen yrittänytkin, että Tale olisi vähän erilainen hahmo kuin muut. Komedia puree mulle, Hallberg tuumaa.
Hahmon suosio näkyy nuoren Salkkarit-tähden mukaan myös hänen arkielämässään.
Kun menen ohi, ihmiset huutelevat, että hei Tale, älä mee, Hallberg kertoo.
Lontoo -kohtauksiin varmaan käytetty taas parin vuoden teosto-massit
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
lol tuo vika jakso
also lol: tämä
Nettisarjassa Young Man, Cash Man Tale (Emil Hallberg) saa helpolta kuulostavan kesätyöpaikan hotellin online-bloggaajana. Mukaan lähtee myös Roni (Henri Kaisla), jonka tehtävänä on videoida Talen edesottamukset.
Hotellilla Tale tutustuu kiinnostavaan tyttöön. Tale haluaa rahaa, mainetta ja tyttöjä - ja unelmoi mopoautosta, joka on hänen mielestään ratkaisu kaiken tavoittelussa. Kaverinsa Janne Haukkalan (Hemmo Karja) avulla hän pyrkii saamaan kaiken ja enemmän. Kuten arvata saattaa, ei kaikki käy niin helposti, kuin Tale toivoisi, vaan edessä on vaikeuksia ja jännitystä.
Young Man, Cash Man on 20-osainen nuoren miehen kasvutarina. Se yhdistää klassikkoelokuvien teemoja ehdottoman kivuliaasti ja häpeämättömän hauskasti.
mä olen kranaatti, ilman sokkaa
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
seppo
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Sepon reaktio(ko?):
Huomenna metsäfolk-jakso!!!
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
aisaaaaaaatana. kysyjänä on vielä mitä todennäköisemmin TALE ja kohteena sen uusi ihastus (Ismon ex-vaimon still-aLLiive-Liisan tytär, sielt vantaakoski tale-hukkaa-uimahousunsa-veteen kohtauksesta) repsäilen jo!
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
No nyt
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Vuoden nuori muotoilija.
mittenin videotili
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
mittenin videotili
"aisaatana"
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
saispa noihin viela semmosen tv-kaista-jumitusefektin niin ois taydellista
Mangojauhe goddamn.