You are not logged in.
Jos näille on jo topikki, niin pistäkää lukkoon. Mitä näille kuuluu nykyään? mun kamulla KuulaMakella oli näiden levy Big Bang.
lukitaan varmuuden vuoksi vaikkei vanhaa oliskaan
Montas levyä hantta omistaa?
kaikki löytyy hyllystä, eiq
Ihan joka bändistä ei ponnisteta Kreatorin riveihin, ei tule mieleen kuin Sodom ja Waltari.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Ihan joka bändistä ei ponnisteta Kreatorin riveihin, ei tule mieleen kuin Sodom ja Waltari.
tai scooteriin. eli venomista.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:ddbae00070="Katkennut petsari"]Ihan joka bändistä ei ponnisteta Kreatorin riveihin, ei tule mieleen kuin Sodom ja Waltari.
tai scooteriin. eli venomista.[/quote:ddbae00070]tällasia en tiennykään. paitsi toi scooter venom vaikuttaa tutulta.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Joo, äsken söin banaania samaan aikaan ku kirjotin, niin en jaksanu isoi kirjaimii. Mut se Waltarin So Finea edeltänyt levyhän oli ihan hauska.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Meinasin spämmiä, että kuuntelematta paskaa, mutta olen minä jotain kait kuullutkin.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Uus levy ilmestyy viikon päästä!
This must be what jail / I will scratch
terve!
*häipyy makuupussin kanssa jonottamaan levykaupan eteen*
terve... *painuu kirveen kanssa riehumaan levyjulkkaribileisiin*
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Mä näin muistaakseni joskus 87 tai aikemmin Waltarin ekan(?) keikan. Ne oli Siekkarien lämppärinä. Ja olivat ihan vitun paskoja.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Tajuutsä kuinka pitkään mä olen odottanut että joku huomaa tuon, vaikka kuinka poustaankin noita Pikku-G:n kuvia? Ulvikselle papukaijamerkki!
Ja kysymykseen vastatakseni, niin kyllä se varmaan oli tuo Ludwig van Beethoven. Kansan parissa Bellini, Donizetti ja muu kevyt ooppera nauttivat suurta suosiota, mutta...*shrugs
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:a3f40ed99d="arttu"]Tajuutsä kuinka pitkään mä olen odottanut että joku huomaa tuon, vaikka kuinka poustaankin noita Pikku-G:n kuvia? Ulvikselle papukaijamerkki!
Ja kysymykseen vastatakseni, niin kyllä se varmaan oli tuo Ludwig van Beethoven. Kansan parissa Bellini, Donizetti ja muu kevyt ooppera nauttivat suurta suosiota, mutta...*shrugs[/quote:a3f40ed99d]
mulle kyllä toimii enemmän 1800-luvun lopun ranskalainen jälkipunkki.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Suomen huonoin bändi, Negativen ja Beats & Stylesin ohella.
Ja jotkut äänestää Movetronia, vittu. :x
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:f373419acb="ex-kolja"]Suomen huonoin bändi, Negativen ja Beats & Stylesin ohella.
Ja jotkut äänestää Movetronia, vittu. :x[/quote:f373419acb]
sama
ja 1800-luvun paras pändi oli tietty caroliner.
mutta waltarille vielä lisämiinusta killdozerin dissaamisesta, niitähän ne lämppäs joskus englannissa eikä tajunneet hommasta mitään, vitun ääliöt
Niin ja onhan Waltarista ponnistettu myös Notkean Rotan taustabändiin.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
mutta waltarille vielä lisämiinusta killdozerin dissaamisesta, niitähän ne lämppäs joskus englannissa eikä tajunneet hommasta mitään, vitun ääliöt
VITTU MITÄ SPEDEJÄ!!
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Sadat roudarit eivät voi olla väärässä. Onhan Waltari-paita Suomen Roudariliiton virallinen uniformu. Ainakin empiiristen tutkimusten perusteella.
Mä näin muistaakseni joskus 87 tai aikemmin Waltarin ekan(?) keikan. Ne oli Siekkarien lämppärinä. Ja olivat ihan vitun paskoja.
Me oltiin samalla Puolan-lautalla matkalla Berliinin indiemessuille, kun Waltariki matkasi eka kertaa Berliiniin aikomuksenaan jäädä sinne "luomaan uraa". Vittu että me naurettiin paatin baarissa noin epätoivosille jannuille. Jotka olikin sit oikeessa
Saksalaisia ei voi ikinä aliarvioida liikaa?
Laulaja Kärtsy kuvailee tuleva albumia tiedotteessa seuraavasti:
"Tämä albumi on tavallaan musiikillinen steitmentti. Silkkaa vapaata ilmaisua ja päästelyä - irti kaikista säännöistä. Eihän rock-musiikissa pidä olla mitään sääntöjä!. Albumilla on lyhyitä, ns. selkeitä rock-biisejä ja niiden vastapainona mm. ankaraa hevimättöä, psykedeliaa ja proge-leijailua..
let me fall out of the window
with confetti in my hair
Eikös tämä yhtye tehnyt myös Kansalliselle jonkun hienon noitavainoteemaisen "rock-oopperan" yhteistyössä Jorma Uotisen kanssa? Taisin myydä juuri tuolloin "pastillia" ja rajusti pergamenttityyliin rullattua käsiohjelmaa oopperan lämpiössä.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Eikös tämä yhtye tehnyt myös Kansalliselle jonkun hienon noitavainoteemaisen "rock-oopperan" yhteistyössä Jorma Uotisen kanssa? Taisin myydä juuri tuolloin "pastillia" ja rajusti pergamenttityyliin rullattua käsiohjelmaa oopperan lämpiössä.
Ei. Taisi olla jonkun muun kuin Jorman kaa.. Muistasin, ellen olis humalassa.,
Jussi Parviainen?
Vittu minä muista. Joku oopperahevari, Avanti.
Oli se Jorma.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Piti tarkistaa....
"Following "Yeah!Yeah!Die!Die!" from 1996, "Evangelicum" ("Evankeliumi") 1999 is the second Metal Symphony of Kaertsy Hatakka and the finnish band Waltari.
But Evangelicum is much more than just a symphony, a kind of musical combining music, modern dance, stage play und furious light show. Producer Pekka Rahkonen: "Evangelicum is a breathtaking story about Good and Evil including all possible metaphores about these issues you can imagine. Happening in the Middle-Ages, telling about our times."
Tyylikästä ajassa liikkumista. Ehkäpä valoshown teki Ekku Peltomäki?
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Ai niin joo tämäkin vielä:
Muistaakseni esiintyivät aikoinaan Jelmun/Lutakon 10-vee bileissä suuremmin vakuuttamatta.
---
Amorphis-Koippari taisi muuten olla tuossa ensimmäisessä ooperassa murisemassa.
---