You are not logged in.
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Perkaan levyhyllystä juttuja myyntiin ja kaikkee ns. "oikeasti hyvää" jaksaa kuunnella sen 20 sek kunnes ne menee myyntipinoon, mut sit osuu käteen jotain sellasta ku Helloweenin Keeper of the Seven Keys pt II jonka oli kuuntelematta (no, viimesin kuuntelu ehkä 90-luvulla...) meinannu pistää roskiin tai naapurin postiluukkuun.
Mut eipä jumalauta.
Meinaan
Perkaan levyhyllystä juttuja myyntiin ja kaikkee ns. "oikeasti hyvää" jaksaa kuunnella sen 20 sek kunnes ne menee myyntipinoon, mut sit osuu käteen jotain sellasta ku Helloweenin Keeper of the Seven Keys pt II jonka oli kuuntelematta (no, viimesin kuuntelu ehkä 90-luvulla...) meinannu pistää roskiin tai naapurin postiluukkuun.
Mut eipä jumalauta.
Meinaan
Dr. Stein ja nimibiisi
Ja miten mun mielestä joskus aikoinaan Death Angelin Frolic Through the Park oli löysä. Pitäs varmaan kahlata vanhoja levyjä useemmin.
Mustat Kalsarit
bzort glorf bööth
japan - tällästä musiikkia ei tulla enää tekemään. kiitos 74-82. ahdistaa oikestaan.
The Easybeats
bzort glorf bööth
"Throw Away Your Books, Rally in the Streets":n scorelta
Kova!
death - human
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
hitto mitä tykittelyä tää koko soundtrack
2000-2005 Kanye
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
luuppaan seiskaa ihan täbötskeill
Low - The Great Destroyer
Kuuntelin just tänään pitkästä aikaa etenki tää
kiltit ihmiset osa 2/3 vaikeet ajat
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Slade
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
The Flamin' Groovies
bzort glorf bööth
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
sanni
stench of decay
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Arthur Russell
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Beefheart ja US Maple
Älä päästä painiks sitä
^ US Maple pitäis ottaa haltuun. Kuulin kerran jotain levyä Heliconilla ja kuulosti helvetin hyvälle.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
^ US Maple pitäis ottaa haltuun. Kuulin kerran jotain levyä Heliconilla ja kuulosti helvetin hyvälle.
Acre Thrillsin loppupuoli Open a rosesta eteenpäin on se mistä mä lähtisin liikkeelle. Siinä näiden epilepsiagroove ja kitararunkuttelu lähtee parhaiten lapasesta.
Last edited by ILR (28.01.2014 12:27)
Älä päästä painiks sitä
^ tehdäänpä näin, epilepsiagroovelle ja kitararunkuttelulle
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
TROUT MASK REPLICA
pitkästä aikaa. maailman parasta musaa ikinä
Kauko Röyhkä & Riku Mattila: Helvetti
On ollu vähän ristiriitainen suhde tuohon biisiin. Välillä se on kuulostanut liian pateettiselta ja lievästi populistiselta synkistelyltä, josta tulee liikaa mieleen Yö ja suomalainen mollirokki, mutta päätin äsken, että oikeasti se on hyvä melankolinen pop-sävellys ja myös osuva ulkopuolisuuden kuvaus ja täts it.