You are not logged in.
Uus albumi Where Do You Go From Here ilmestynyt ja siinä kuulemma mukana bändi (!) ja LAULAJA (!)
Pitäisköhän vihdoin laittaa uutta tilausta Corwoodille.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Helvetin hyvä tää uus levy muuten! Piti oikein keskeyttää tenttiinlukemiset ja tulla tänne hehkuttamaan!
Maze of the Phantom siis. Tosin tää on aika spontaani reaktio, vasta puolitoista biisiä takana, mut tässähän on kaikkee: Bitches Brewta, John Cagea, Iro Haarlan paria uudempaa levyä (etupäässä paljon esillä olevan harpun takia, ja eiks J sen kanssa soitellu silloin Suomessa?) ja sit joku naislaulaja vetää tommosta letkeää jatsi-improa kaiken lillumisen päälle. En kyllä tiiä yhtään että millaista kamaa tää on lähivuosina tehny, mut ihan makeeta harmonista ambientia näin sunnuntaipäivään. Melkoinen mötkö tosin kun kestää melkein kaks tuntia, joten saas nähä rupeaako meno vituttamaan loppua myöten.
Last edited by Kalossimies (09.12.2012 14:33)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Sit törmäsin kans tämmöiseen: In conversation with Jandek - "Sterling Smith", pari vuotta vanha mut hauska silti. Eilen tuli tsekattua Corwood-dokkari ja nyt oon jotenkin taas innostunut tästä
Last edited by Kalossimies (09.12.2012 14:41)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
The Song Of Morgan
9-CD Solo Piano
1.1 Nocturne One 55:22
2.1 Nocturne Two 58:39
3.1 Nocturne Three 60:42
4.1 Nocturne Four 60:33
5.1 Nocturne Five 58:20
6.1 Nocturne Six 58:54
7.1 Nocturne Seven 51:31
8.1 Nocturne Eight 59:16
9.1 Nocturne Nine 52:52
http://25.media.tumblr.com/e93d9457c68e … o1_500.jpg
The Song Of Morgan
9-CD Solo Piano
1.1 Nocturne One 55:22
2.1 Nocturne Two 58:39
3.1 Nocturne Three 60:42
4.1 Nocturne Four 60:33
5.1 Nocturne Five 58:20
6.1 Nocturne Six 58:54
7.1 Nocturne Seven 51:31
8.1 Nocturne Eight 59:16
9.1 Nocturne Nine 52:52
Do you play piano? I asked.
Recently I practiced piano, ten sessions straight, one hour each.
joo sama
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
joko boksi tilauksessa?
Kuulematta paskaa?
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
tän kun sais nähdäksensä
Jandek puhumassa kameralle omasta musiikistaan. Meniks tääkin nyt pilalle?
Ei mutta joo, pakkohan tämä on nähdä.
ohhh shits
pitääpä näköjään juosta akateemiselle
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
pitääpä näköjään juosta akateemiselle
Tämä. Kai Tampereen Akateemisesta saa kans Wirea?
älkää heti juosko, ei oo vielä ilmestyny
Juuh, olinkin tähdentämässä että juoksen sitten helmikuussa.
kiitos :peul:
pitääkö rynnätä akateemiselle? Jääkö Will Oldham-kirja hetkeksi kesken? Pitäis tässä hakea aurajuustoakin.
ei oo ainakaan meikäläisen postiluukku vielä kolissut
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
Tänään kun tulin töistä kotiin oli lehti eteisessä odottamassa. Pitihän "se" lukea saman tien ja voin sanoa että "se" on TOTALLY AWESOME MOTHERFUCKER!
Ja mikä parasta, niin nämä 10 sivua ovat vasta haastattelun ensimmäinen osa: seuraavassa numerossa jatkoa!
He came up behind her and he licked her, he licked her cunt, basically, and she just closed her eyes and the expression on her face was so beautiful, I never forgot that, it was just so natural and spontaneous and right. And those dogs have big tongues, you know.
Mitä kautta Suomessa saa tuota? Kirjastota tietty, mutta kotiin asti voisin ostaa.
bzort glorf bööth
Stadissa ainakin Akateemisesta kirjakaupasta? Toivottavasti Tampereellakin.
Niin siis eihän se ollut Akateeminen vaan Stokkan lehtipuoli, mutta eipä siitä huolimatta Tampereen päässä tärpännyt. Saakohan mistään muualta vai pitääkö seuraavan Helsinki-reissun yhteydessä hakea?
Niin siis eihän se ollut Akateeminen vaan Stokkan lehtipuoli, mutta eipä siitä huolimatta Tampereen päässä tärpännyt. Saakohan mistään muualta vai pitääkö seuraavan Helsinki-reissun yhteydessä hakea?
No jos nyt kuitenkin maltat oottaa siihen asti että ehtii lehtipisteisiin.
Niin no, tämäkin on toki yksi vaihtoehto Mut koko lehteä ei siis saa Tampereen Stokkalta.
Mut koko lehteä ei siis saa Tampereen Stokkalta.
No sit täytyy varmaan lähtee hesaan (tai Turkuun, Turku on aina parempi vaihtoehto). Akateeminen taitaa olla ainoa myyjä suomessa.
Jos Wireä ei saa Tampereelta, niin tuskimpa täältä Lapistakaan. No ehkä seuraavalla Helsingin vierailulla ostan matkalukemisiksi.
bzort glorf bööth
Skannailukin on toki mahdollista jos ei lehteä hakemalla löydy ja nätisti pyydetään.