You are not logged in.
Pages: 1
Kuusi kotimaista metalliartistia aloittaa YouTubessa katsottavan Vain kuolemaa -sarjan, jonka aloitusjakso julkaistaan perjantaina 17.1. Uudet jaksot julkaistaan tämän jälkeen aina viikon välein ja Vain kuolemaa jatkuu helmikuun puoleen väliin saakka.
Sarjassa esiintyvät Amorphiksen Tomi Joutsen, Stam1nan Antti Hyyrynen, Rotten Soundin ja Medeian Keijo Niinimaa, Nicolen Ilkka Laitala, Carnalationin Jonne Soidinaho sekä Bob Malmströmin Carlous Aminoff.
Tiedotteessa sanotaan, että luvassa on osallistuvien artistien tulkintoja toistensa kappaleista ja suuria tunteenpurkauksia.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Jää katsomatta hevareiden hassuttelut.
bzort glorf bööth
Varikset komentavat
Jää katsomatta hevareiden hassuttelut.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
En kyllä jaksanut kattoa tota.
jee jee viinaa ja hewii
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Hyvinkin ankeaa hassuttelua
Last edited by Folkhälsan (20.01.2014 18:19)
Vuoden nuori muotoilija.
KIISSELII, ÄIJÄT OTTAA VÄHÄ KIISSELII YHES, HUUMORII JA HOMO VITSEJÄ ÄIÄ ÄIÄ ÄIÄ joo tota katon kyl nää loputki. Huumorin taso huikea 5/5 tuotanoin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Nyt on oikein huumorinkukka.
Vuoden nuori muotoilija.
Huhhuh vittu. Äiät on nostanu panoksia ekasta jaksosta. Munan kova meininki ja läpändeeros lentää huhhuh. Kättä lippaan vittu.
no tota juuh
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Mulla on samanlainen leivänpaahdin
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Vuoden nuori muotoilija.
Pages: 1