You are not logged in.
Fittu kun noi uudetkin biisit on tosi hyviä.
On kyllä!
bzort glorf bööth
Ois muuten uutta sinkkua saatavilla ens perjantaina (31.5.13)
Saatavilla mm. täältä : Stupido Shop
"Wax is dead? It´s time to resurrect"
Näin unta että olin näiden keikalla. Vetivät hirveän määrän ihan tuntemattomia uusia biisejä, jotka oli kaiken lisäks aika tylsiä. Toivottavasti ei ollut enne.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Ei hitto, että tämä levy paranee joka kuuntelulla.
Roskilden-keikka kokonaisuudessaan internetissä - NU SKA JAG VARA DIN HUND
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Veispuukista päätellen ainakin joku epämääräinen taukopaussi bändillä luvassa ton viimeisen buukatun keikan jälkeen
kiitos kaikille jotka kävitte flowssa ja mikkelissä kattomassa. sit ois viel keikka räjäyttäjien lämppärinä ja sit kattellaan tehäänkö mitään ja kenen kanssa tehään. hyvää viikkoa kaikille!
en ole kolmekybänen emoboy
koitan aina välillä tätä levyä, kivaa musaa mutta vaivaannuttavia lyriikoita. mainittakoon kuitenkin, että kalifornia dreaming on kaikinpuolin onnistunut tekele.
Last edited by ray charlz (16.01.2014 04:38)
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
no onko se tekele vai kaikinpuolin onnistunut?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
sori. tarkemmin ajateltuna ei kumpaakaan
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
mitäs höpötystä, kalifornia dreaming paras biisi ikinä
en oo tietääkseni kuullu tätä bändiä :spam:
no tosta kuunteluun
Orkkisversio on parempi!!!
Ei oo kyllä mun juttuni tämä. En oikein ymmärrä edes miksi tätä niin hehkutetaan
Mutta eihän se multa oo pois, jos joku tykkää, eli
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
hyvä pändi
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Kalifornia Dreaming on kyllä joo :rockhands: Molemmille versioille :sydan:
ihan kiva piisi oli toi
mitäs höpötystä, kalifornia dreaming paras biisi ikinä
niinpä onkin. soi jatkuvasti päässä
Ei oo kyllä mun juttuni tämä. En oikein ymmärrä edes miksi tätä niin hehkutetaan
Tää.
kikke wrote:Ei oo kyllä mun juttuni tämä. En oikein ymmärrä edes miksi tätä niin hehkutetaan
Tää.
Smaa. Perusläpsytystä.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
kumpiseta wrote:kikke wrote:Ei oo kyllä mun juttuni tämä. En oikein ymmärrä edes miksi tätä niin hehkutetaan
Tää.
Smaa. Perusläpsytystä.
Livenä tylsä, levyltä en oo kuullu.
PÄÄ KII
PÄÄ KII
Tämä oli mainio juttu!
Pää Kii Viron aamutelkussa:
http://etv.err.ee/index.php?05629907&vi … yb06vl_sXY
http://etv.err.ee/index.php?05629907&vi … yb0qfl_sXY
bzort glorf bööth
hesarissa koko aukeaman juttu
Tällä kertaa haastattelu eikä siis kopsattu facebookista? Eiq väärä mägäzine ja eri toimittaja.
bzort glorf bööth
Tällä kertaa haastattelu eikä siis kopsattu facebookista? Eiq väärä mägäzine ja eri toimittaja.
juuh ei ollu nalle vaan meidän oma oskari