You are not logged in.
MVNT? Tämä ensimmäinenhän on Albanian.
[Joo, oli taas uusimmassa numerossa oltu tosi nokkelia kun haastateltiin Hynystä, Annalaa ja Rautiaista levyjen sijaan äijämusiikista. Ja mustakin olis tosi hienoa jos Suomen musakentälle tulis joku joka tarjoais pikajuttujan sijaan vähän laajempaa näkemystä musiikkiin.
OT mut MVNNT? Uusimmassa Suessakin on Hynynen/Rautiainen -yhteis"haastattelu", sekä oma juttu Mokomasta. M-juttua en edes viitsinyt lukea, H/R-haastis vaikutti siltä, että taas samat jutut sössötettiin miljoonannen kerran, "suojauduttiin" äiä-imagolta etc.
Jessus kun Suomessa ois satoja kiinnostavia pienempiä mutta näkyvyyttä ansaitsevia bändejä.
Siitä mä oon varma, että Lassen Rumban juttu bläkkiksen nykytilasta on sinällään asiantunteva, mutta selaamisella se vaikutti kyllä todella peruskurssikamalta, vaikka edellytyksiä olisi varmasti naputella todella mielenkiintoinen ja pitempi artikkeli.
Sori OT, Gyben uus levy kiinnostaa paljon edelleen.
Last edited by Jean-Babtiste (26.10.2012 23:04)
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
okei on tää we drift.. aika hyvä
smam. muista biiseistä en muista oikein mitään.
E: on tää avausbiisikin ihan hieno.
Last edited by Hassuttelija (04.11.2012 12:39)
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Kova on levy. Ei voi mitään. Seuraavaksi Fly Pan Amin reunion kiitos ja keikka suomeen.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
uusintapainos debystä kiitos
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
gybe flöyhyn
en ole kolmekybänen emoboy
Jospa sitä tällä kertaa ylihintaiset festarikaljat sietäisi. Komea juttuhan tämä.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
jos soittaisivat niitä hyviä biisejä tällä kertaa niin kiinnostais. ei kiinnosta hidas synkistely. liftin toka cd kokonaan + worried fire niin meikä on messissä
Sleep olis kyllä joo hieno! Ja toki We Drift kans!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Constellationin koko katalogi on netissä, vois ottaa vaikka syksyiseksi projektiksi kahlata kaikki läpi ja heittää vaikka tännekin rapsaa.
EDIT: Tai no ei näköjään ihan kokonaan, jotkut uusimmat puuttuu.
Last edited by Kalossimies (13.08.2013 18:51)
Constellationin koko katalogi on netissä, vois ottaa vaikka syksyiseksi projektiksi kahlata kaikki läpi ja heittää vaikka tännekin rapsaa.
EDIT: Tai no ei näköjään ihan kokonaan, jotkut uusimmat puuttuu.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Tuolla internetissä väittävät, että tämä on aito Reddit-ketjussa ei tosin oo pariin viikkoon ollut elämää: http://www.reddit.com/r/Music/comments/ … _question/
efrimhän siellä laulaa. kuulostaa kyl just siltä kuin arvelinkin
No niin. Nämä sitten kans Suomeen ensi tilassa, eikös?
yllättävän hyvän kuulonen toi näytebiisi. Loppua kohden alkoi oleen aika hyvä hulina päällä. Ton vois kyllä poistaa/tilaa sit kun ilmestyy.
Kuulostaa aika luontevalta jatkumolta Kollaps Tradixionalesille, joka ei oo ihan meikän ykkössuosikkeja ASMZ:lta, mutta kattoo ny. Tinkimättömälle nimipolitiikalle kyllä
Harkitsen vakavasti viikonloppureissua Tukholmaan 8.3.
Your eyes / like crashing jets
ilmaiskeikka vielä näemmä alan harkitsemaan myös, ellei sitten artemi ole kärppänä. tosin tavastian keikasta saanee sitten pulittaa sen viiskybää.
ilmaiskeikka vielä näemmä alan harkitsemaan myös, ellei sitten artemi ole kärppänä. tosin tavastian keikasta saanee sitten pulittaa sen viiskybää.
Tämä. Vähän kyl ihmetyttää toi ilmaiskeikkameininki, eihän se nyt oikeasti voi olla?
Fuck Off Get Össönsöö soi nyt ekaa kertaa. Kovaa huudetaan ja soitetaan ja räimitään nyt jo kolmatta biisiä (ekat kaksi kesti yhteensä 24 minuuttia) mut aika päättömältä rimpuilulta tää meinaa vähän kuulostaa. Katotaas onko tästä mitään. Keikka ciinnostaa silti.
kuvauksen perusteella kiinnostaa. kovaa räimiminen ja huutaminen ei-raskaan kontekstissa aina plussaa.
No tuntuu nimenomaan että tää bändi menee vaan hevimmäksi levy levyltä.
hevipändi.
viime kesän flow-keikan perusteellahan gybe on nykyään myös hevipändi.
hevi on muotia. ei tarvii poria kauemmas katsoa sen tajutakseen.
hevi on muotia. ei tarvii poria kauemmas katsoa sen tajutakseen.
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
rc-lungen wrote:hevi on muotia. ei tarvii poria kauemmas katsoa sen tajutakseen.
Smam.
edit: ja lisättäköön, että parin-kolmen kuuntelun jälkeen oon alkanu tykkäämään tästä uusimmasta Vähintään saman verran se vaati Kollapsin kanssakin.
Last edited by kumpiseta (10.01.2014 22:02)
Tähän mennessä uusimmalta What we loved was not enough kuulostaa parhaimmalta omaan korvaan. Vois olla enemmän kyllä pelkkää instrumentaalia, koska nämä on mun mielestä siinä parhaimmillaan. Kollapsia en ole edes kuullut. Jotenkin mennyt ihan ohi / kiinnostus ollut hukassa.
Last edited by grasskirt (23.01.2014 12:06)