You are not logged in.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Mä tykkäsin tästä uusimmasta jaksosta.
Joo, enpä kato tätä enää.
(Kuitenkin katon taas ens viikolla. Vois koittaa ettiä brittien vastaavia sarjoja.)
Last edited by leposi (18.02.2013 22:53)
Tän kauden paras jakso.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Aika pliisua on meno nykyään, mutta oli ihan asiallinen toi Kenia-jakso. Tai "asiallinen" väärällä tavalla.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Hehe, oon mä tätä silti kattonut. Tän uusimman jakson pappi on vähän .
http://areena.yle.fi/tv/2118322
Uudet jaksot alkaa maanantaina 13.1. klo. 21.00 kakkoselta
Iltalehdessä tuottaja kertoi, että viime kaudella tulleesta palautteesta on otettu oppia ja palattu taas aiempien kausien linjaan.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Pannaas vielä kertauksen vuoksi. Joku sanoi kommenteissa hyvin: "Televisiohistorian hienoin 3 minuutin otos" ja se on kyllä ihan totta. Ei tule mieleen ainakaan suomalaisesta telkkarihistoriasta yhtä upeaa kolmeminuuttista. Tässä on jumalauta sentään dokumentoitu ja tiivistetty koko suomalainen maaseutukulttuuri pariin leikkaukseen.
Ylös!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
http://areena.yle.fi/tv/2118322
Uudet jaksot alkaa maanantaina 13.1. klo. 21.00 kakkoselta
Iltalehdessä tuottaja kertoi, että viime kaudella tulleesta palautteesta on otettu oppia ja palattu taas aiempien kausien linjaan.
Etenkin vanhalle linjalle palaamiselle
Äver siever miever tuver äver liver köver!
Laatu wrote:Pannaas vielä kertauksen vuoksi. Joku sanoi kommenteissa hyvin: "Televisiohistorian hienoin 3 minuutin otos" ja se on kyllä ihan totta. Ei tule mieleen ainakaan suomalaisesta telkkarihistoriasta yhtä upeaa kolmeminuuttista. Tässä on jumalauta sentään dokumentoitu ja tiivistetty koko suomalainen maaseutukulttuuri pariin leikkaukseen.
Ylös!
Tää on kyllä klassikkojakso.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Hirveät Satuhää-vajarit on kyllä ollu, mutta vajaan viikon päästä alkaa. Ihanaa!
Kännissä minä hakeudun aina sinne missä on kuhisevaa, kihisevää väenpaljoutta, hellyttävän kömpelöä baariromantiikkaa, kapakan käryä, suupalttien miesten mörinää ja maalattusuisten, vilkkusilmäisten naisihmisten korkeana pulppuilevaa naurua.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Tänään se alkaa!
Kännissä minä hakeudun aina sinne missä on kuhisevaa, kihisevää väenpaljoutta, hellyttävän kömpelöä baariromantiikkaa, kapakan käryä, suupalttien miesten mörinää ja maalattusuisten, vilkkusilmäisten naisihmisten korkeana pulppuilevaa naurua.
Oikein, se on SUSHI, ei SUSI
Perus A Le Coqit noudettu. Kaikki menee parilla seinään, koirakin kuoli.
en löydä toimivaa striimiä
Mangojauhe goddamn.
Ryypätkää jo
Ryypätkää jo
bzort glorf bööth
en löydä toimivaa striimiä
Areenalta pystyy kattomaan noita jopa ulkomailla: http://areena.yle.fi/tv/2103092
Kuka toi isotukkainen emopopparikundi vieraiden seassa on?
Karu mulletti
Tästäkö sitä maksetaan häh
Kari Peitsamon näköinen jäbä kävi pelastamassa sormukset steppaavalta bestmanilta.
Kari Peitsamon näköinen jäbä kävi pelastamassa sormukset steppaavalta bestmanilta.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
bestman mitä ihmettä
Mangojauhe goddamn.
Satuhäät tänään: Raskaana ensitreffeillä!
33-vuotiaat kotiäiti Piia Leppänen ja kalastaja Jari Luotonen vihitään tämän illan Satuhäät-jaksossa Pyhämaankirkossa. Molemmat olivat etsineet kumppania tositarkoituksella, ja he löysivät toisensa vuonna 2011 netin seuranhakupalvelusta.
Pian Piia ja Jari jo sopivat ensimmäisestä tapaamisesta, ja tuolloin kahden lapsen äiti lähti vierailemaan Pyhämaalla tulevan sulhonsa luona. Kolmas lapsi oli vielä kolmannella kuulla olevan Piian vatsassa. Piia kertoi raskaudesta Jarille saman tien.
- Sanoin, että ei siinä mittää. Jos on raskaana niin sitten on raskaana, Jari sanoo ohjelmassa.
Kun Piia muutti lapsineen Ypäjältä Pyhämaalle mutta Jari tehnyt elettäkään kosiakseen, tomera nainen otti ohjaat käsiinsä ja pyysi kalastajaansa kesäyönä naimisiin suihkussa.
- Mää taisin suostuu, ja täsä sitä nyt ollaan. Itte aattelin, että naimisiinmeno tuli tähän liian aikaisin, mutta kun Piia halusi tämmösen päivän, niin kai se nyt on pidettävä.
Kaksi päivää kosinnan jälkeen Piia aloitti kaason kanssa häiden järjestelyt. Tulevaisuuskin on jo selvä.
- Kunhan saisi sen talon valmiiksi niin sitten sinne asumaan. Aika näyttää mitä sitten tulee, Jari pohtii.
- Niin tuleeko pikku-Jareja vai pikku-Piioja, morsian lisää.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Kovat odotukset tän illan jaksolle!