You are not logged in.
Pasilan kirjastossa on näköjään aika hyvä sarjisosasto Hyllystä löytyi mm. Before Watchmen: Nite Owl/Dr. Manhattan ja Alan Mooren Neonomicon.
vaikuttaa hyvältä. alice prinin elämästä siis toi.
oon siirtäny lukemista jo hyvän tovin kun lainasin yhdeltä hullulta böönalta, enkä oo vieläkään keksiny miten palautan "sen" tapaamatta "sitä"
Mangojauhe goddamn.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ostin sit lohtuostoksiksi Erosen Offices & Humans- sekä Advanced Offices & Humans-alpparit. Hykertelin näille viime yönä itsekseni. Ihanat lohikäärmeet.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Heti kun sain tietää Leo Kuikalta tulleen jotain uutta julkaisua, piti kiiruhtaa tursaan katsastamaan että mitä löytyy. No, löytyihän noita:
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Päivän Fingerpori rautalangasta väännettynä.
Perseen suti -stripissä kirurgi pyytää hoitajalta leikkausvälineitä, mutta suonen alettua vuotaa hän huutaa "Perseen suti", jota hoitaja luulee kirurgin tarvitsemaksi välineeksi. Tämän on erityisen hauskaa, koska perseen suti ei kuulu tavanomaiseen leikkaussalin varustukseen.
Perseen suti -stripissä kirurgi pyytää hoitajalta leikkausvälineitä, mutta suonen alettua vuotaa hän huutaa "Perseen suti", jota hoitaja luulee kirurgin tarvitsemaksi välineeksi. Tämän on erityisen hauskaa, koska perseen suti ei kuulu tavanomaiseen leikkaussalin varustukseen.
Sleeper Omnibuksen aloitin. Hyvin tehtyä supersankarinihilismiä ja salaliittoparanoiaa, mutta minua hieman rasittaa tosikkomainen noir-henkisyyden yliampuvuus. Melkein menee parodian puolelle. Olisin varmasti diggaillut enemmän kymmenisen vuotta sitten. Kerronta on kuitenkin tyylikästä, ja maailma tuntuu olevan sen verran jännittävästi rakennettu, että haluan tietää siitä enemmän. Piirrosjälkikin on alun superkökön jälkeen parantunut.
Lisäksi tällaset omnibus jättimötköt on todella raskasta luettavaa - käsille. Eikä niitä voi kuljettaa mukana busseissa, ja julkisissa kulkuneuvoissa lukeminen on lempiharrastukseni. Tietysti on mukavaa kun kaikki on samoissa kansissa, en ole koskaan ollut irtonumerohaalija, koska se on tuntunut järkyttävän vaivalloiselta puuhalta, mutta fyysisesti vaikeaksi lukemisen tekee jo näin suuren määrän sivuja ahtaminen yhteen sidokseen.
xkcd:stä sama: http://www.explainxkcd.com/wiki/index.php/Main_Page
Last edited by noiseidea (15.04.2014 12:07)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
tällasta
en muistanu miten paska dark knight strikes again olikaan
harmi että luin
Last edited by DEVILETERNAL (26.06.2014 19:42)
Hyvä ja hienosti piirretty. Raskasta kamaa sekä sisältönsä, että toteutuksensa puolesta.
Vahvat suositukset
Joo nyt kyllä iso Kiitos Helsingin kaupunginkirjastolle. Tää oli taas sarjassamme aivot räjähtää kun on niin parasta. Thurberilta aiemmin lukenut 1-800-Mice-sarjiksen, jonka bongasin wanhoina hywinä aikoina Pitkämiehestä ja loput numerot piti taiteilijalta itseltään tilata, kun ei jostain syystä jaeltu mihinkään ja pitkiskin lopetti.
Kerronta on edelleen yhtä fragmentaarista ja epämääräistä, piirrostyyli pelkistetympää kuin 1-800-Micella ja Mice-lehden sivuilta tuttu puhuva hevonen Mr. Colostomykin tekee cameon. Tässä siis Ralph-niminen heppu joutuu someaddiktion vuoksi somevieroituslaitokseen ja Amy Shit-niminen aktivistiräppäri joutuu kiipeliin ja valloillaan riehuu mystinen The Internet serial killer, joka tuhoaa ihmisten nettipreesensejä. Nämä kolme epämääräistä hahmoa liittyy jollain tavoilla toisiinsa. Ihan vittu parasta. Helsingin kirjastolla on hulppeat kolme kappaletta tätä ja suosittelen ihan kaikille. Joskus kun on taas rahaa tilaan oman kopion omaan hyllyyn, koska Matthew Thurber on best!!!!
Ajattelin jostain syystä sarjista lukiessa, että Hannu = hrmis.
^ nyt jo kolmessa topikissa, seuraavaksi keräilykuviin
Aijaa.. luen niin valikoivasti foorumia. Tuskin muissa postauksissa oli hrmis-näkökulmaa.
^ ok, mutta kandee lukea myös musaosiota jatkossa
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
pitäisi varmaan lukea näitä uudestaan. ala-asteella taisi mennä ohi aika moni juttu.
Viivi & Wagner miinus Viivi & Wagner
Paskasta saa kohtuullista kun redusoi.
Mr Unpronounceable Adventures on suosikkisarjikseni tällä hetkellä.
Hei ONX TIETOO! Mitään uutta kivaa tullu meidän perheen suosikkigenrestä (eskapistinen lievästi karmiva okkulttis-mytologinen seikkailu, natsit plussaa muttei välttämättömiä)? Voisin ennakoida joululahjahankintoja.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Ton Mr Unpronouncible Adventures vois tsekkaa.
Soitinhankinnat häiritsee kovasti omaa sarjisrintamaa. Tosin ehdin poistaa Jack Kirby's Fourth World-omnibukset kampintorin divarista. Sympaattisen kökköä kamaa ja välillä on kyllä aivan mahtavia psykehulinakohtia. Valitettavasti kerronta on omasta mielestä siinä häkellyttävän huonoa, joten tuota ei tule kovin aktiivisesti tarvottua läpi.
Samaisesta divarista aiemmin kesällä poimittu Clowesin Like a Velvet Glove cast in Iron oli todella kova. Sen voisi tavata jossain välissä uudestaan läpi. Iski muhun varmaan paremmin kuin Clowesin realistisempi tuotanto.
tilasin huuda huudan joulualesta tämmöset: pappa afrikassa, ötzi - viidakon kuningas ja cowboy henk.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Mike Mignola on kyllä joku ihme joulupukki tai kummisetä tai jotain. Ihan paras peruskonsepti ja ylittämätön piirrostyyli joka toimii myös vasallien jäljittelemänä. Ja jotenkin se sen iänikuinen juttu vaan AINA kolahtaa.
Pukinkonttiin ostin Witchfinderiä, ja heti alpparit luettua ihan hirveet reflat milloin saa seuraavan käsiin huig
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta