You are not logged in.
rata-äänite
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Vuoden nuori muotoilija.
popol vuh
pasi & mysiini
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
ja BLUE ÖYSTER CULT
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
vupul pooh. amon düden sukulainen.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
nää weather channelin videot. esim tuossa kolmen minuutin kohdilla huippu meno
tästä on vaporwave-levyille sämplätty varmaan 90%.
22 Pistepirkko
Parasta aina.
bzort glorf bööth
Kännissä minä hakeudun aina sinne missä on kuhisevaa, kihisevää väenpaljoutta, hellyttävän kömpelöä baariromantiikkaa, kapakan käryä, suupalttien miesten mörinää ja maalattusuisten, vilkkusilmäisten naisihmisten korkeana pulppuilevaa naurua.
^ täyttä Yelloa
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
Aimee Mann. Ei vittu, pakko kattoo Magnolia asap.
Myös Kanye Westin "See Me Now" Suosikki Kanye-biisi kuulemistani.
bill evans
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
massive attack
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Kauko Kämäräinen - Soittajan tie
Helvatti sentään nyt Pakko ladata nettiin tässä joku päivä kuhan kerkee.
Parasta krapula/kooma musiikkia
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
soft cell
Crockett's Theme
PJ Harvey
bzort glorf bööth
Varropas lp on hiton hyvä.
Pitäisi saada ostettua, mutta.
bzort glorf bööth
echo is your loven heart fake. mites tää on menny täysin ohi aikoinaan.. törkeen kova
echo is your loven heart fake. mites tää on menny täysin ohi aikoinaan.. törkeen kova
samaa just diggailen