You are not logged in.
Pages: 1
ja tästähän se idea lähti:
Parasta :rockhands::psykostep: Joskus kymmenen vuotta sitten popiteltiin serkkujen kanssa innoissamme tätä.
Last edited by Kalossimies (24.12.2013 16:08)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Oon ollut muistaakseni näiden keikalla joskus lapsena, mutta en muista siitä mitään. Viime kesänä katselin paljon Ehtaa tavaraa -musavideota youtubesta.
Perttu Häkkisen ohjelmassa huhuttiin Ryydin olleen DEEJII-aikoinaan MELKONE persoona ja et olis paljo hercullisia juttuja kerrotavana. Tunteeko kukaan legendoja? Kuuntelin aikoinani kasetilta tottakai ja onhan nää suomi-italon "helmiä" siinä Jerryn rinnalla.
Oon ollut muistaakseni näiden keikalla joskus lapsena, mutta en muista siitä mitään.
Lähti lapasesta?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
"Kaikki suomalaiset huumoribändit ovat todella ala-arvoisia niin musiikiltaan kuin huumoriltaankin. Hankala ymmärtää miten näistä joku voi EDELLEEN pitää. Vaihtoehtona näille paskarenkutuksille voisin suositella esimerkiksi Richard Cheesen loistavaa musiikkia."
Ei muuta kun keikkailmoitukset tarkkailuun ja paikalle. Varmasti jossain Vantaan paikallisessa nämä voi bongata.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
perusteellinen juttu miehestä batin & ryydin takana:
Missä he ovat nyt: Legendaarisen huumoribändin vuosikymmeniä vanha salaisuus paljastui tässä on oikea Bat ja Ryyd!
Viime vuonna muutaman piffo-aktiivin aiempien etsintöjen ja Ylen yhteenkokoeman kautta selvisi Silverin stoori ja tällä kertaa maikkarin kautta Bat ja Ryyd! :salut:
bzort glorf bööth
Ryydin viikinkikypärä poikittain on kyl hienoin rekvisiitanpala popmusiikin historiassa
Älä päästä painiks sitä
Pages: 1