You are not logged in.
Parasta ikinä
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
tännekin:
kuten varmaan fanit tietävätkin, 23.11. on Doctor Who:n 50v juhlaepisodi! ois kyllä kiva katsoa se kunnon telkkarista. oisko muita faneja, joiden luona vois pitää katsojaiset?
"Isossa-Britanniassa 23.11. ensi-iltansa saava, 75-minuuttinen 50-vuotisjakso The Day of the Doctor nähdään Kakkosella samana päivänä! Mukana simulcastissa eli samanaikaisessa lähetyksessä on 75 maata kuudella eri mantereella."
alkaa siis briteissä klo 7.50. eli kai tuo sitten on 21.50 täällä.
Uusittua tohtoria menossa kohta neloskauden puolivälissä. Pari t-paitaa tilauksessa. Parasta.
Kännissä minä hakeudun aina sinne missä on kuhisevaa, kihisevää väenpaljoutta, hellyttävän kömpelöä baariromantiikkaa, kapakan käryä, suupalttien miesten mörinää ja maalattusuisten, vilkkusilmäisten naisihmisten korkeana pulppuilevaa naurua.
Vihdoin otan tästä kiinni. Alotan vuodesta 2005.
Paikallisella panimolla toki myös aiheeseen liittyvä spesiaaliolut: http://www.castlerockbrewery.co.uk/site/?p=7849
Jokaisesta pintista menee 10p hyväntekeväisyyteen ja kai siellä joku spesiaali-ilta on kans sitten joskus. Leffateatterissa menee kai toi 23. päivän hulina 3D:nä ja sunnuntaina vielä kaksi lisänäytöstä. On siis jo aikakin ottaa selvää, että mistä tässä sarjassa on oikein kyse.
Puolen tunnin päästä allons-y!
Kännissä minä hakeudun aina sinne missä on kuhisevaa, kihisevää väenpaljoutta, hellyttävän kömpelöä baariromantiikkaa, kapakan käryä, suupalttien miesten mörinää ja maalattusuisten, vilkkusilmäisten naisihmisten korkeana pulppuilevaa naurua.
Oli hyvä! John Hurt
eeppistä tykittelyä
Vihdoin otan tästä kiinni. Alotan vuodesta 2005.
On siis jo aikakin ottaa selvää, että mistä tässä sarjassa on oikein kyse.
Edinburghissa yritin katsoa, näin pari jaksoa (doktöörinä David Tennant), mutta siihen se sitten jäi. Vaatisi kai jotain isompaa perehtymistä.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
leposi wrote:Vihdoin otan tästä kiinni. Alotan vuodesta 2005.
On siis jo aikakin ottaa selvää, että mistä tässä sarjassa on oikein kyse.
Edinburghissa yritin katsoa, näin pari jaksoa (doktöörinä David Tennant), mutta siihen se sitten jäi. Vaatisi kai jotain isompaa perehtymistä.
mä oon ollut tähän mennessä jo vuosia sellanen jakso siellä, toinen täällä -tyyppinen sarjan ja fandomin lurkkaaja mutta kolmannentoista Tohtorin myötä pitää kyllä alkaa vakkarina seuraamaan
Epic.
Tennant (mutta muuttuneelle fledalle )
John Hurtin fyysiselle preesensille
Capaldin lyhyelle esiintymiselle
Ecclestonin ja Timothy Daltonin puuttumiselle
Epic.
Tennant (mutta muuttuneelle fledalle )
John Hurtin fyysiselle preesensille
Capaldin lyhyelle esiintymiselle
Ecclestonin ja Timothy Daltonin puuttumiselle
kyl kyl! ihan hätkähdin Capaldin silmistä!
Doctor Who alkaa olla meillä jo perhejuttu. Tän jakson katoin äidin kanssa ja nyt pitäisi keksiä jokin keino pikkusiskolle katsoa se jenkeissä (en ole vakuuttunut että se osaa torrentoida) ja siskonpojankin sain siitä innostumaan! Tosin englanninkielentaidottomuus ja se, ettei joka jaksossa olekaan dinosauruksia avaruudessa, lannisti innostusta. Ja vanhemmat säilytti piparkakku-TARDIStani melkein vuoden
Doctor Who alkaa olla meillä jo perhejuttu. Tän jakson katoin äidin kanssa ja nyt pitäisi keksiä jokin keino pikkusiskolle katsoa se jenkeissä (en ole vakuuttunut että se osaa torrentoida) ja siskonpojankin sain siitä innostumaan! Tosin englanninkielentaidottomuus ja se, ettei joka jaksossa olekaan dinosauruksia avaruudessa, lannisti innostusta. Ja vanhemmat säilytti piparkakku-TARDIStani melkein vuoden
Piparkakku-Tardis
Jo tän yhden kuvan perusteella voi sanoa, että Capaldista tulee kova.
Piparkakku-Tardis
joo tämmönen!
Arvostan
Joulujakso tulee sit tuoreeltaan kakkoselta ens viikon sunnuntaina huom.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox