You are not logged in.
Mulukku ruotsinopettaja soitti eilen aamunavauksessa kokonaisuudessaan tämän:
eli Trio Niskalaukauksen tiernapoikaversioinnin (+14 min).
"[K]yseessä on hyvä ja joutuisasti etenevä kertomus irlantilaissiirtolaisesta, joka pakenee kauas länteen ikävää paholaismenninkäistä."
En muuten äänestä
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Mulukku ruotsinopettaja soitti eilen aamunavauksessa kokonaisuudessaan tämän:
eli Trio Niskalaukauksen tiernapoikaversioinnin (+14 min).
Mä en voi SIETÄÄ noita tiernapojatlauluja. En tiä miks, mut ei vaan pysty. Sattuu korviin. Sit vielä noiden tyyppien versio siitä, uhh huh.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Levykauppa Äxän joululevy saatavilla ens viikon alussa! Ilimatteeks vieläpä!
Mukana mm. Op:l Bastards, Ismo Alanko, Micragirls, Cosmo-Pekka, Hetero Skeleton ja vaiks mitä muita!
Levykauppa Äxän joululevy saatavilla ens viikon alussa! Ilimatteeks vieläpä!
Mukana mm. Op:l Bastards, Ismo Alanko, Micragirls, Cosmo-Pekka, Hetero Skeleton ja vaiks mitä muita!
eikös sen saa vain kaupan päälle kun jotain ostaa eli rahaa menee kumminkin
janne m. wrote:Levykauppa Äxän joululevy saatavilla ens viikon alussa! Ilimatteeks vieläpä!
eikös sen saa vain kaupan päälle kun jotain ostaa eli rahaa menee kumminkin
No niin no, niin just.
Mites biisit, jotka ei oo joululauluja eikä niillä pidä olla mitään tekemistä koko juhlan kanssa, mutta niissä mainitaan joulu jossain yhteydessä sanotuksissa.
Kuten, Iron & Winen Sodom South Georgia tai Ryan Adamsin Hotel Chelsea Nights. Nää nyt tuli ainakin ekana mieleen. Pakko keksiä muitakin?
I knew you'd come.
Mites biisit, jotka ei oo joululauluja eikä niillä pidä olla mitään tekemistä koko juhlan kanssa, mutta niissä mainitaan joulu jossain yhteydessä sanotuksissa.
Kuten, Iron & Winen Sodom South Georgia tai Ryan Adamsin Hotel Chelsea Nights. Nää nyt tuli ainakin ekana mieleen. Pakko keksiä muitakin?
Do Make Say Thinkin All of This Is Truessa muistaakseni huudetaan "merry christmas everybody!"
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Eläkeläisten Joulutorttu ja Richard Cheesen Silent Nightclub soivat tänäkin jouluna.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Nyt soi maxisinkulta maailman paras brittien jouluykkönen, nerokkaan kappaleen nerokas versiointi:
Flying Pickets - Only You
Ny o joulu
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
täydellinen basarisaundi.
Last edited by ydinaukio (19.12.2013 19:27)
^kova!
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Eläkeläisten Joulutorttu
Paras :peuk:
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
^kova!
kyl, kiitos ydinaukiolle ton box setin vinkkaamisesta, en edes tienny ton olemassaolost vaikka tärkeimpiä trojanin bokseja oonkin kuunnellut. aion kuunnella jouluna tätä
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
melkoisen karmeaa kuunneltavaa.
aika "hieno juttu" jos tämä jää tosiaan tullin viimeiseksi levyksi.
Onhan tossa paljon juustoa, mut muutamia ihan hyviäkin biisejä, esim. Christmas song ja Weathercockin ja Jack Frost and the Hooded Crown uusioversiot.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
267 lattajjaan piti ladata joululevynsä bandcampiin mutta unohtui sitten tältä joululta, parempi onni ensi vuonna
tossa lohdutuksena jääsammakoiden iloinen joulupötpyri
oma (edesmenneen) kuoron joululevyjen lisäksi perheessämme on yksi ainoa oikea joululevy: Kiri te Kanawan Christmas with Kiri! Kuunneltiin sitä kasetilta jo ihan pienestä asti ja tehtiin siskojen kanssa siihen tanssikoreografioita. Nykyäänkin se on pakko kuunnella edes kerran. Yhtenä jouluna pelättiin, että oltiin hukattu se kasetti, mutta sitten se löytyikin edellisen joulun jäljiltä soittimen sisältä
:peuk:
Phil Spectorin ja Dylanin joululevyillä pärjää pitkälle. Yleensä noin 365 päivää ehtii mennä välissä ennen kuin tarvii uudestaan kuunnella.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Spector ja Yksin kotona -soundtrack.
Kännissä minä hakeudun aina sinne missä on kuhisevaa, kihisevää väenpaljoutta, hellyttävän kömpelöä baariromantiikkaa, kapakan käryä, suupalttien miesten mörinää ja maalattusuisten, vilkkusilmäisten naisihmisten korkeana pulppuilevaa naurua.
leevi, spector ja beach boys, niillä pärjää pitkälle. timo t.a. myös, mutta vain kantta ihaillen, ei sitä oikein viitsi soittimeen pistää
Lauluyhtye Äärettömän joululevyssä on jotain sanoinkuvaamattoman vastenmielistä. En osaa analysoida mikä tän henk koht vihan aiheuttaa.
Lauluyhtye Äärettömän joululevyssä on jotain sanoinkuvaamattoman vastenmielistä. En osaa analysoida mikä tän henk koht vihan aiheuttaa.
veikkaan että lauluyhtye Ääretön
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
tästä tuli mieleen että joko ääretön joulu mainittu?
Uudet housut ja paita wrote:Lauluyhtye Äärettömän joululevyssä on jotain sanoinkuvaamattoman vastenmielistä. En osaa analysoida mikä tän henk koht vihan aiheuttaa.
Ja minä kun yritin olla hienovaraisempi näin jouluna.
bernardblack wrote:Uudet housut ja paita wrote:Lauluyhtye Äärettömän joululevyssä on jotain sanoinkuvaamattoman vastenmielistä. En osaa analysoida mikä tän henk koht vihan aiheuttaa.
Ja minä kun yritin olla hienovaraisempi näin jouluna.
hassua kun aloin lukemaan tota alkuperäistä viestiä, niin hetken oli fiilis että et kai vain meinaa kehua tota, ja helpotus kun luin sanan "vastenmielistä". ei sillä, että mulla olis jotain sen kummempaa käsitystä kyseisestä levystä, mutta ehkä tuossa noin periaatteellisella tasolla rassaa se, että varmaan on hyvin tehtyä ja viimesen päälle sliipattua, mutta onko siinä minkäänlaista tunnetta ja aitoutta mukana, taitaa olla pelkkää rahastusta. jos jossain on tullut tota kuultua niin varmaan jossain mainoksessa tms.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!