You are not logged in.
Olihan noita koko levyllinen mut tää Barros/Ceballos on kyl tiukin
Älä päästä painiks sitä
If I wasn't on the mike, I'd be in the pros like Muggsy Bogues
Runnin' point and still smoking joints
hirmikselle koriskiimaa ens kaudelle
Älä päästä painiks sitä
Jumalauta toi Jason Kiddin biisi
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Last edited by barton_funk (06.11.2012 18:01)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Moe! löytyy VHS:nä ja vinyylinä hyllystä
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
tää st. ides -mainoskassu olis myynnissä aksimilla, 50 eååh, oispa ylimääräistä rahaa
"NUKUTTU"-sana ei kuulu kyllä minnekään muualle kun ysäriräppitopikkiin
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
noresta tuli mieleen että millon tää trailerin perusteella maailman paras räppi dvd oikeen meinataan julkasta
pääsääntösesti ysärin lopulla kuvattua räppärit dokaa, snorttaa kolaa ja dissaa toisia räppäreitä matskua
Hyviä nostoja jäbät
Laitanpa ite tän alkuillan ratoksi
Last edited by hrmunoita (14.12.2013 17:18)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Löytyy jo tästä ketjusta, mut tän stygen kohdalla tuplamehustelu on paikallaan
parhaat loppuspiikit ikinä
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
harmittaa muuten vitusti nykyään, että oon joskus myynyt tän no limit kokoelman down south hustlers, joskus kun oli tyhmä backpack vaihe menossa
Oon kuullu vähän juttua, että backpacker-vaiheet on aina vähe tyhmiä. Kaikista huolestuttavinta on ihmiset, joilla se on jatkunut yli 10 vuotta
& RIP in pc
Ai vittu Punilta ihan 5/5 menoa täs videossa
)
Big Mello 5/5
Illmaticin julkaisusta 20 vuotta tänään
Tätä ei kai koskaan ole julkaistu, tai ainakaan kirjattu discogsiin. Tän voi miulle luovuttaa, jos hyllystä kuitenkin löytyy.
Last edited by Johan Nyttån DJ (28.04.2014 23:57)