You are not logged in.
fredille oma topicci ja aletaan taas puhumaan niistä huonoista, plpl?
Taidanpa laittaa jonkun Fredi-lp:n soimaan...
fredi on kuningas! missäs se tähtimies 7" olikaan...?
mutta taitaa silti mennä taikapeili listalle. sori tommi. demokratia on puhunut.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
WILMA oli melko kehno esitys sekin...missähän Kuoppamäen Anna nykyään?
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Eiks toi Silvawhale tehnyt Wilman kaa duunia joskus?
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Wilma listalle vaan siks, että se huokaileva horo (jonka isän rikokset TODELLAKIN vaikuttaa myös asiaan) on yhä mun puolison mielestä noin maailman ihanin muija.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Mä luulen, että tämä tulee saamaan aika paljon "eri"-ääniä.
Tero saatana, s'olet gay!
Juu, listalle!
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Katkennut petsari wrote:WILMA oli melko kehno esitys sekin...missähän Kuoppamäen Anna nykyään?
Mä luulen, että tämä tulee saamaan aika paljon "eri"-ääniä.
jep, herätys lintumies!
ekan levyn kenkiintuijottelukitaroiden takia vähintään ei asiaa listalle.
[quote:edc63342f7="psykokarkki"]
ekan levyn kenkiintuijottelukitaroiden takia vähintään ei asiaa listalle.[/quote:edc63342f7]
JUST NIIDEN TAKIA! Vittu mä vihasin sitä wannabee-teeskentelyä kun se levy ulostui!
[quote:06f6a5a18a="Pope"][quote:06f6a5a18a="psykokarkki"]
ekan levyn kenkiintuijottelukitaroiden takia vähintään ei asiaa listalle.[/quote:06f6a5a18a]
JUST NIIDEN TAKIA! Vittu mä vihasin sitä wannabee-teeskentelyä kun se levy ulostui![/quote:06f6a5a18a]
jihuu. nyt alkaa olla meininkiä!!
hmmm. aika tasan menee vissiin juupas-eipäs-äänet. antaako joku ratkaisevan argumentin ja lisä-äänen?
hmmm. aika tasan menee vissiin juupas-eipäs-äänet. antaako joku ratkaisevan argumentin ja lisä-äänen?
Anna Kuoppamäen nahkahousut oikeuttaisivat paikkaan listalla, mutta toisaalta Sam Shinglerin (Pansies / Shadowplay / Montevido) osallisuus taasen lieventää tilannetta... Aika fifty-sixty on meininki. Antaa odottaa vielä Lintumiehen kantaa ja perusteluja.
Sämpyn Shadowplay-konnektio pelastaa vähän, mutta Pansies oli kyllä vitun ärsyttävä myös. Ei tosin niin ärsyttävä kuin Super.
Kolmas nainen: Tästä asti aikaa, Hyvää ja kaunista, Valehtelisin jos väittäisin, Sähkökitara, hyvää tahtoa ja kavereita... YHH mitä hirveää kuraa! Pakko saada listalle, oksennan sen päälle.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Sämpyn Shadowplay-konnektio pelastaa vähän[clip]
tää oli mulle muuten uutta tietoa...
tää oli mulle muuten uutta tietoa...
Sam on soittanut Shädiksessä jonkun kuusi-seitsemän vuotta. Ehkä pari enemmänkin. Se tietää ainakin kymmentä takana olevaa keikkaakin!!
[quote:db01d5cc33="Pope"]Pansies oli kyllä vitun ärsyttävä myös.
Ihan kohta lätisee meinaan lätty!!![/quote:db01d5cc33]
Tarkemmin ajatellen olen ärsyyntynyt kaikesta takavuosien kotimaisesta lälläri-mukabritti-indiepopista johon on sekaantunut naispuolinen laulaja. Tää on joku vamma varmaan. Ei se musa paskaa ole.
Tarkemmin ajatellen olen ärsyyntynyt kaikesta takavuosien kotimaisesta lälläri-mukabritti-indiepopista johon on sekaantunut naispuolinen laulaja. Tää on joku vamma varmaan. Ei se musa paskaa ole.
Sinänsä varsin oikea ja kunnioitettava asenne, mutta Pansiesin vikaksi jäänyt levy oli kyllä aika rautaa.
väliaikatiedote: lista kierrokselle 2 tällä hetkellä:
stratovarius
happoradio
indica
movetron
panic IC
KMA
sonata arctica
to/die/for
51koodia
frööbelin palikat
kengurumeininki
teräsbetoni
aikakone
movetron
taikapeili
kolmas nainen
poikkeusluvalla (virtuaaliesiintyjien artikla)
pikku-orava
ratzz
smurffit
pizza enrico
Vihdoin Kolmas Nainen... Mä yritin saada jo ekalle kierrokselle. Musiikkia karjanpanijoille...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Mikäs se Iiro Seppäsen näköinen kosketinsoittaja joka soittaa kaikissa yrityskekkereissä olikaan nimeltään? Onko sillä bändiä? Se vois soittaa jotain muzakkia ja esa saarinen vois räpätä päälle vähän onnistumisen filosofiaa niin ei tarttis ees äänestää
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:2c6eebb6bb="silvawhale"]tää oli mulle muuten uutta tietoa...
Sam on soittanut Shädiksessä jonkun kuusi-seitsemän vuotta. Ehkä pari enemmänkin. Se tietää ainakin kymmentä takana olevaa keikkaakin!![/quote:2c6eebb6bb]
niin se soittaa siinä "uudessa" tulemisessa. juu, eipä ihan viikottai keikkaile tuo pumppu..
Vihdoin Kolmas Nainen... Mä yritin saada jo ekalle kierrokselle. Musiikkia karjanpanijoille...
Te pääkaupungin musarunkkarit mitään tiedä sisä-suomen cortinanrassaajan tuskasta.
Mikäs se Iiro Seppäsen näköinen kosketinsoittaja joka soittaa kaikissa yrityskekkereissä olikaan nimeltään? Onko sillä bändiä? Se vois soittaa jotain muzakkia ja esa saarinen vois räpätä päälle vähän onnistumisen filosofiaa niin ei tarttis ees äänestää
Grönin Pekka
Aika erikoismies, noin niinku ihmisenä...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Kumikameli unohtui :x
sori vaan. tässä kohtaa kusipääkeisari heiluttaa taikasauvaansa (oh) ja pelastaa joensuun todelliset popkuninkaat. perusta oma polli jos ei miellytä.
Kannatusta!
Mutta ei mitään armoa Wilmalle, hönkäily ja pseudoilu riittäkööt perusteiksi. Shingler ei riitä kompensoimaan kaikkea muuta kauheutta.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
[quote:29ae1537aa="arttu"]Grönin Pekka
Aika erikoismies, noin niinku ihmisenä...[/quote:29ae1537aa]
En ees tiiä kuka tuo on, tarkoitan sitä nuorta jannua joka on/oli aina telkkarissa, varmaan jossain hytösen joonaxen tookshoun bändissä nokkajannuna?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!