You are not logged in.
Mun mielestä Smurffit on erilaista cover-paskaa kuin Jean S., joten Smurffeja en ehkä ottaisi listalle. Voiko sitä sanoa bändiksi?
No Silvio tossa just perusteli noi Smurffit - Pikku Orava -hommat silleen, että takanahan on selvästi joku työryhmä tms. Tavallaan siis joku Pizza Enrico pitäisi siis saada mukaan peliin myös.
Tero saatana, s'olet gay!
Oliks Sami Saarella joskus joku bändi?
Älä päästä painiks sitä
Retro-osastolta kaivetaan esiin BULLWORKERS, ihan vaikka siitä syystä että Kappelin keikoillaan viihtyi maastohousuinen Simo Rantalainen.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Oliks Sami Saarella joskus joku bändi?
No olihan se mm. Veeti & the Velvetsissä, mutta ne oli kyllä hyviä.
Lisäksi en oikke tiedä voiko noita artisti & bändi -juttuja ottaa mukaan. Esimerkiksi joku Niko Ahvonen & Cortina Jets raakkautuu kyllä veks, koska oikeasti kyseessä on sooloartista taustabändillä. Samoin Katri Helena & Petoman-orkesteri putoaa veks.
[quote:87d836a760="noiseidea"]Mun mielestä Smurffit on erilaista cover-paskaa kuin Jean S., joten Smurffeja en ehkä ottaisi listalle. Voiko sitä sanoa bändiksi?
No Silvio tossa just perusteli noi Smurffit - Pikku Orava -hommat silleen, että takanahan on selvästi joku työryhmä tms. Tavallaan siis joku Pizza Enrico pitäisi siis saada mukaan peliin myös.[/quote:87d836a760]
hmmm. juuri myös yritin perustella että jos ei laajennettais tätä eläviin ihmisiin. muuten joudutaan tosi hankaliin rajatapauksiin. onhan sen läntisenkin takana aikamoinen työryhmä...
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:9c8c38ad6e="ILR"]Oliks Sami Saarella joskus joku bändi?
No olihan se mm. Veeti & the Velvetsissä, mutta ne oli kyllä hyviä.
Lisäksi en oikke tiedä voiko noita artisti & bändi -juttuja ottaa mukaan. Esimerkiksi joku Niko Ahvonen & Cortina Jets raakkautuu kyllä veks, koska oikeasti kyseessä on sooloartista taustabändillä. Samoin Katri Helena & Petoman-orkesteri putoaa veks.[/quote:9c8c38ad6e]
niin. ehdotan et unohdetaan noi. muuten siellä on kaikki isto hiltunen & the violas kohta mukana.
lasketaanko silti ekassa äänestyksessä jo mukana oleva t.rautiainen ja trio paskahalvaus mukaan?
hmmm. juuri myös yritin perustella että jos ei laajennettais tätä eläviin ihmisiin. muuten joudutaan tosi hankaliin rajatapauksiin. onhan sen läntisenkin takana aikamoinen työryhmä...
Mutta kyllä mun mielestä fiktiotapauksiin saa laajentaa. Tosin en ole ihan varma siitä etteikö Tommi Läntinen olisi fiktiivinen hahmo...
ÄÄneni meni Jean S:lle siitä yksinkertaisesta syystä, että taidan vihata entistä tyttöystävääni.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Ei rehellisiä lastenbändejä... Vain niitä jotka luulevat olevansa muuta.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
movetron oli oikeesti hyvä
Voi sitä muistojen määrää joka Movetroniin liittyy...
Jean S.:ää en varmaan koskaan ole kuullu, mitä biisejä niillä on?
*
edit: kämmäsin
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Tavallaan siis joku Pizza Enrico pitäisi siis saada mukaan peliin myös.
hei, jotain rajaa... pizza enrico rulettaa! ei missään tapauksessa mukaan.
sitten kyllä sanon tosta timo rautiaisesta, että vaikkei olekaan ihan mun suosikkeja niin ei mielestäni kuulu myöskään listalle. ei se ainakaan mua ärsytä, ja on sillä pari ihan ok biisiäkin.
Ei rehellisiä lastenbändejä... Vain niitä jotka luulevat olevansa muuta.
mun mielestä kengurumeininki ei vaikuta kovin rehelliseltä, jonkinmoinen frööbelin palikat ripoff ne kai on, laskelmoitua roskaa. forssto vissiin pienenä tykänny fööbeleistä, mutta omasta puolestani samaa joukkoa, olkoonkin että ehkä jonkinmoisia "edelläkävijöitä", valitettavasti.
Kyllä Movetron messiin, jos joku kuuno on Aikakoneenkin listalle kammennut. Aikakone nyt kuitenkin on aika hitosti kovempi bändi kuin Movetron.
kumpikin pois listalta, oman aikansa parasta listamuzaa. aikakone oli ehkä professionaalimpaa, ja se "keltainen toukokuu" tms oli ihan mahtava. movetronillakin oli joku tosi hyvä piisi, en vaan nyt muista nimeä. ja sillä päivillä on hyvä ääni.
sitten kyllä sanon tosta timo rautiaisesta, että vaikkei olekaan ihan mun suosikkeja niin ei mielestäni kuulu myöskään listalle. ei se ainakaan mua ärsytä, ja on sillä pari ihan ok biisiäkin.
Sama. Oli oikein hyvä bändi tokaan levyyn saakka, eli kunnes paisui meinstriimiksi...
(oliskohan TR&TN jäänyt muutaman eepeen ikäiseksi kulttisuosikiksi, mikäli taustayhtye olisikin nimetty KOVAN LINJAN SERBEIKSI, kuten eräs nimivaihtoehdoista kuului)
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
[quote:b4487f0b94="psykokarkki"] sitten kyllä sanon tosta timo rautiaisesta, että vaikkei olekaan ihan mun suosikkeja niin ei mielestäni kuulu myöskään listalle. ei se ainakaan mua ärsytä, ja on sillä pari ihan ok biisiäkin.
[/quote:b4487f0b94]
no timppa nyt on jo orkestereineen pölkyllä että sikali ei enää keskustella sen kuulumisestä tai kuulumattomuudesta listalle. mutta 0 ääntä todistaa boardin lojaalisuudesta laahaavaa suomitilitystä kohtaan. ei siis hätää.
lastenbändit on taas linjauksen paikka. mielestäni ei ole mitään syytä rajata niitä äänestyksen ulkopuolelle. lapsetkin ovat ihmisiä ja kärsivät huonosta musiikista.
lastenbändit on taas linjauksen paikka. mielestäni ei ole mitään syytä rajata niitä äänestyksen ulkopuolelle. lapsetkin ovat ihmisiä ja kärsivät huonosta musiikista.
Lisäksi ei saa väheksyä aikuisten roolia sijaiskärsijöinä tossa paketissa.
Niin no joo... Sitten kylä Smurffit tuonne ja heti.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Niin no joo... Sitten kylä Smurffit tuonne ja heti.
ne on siellä jo. katso tämä topic sivu 3.
...eikä sitten muuten puhettakaan Taikapeilin lisäämisestä listaan! Fredin tytär ei moista ansaitse!
Nuo Millie- sukkahousutytön oloiset ogelikiekujat ovat kyllä taustatiimeineen syyllistyneet jopa Mamba-coveriin...
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Kyllä Ogelissa oppinsa saanut suomalainen naislaulaja on sellaista hirveyttä, että...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Nuo Millie- sukkahousutytön oloiset ogelikiekujat ovat kyllä taustatiimeineen syyllistyneet jopa Mamba-coveriin...
Vetiks ne sen "kymmenen pistettä neitsyydestä" -rainan? Huh.
EI SILTI LISTALLE TAI FREDI TULLOO JA SYÖ!
(Mainittakoon, että mun mielestä Fredi on yksinkertaisesti PARAS!)
NÄIN ON!
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:57dc14c8d2="forssto"]Kyllä Movetron messiin, jos joku kuuno on Aikakoneenkin listalle kammennut. Aikakone nyt kuitenkin on aika hitosti kovempi bändi kuin Movetron.
kumpikin pois listalta, oman aikansa parasta listamuzaa. aikakone oli ehkä professionaalimpaa, ja se "keltainen toukokuu" tms oli ihan mahtava. movetronillakin oli joku tosi hyvä piisi, en vaan nyt muista nimeä. ja sillä päivillä on hyvä ääni.[/quote:57dc14c8d2]
Movetron ("Tää Capuletin kai suvun on tuuria") omasi hienon eurotrash-uskottavuuden, mutta Aikakone oli kyllä hirveän vastenmielinen yhtye, ihan jo ulkomusiikiliisestikin arvioiden. Kusenkeltaiseksi solariumissa grillattu possu-Sani ja vähä-älyisen insinöörin näköinen Maki Kolehmainen heilumassa playback-keikoilla soololovellisen akustisen kitaran kanssa, voi nyt saatana sentään....
"suomen euroviisut kautta aikojen" -ja/tai "parhaat bowie-coverit" -topic(e)issa nämä.
Taidanpa laittaa jonkun Fredi-lp:n soimaan...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
NÄIN ON!
Mä olin joskus vuonna 2004 Herne & Nauris -ravintolassa Fredin keikalla. Yleisöstä muodosti tasan puolet meidän seurueemme: äitini, Riku, Esa ja minä.
Fredi veti silti timanttisen keikan, vaikka ei vetänytkään maailman parasta biisiä, Niin käy haaveiden.
[quote:855d6ffe49="Pope"]Nuo Millie- sukkahousutytön oloiset ogelikiekujat ovat kyllä taustatiimeineen syyllistyneet jopa Mamba-coveriin...
Vetiks ne sen "kymmenen pistettä neitsyydestä" -rainan? Huh.
EI SILTI LISTALLE TAI FREDI TULLOO JA SYÖ!
(Mainittakoon, että mun mielestä Fredi on yksinkertaisesti PARAS!)[/quote:855d6ffe49]
Kyllä tällaisen spiritualistisen totuusmission tulisi olla vapaata nepotismista.
EDIT: Niin, kyllä Fredi on.