You are not logged in.
Skeletonni wrote:
Joku lukupiiri tän ympärille ois kyllä kova.
Voitte tulla piiriin mun ympärille ja mä voin lukea teille ääneen?
Folkhälsan wrote:Skeletonni wrote:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Skeletonni wrote:Folkhälsan wrote:Skeletonni wrote:
Ja kaamoslamppu vaan hohtaa!
http://instagram.com/p/g49AFZoUfp/
Rakastan kun joku lukee mulle ääneen / luen jollekin.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
x*^ Pistin tuon Musilin kans vasta lukulistalle, kun lukenut tuota Brochin Unissakulkijat-trilogiaa lähes toka osan loppuun, ja nää mainitaan aina samassa lauseessa.
Tuo pääsee puolestaan omalle lukulistalle, koska siihen törmää aina tämän yhteydessä.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
huikeaa luettavaa. nää jutut on paljon pyörineet päässä viime aikoina, ja tässä ne nyt on tiivistetty. :peuk::peuk::peuk::peuk:
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
huikeaa luettavaa. nää jutut on paljon pyörineet päässä viime aikoina, ja tässä ne nyt on tiivistetty. :peuk::peuk::peuk::peuk:
toi pitais lukea khyl.
nyt kesken tama toinen iloinen teos. hitaasti menee, koska luen espanjaksi ja koska masentavaa
samalla aloittelemassa tata
Mangojauhe goddamn.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
freirelle tuolla ylempänä
feynmanin fysiikan lain luonne on luvussa. hyvää shittiä ja kirjoittaja vaikuttaa vekkulilta tyypiltä.
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
ihan alussa olen mut nyt ollaan kyllä jännän äärellä.
Itsenäisyyspäivänä tuli luettua, ihan hauska, G taisi olla paras:
Last edited by noiseidea (10.12.2013 16:05)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Eka nide luettu, nyt vuorossa toka.
plus Warren Ellisin Planetary 1-4
Luen ekaa kertaa ikinä dekkaria (jos yhtä ala-asteella lukemaani Neiti etsivää ei lasketa). Miehet jotka vihaavat naisia on kyseessä. Oon vähän yli puolen välin, eikä vieläkään ole tapahtunut tätä paljon puhuttua dekkariefektiä, että kirjaa ei voi laskea käsistään kun on niin jännää. Hohhoijaa. Saa nähdä jääkö viimeiseksi.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Luen ekaa kertaa ikinä dekkaria (jos yhtä ala-asteella lukemaani Neiti etsivää ei lasketa). Miehet jotka vihaavat naisia on kyseessä. Oon vähän yli puolen välin, eikä vieläkään ole tapahtunut tätä paljon puhuttua dekkariefektiä, että kirjaa ei voi laskea käsistään kun on niin jännää. Hohhoijaa. Saa nähdä jääkö viimeiseksi.
*
Paa lukien vähän Raymond Chandleria.
sain sitten sen knasun elikkäs knausgårdin taisteluni ygösen lahjaksi, ja vielä semmoisena käsittämättömänä minipokkari-painoksena, joka muistuttaa virsikirjaa, jossa teksti vain on painettu väärään suuntaan. eka osa luettu ja hyvältä vaikuttaa, joutuu varmaan ne jatko-osatkin hommaamaan jos ei ihmeitä tapahdu.
Kävinkö valittamassa että menin pikaistuksissa lukemaan Dan Simmonsin Flashbackin? Vittu mitä paskaa
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Tänään aloitan tämän lukemisen:
Kaveri pakotti.