You are not logged in.
Tälle ei vissiin ollut vielä omaa topikkia? Aloin viikonloppuna katselemaan tätä alusta ja pari ekaa tuotantokautta ovat edelleen ihan parhautta! Jostain neloskaudelta taisi alkaa vähän epätasaisempi laatu ja uusimmat jaksot onkin jo ihan kuraa. Pakko varmaan katsoa kuitenkin kun Mother on vihdoin ilmestynyt kuvioihin... Barney & Marshall
Jonkun jakson oon katsonu, ihan ookoo hömppää
Varikset komentavat
en aluks tykännyt ollenkaan, mut sit kun iski niin aikamoisella fanattisuudella tullut seurattua ja nyt siis jenkkien matkassa mennään. tuskin tulis seurattua ollenkaan jos näitä jaksoja näkis nyt ja on kuultukin paljon valitusta tason laskusta, mutta kyllä tää yhtä viihdyttää ja kiinnostaa! päähahmot on kyllä niin kivasti tehtyjä tohon sitcomiin ja läpät jaksaa hymyilyttää vaikka kuinka tyhmiä oliskin.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Joo mä en kans aluksi tajunnu yhtään miksi kaikki hehkuttaa tätä, mutta muutaman jakson jälkeen olinkin jo ihan fani. Parasta sarjassa on just se miten päähenkilöt on tehty, pikkuhiljaa sarjan edetessä tutustuu hahmoihin yhä paremmin.
eeppinen jakso tämä uusin! ei huhhuh
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.