You are not logged in.
Ristolta terveisiä: "Risto esiintyy Helsingin Tavastia-klubilla lauantaina 1. syyskuuta. Risto on yksi kaikkien aikojen parhaita rock-yhtyeitä ikinä, joku. 2002 perustettu, kymmenvuotisjuhlansa unohtanut rocktähteydestä piittaamattomien avohoitopotilaiden yhteisö suunnittelee jo neljättä vuotta neljättä studioalbumiaan, joku.
Eikö oikeen lähe? No eipä vittu lähe, joku. Tavastian keikalla kuulet tuttujen hittien ja hieman harvinaisemman matskun lisäksi tulevalta levyltä muutaman jämäpalan, joista jokainen erikseen tuhoaa lapsellisen uskosi siihen, että ennen kaikki oli paremmin, joku. Bändi on koonnut rivinsä jälleen siihen tappavimpaan 2006 - Risto Ylihärsilä - Minna Kortepuro - Tuomas Eriksson - Ville Leinonen -kokoonpanoon. Eikä siinä kaikki, joku. Yhtye iski vielä nyrkkinsä underground-kansan rintaan eponyymillä kiekollaan 2004, suurempaan tietoisuuteen Aurinko aurinko plaa plaa plaalla 2006 ja listan kärkikymmenikköön Sähköhäiriöön-albumilla 2009. Ristoa lämmittelee viime syksynä debyyttialbuminsa julkaissut helsinkiläinen powerpop-kolmikko Wedding Crashers, jonka tarttuva rokupop vie illan uuteen avaraan avaruuteen, jonka keskeltä löydät itsesi onnellisena."
Liput alk. 11,50 .
lol lukekaa runoja kirjoista pösilöt
lol lukekaa runoja kirjoista pösilöt
:peuk:
nyt kyllä huutonaurua nuorgamille
kraut mainittu!!
Live!-albumilla kappale on vääntynyt Neu!:n sukuiseksi bipolaarikrautiksi, jossa mekaaniseen tunteettomaan kolkotukseen yhdistetään Riston maaninen karjunta, laulu ja ulina.
Last edited by jookcha (21.09.2012 14:39)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Lopun nina/sina korostaa sitä miten lähellä sanat ovat, mutta alleviivaa sitä, että ne ovat silti kaksi, ei yksi.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Oskari Onnisen väkinäisille namedroppailuille
Täytyy olla päästään vialla, jos rinnastaa Riston soundia Wireen. Onniselle ominainen indietietoudella päteminen on taas kukassaan.
Last edited by rc-lungen (21.09.2012 17:37)
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Oskari Onnisen väkinäisille namedroppailuille
Täytyy olla päästään vialla, jos rinnastaa Riston soundia Wireen. Onniselle ominainen indietietoudella päteminen on taas kukassaan.
Täytyy olla päästään vialla jos alkaa nillittää siitä miten muut ihmiset kokee tuollaisen, eritoten jos et osaa yhdistää sitä tuohon. Pistä Wiret soimaan ja mieti uusiksi.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Paljastuksissa tämä, mutten oo koskaan nähnyt Ristoa livenä ennen ku tänään opintotukimielenosoituksen jälkihulinoissa Musiikkitalon edessä. En nytkään nähnyt ku kolme vikaa biisiä (Levy-yhtiön jätkät, Nina, olen palasina ja Discopallo), mut jumalauta että oli ns. timanttista jyystöä! Tonkin vähän perusteella ehdottomasti yks viimeaikojen vaikuttavimpia livekokemuksia. Huikeeta, että tuollaisissa olosuhteissa (keskellä päivää pienellä lavalla ulkona ja vielä tuollaisessa ympäristössä, plus että ulkona on 5 astetta pakkasta) vetävät noin käsittämättömällä antaumuksella.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Paljastuksissa tämä, mutten oo koskaan nähnyt Ristoa livenä
Sama, aina joku este, loppuunmyyty, mentiinkin Lostariin tms.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Toihan _on_ tosi kova live-esiintyjä. Ikinä ei oo ollu ees etäisesti tylsää sen keikoilla.
Älä päästä painiks sitä
Riston neljännen studioalbumin biisilista! Julkaisupäivä on 29.11.2013.
1 Turvaluola
2 Mikä estää olemasta ihan kaikki?
3 Valoputkessa
4 Uskotko Jeesukseen Kristukseen?
5 Vanhus
6 Sortuvan kaikkeuden viimeinen olento
7 Tiedän millainen on ihminen
8 Moderni suojelusenkeli
siitä taannoisesta näytebiisistä en kyllä tykännyt yhtään että saa nähdä.
näytebiisi ei tosiaan iskenyt, mutta pitäisköhän silti tsekkailla? soundissa ylistetään:
Niin on vienyt hontelon musiikkilukiolaispojan tie popmusiikin kaanoniin. Ristolle ja 90-luvun puolivälin keskikaljajatkojen muistolle
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
luulin että tää oli jo täällä
EDIT: enpä taida olla ryntäämässä levykauppaan
Kyllä oi kyllä. Ehkä paras levy Risto Ygösen jälkeen.
^ smaa
Deby (ja sitä edeltäneet keikat) iski aikanaan tajuttoman kovaa, sen jälkeen ollu mun diggailu vähän hiljasempaa, mutta tää uus levy kuulostaa taas TOSI mielenkiintoiselta.
Kuuntelin pari kertaa. Ei kuulostanut ihan kaikkien kehujen arvoiselta, mutta mä saatan olla tässä asiassa väärässä.
bzort glorf bööth
Emmäkään tiedä vielä kehujen arvoisuudesta, mutta ainakin noin ensikuuntelulta levy toi ns. artistin profiiliin jotain uutta. Kiinnostava kokonaisuus, murskaavan voimakas toi kuoleman sävy siinä.
Livenä kyllä tekisi mieli nähdä! Varsinkin kun nyt on uutta soundia, niin vanhat biisitkin saattaisi kuulostaa kiinnostavilta.
bzort glorf bööth
Uudet biisit kuulosti Korjaamon keikalla kyllä todella hyviltä. Vanhat vedettiin aika uskollisesti, mutta kunnon intensiteetillä.
Studioversioita en oo vielä kuunnellut. Jos säästäis ekat pyöräyttelyt levylle.
Kännissä minä hakeudun aina sinne missä on kuhisevaa, kihisevää väenpaljoutta, hellyttävän kömpelöä baariromantiikkaa, kapakan käryä, suupalttien miesten mörinää ja maalattusuisten, vilkkusilmäisten naisihmisten korkeana pulppuilevaa naurua.
II saapu. En ny näin äkkiseltään kahen ekan tasolle nostas, mut katotaan ny.
eli kakkosluokkaa nimeään myöten
Levy pärähti khyl
Emmäkään tiedä vielä kehujen arvoisuudesta, mutta ainakin noin ensikuuntelulta levy toi ns. artistin profiiliin jotain uutta. Kiinnostava kokonaisuus, murskaavan voimakas toi kuoleman sävy siinä.
Jep. En muuten yllättänyt lainkaan siitä, että löysin Ville Leinosen nimen soittajien listasta (voi tosin olla, että olin jostain kuullutkin Leinosen osallistuneen Riston levytyssessioihin). Katsoo nyt millaiseksi mielipiteeni ajan kanssa muovautuu, mutta yhdentekevältä levy ei ainakaan kuulostanut. Olenkin jo pidemmän aikaa odotellut Ristolta uutta materiaalia. Jotenkin minulla on sellainen fiilis, että tähän asti emme ole vielä nähneet aivan täyttä potentiaalia siitä mihin tässä voisi olla ainesta. Rick Rubin tuottajaksi?
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki