You are not logged in.
http://www.pjlgroep.nl/downloads_covers … 0Front.jpg
Epäilyksen polttopiste!
mulla on enää kuudes ja finaali-leffat käymättä. helen mirren <3
Dennis Potterin sarjoista ei tainnut olla topsussa mainintaa. Ainakin myöhemmät eli Karaoke ja http://en.wikipedia.org/wiki/Cold_Lazarus olivat mainioita. Vanhempaa matskua on tunne.
khyl, varsinkin Cold Lazarus
Vanhemmista mainittakoon Pennies From Heaven ja The Singing Detective.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Spartacus
Mielettömän hyvä sarja alusta loppuun. Spartacusta näytellyt mies kuoli ensimmäisen kauden jälkeen sairauteen, mutta ei haitannut ollenkaan. Melkein parani kokonaisuus, koska jos muuten ei oltaisi tehty tuota kuuden jakson Gods of Arenaa, jossa kerrottiin ajasta ennen Spartacusta ja "toisella kaudella" taas lähdettiin eteenpäin uuden näyttelijän voimin. Tekee mieli katsoa heti uudestaan. Parasta ikinä!
John Hannah Batiatuksena
freaks and geeks tuli katseltua loppuun. toimi vielä hiton paljon paremmin kuin silloin joskus 10 vuotta sitten. loppu hienoin koskaan
northern exposure katsottu. yksi parhaimmista ja kuuluu ehdottomasti tähän topsuun.
Psykedeeliset lastenhahmot palaavat ruutuun!
Legendaarinen lastensarja Teletapit saa jatkoa 13 vuoden hiljaiselon jälkeen
Pari vähälle huomiolle jäänyttä klassikkopoliisisarjaa:
Southland
Boomtown
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Liittyy vahvasti osittain:
Kyllä isä osaa tekee paluun 23 vuoden tauon jälkeen - katso näyte uudesta versiosta!
Jos asuisin Tampereella tai lähistöllä, menisin kyllä ihan mun...tai...no sanotaan innoissaan, ettei ketään ala närästään, katsoon tuon näytelmän. Kaikki mitä tuo isä tekee/sanoo aiheuttaa välittömästi / -reaktion.
pitäisköhän lähtee käymään tampereella
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
ja olipa ikävä tota musaa!! oon hyräilly sitä ihan vähän eri sävelillä vaan. muisti pätkiny.
Liittyy vahvasti osittain:
Kyllä isä osaa tekee paluun 23 vuoden tauon jälkeen - katso näyte uudesta versiosta!
Jos asuisin Tampereella tai lähistöllä, menisin kyllä ihan mun...tai...no sanotaan innoissaan, ettei ketään ala närästään, katsoon tuon näytelmän. Kaikki mitä tuo isä tekee/sanoo aiheuttaa välittömästi / -reaktion.
No nyt! Lutuuria. Ja smaa, haluisin kyl nähä tän.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Mad Men loppui
Jään kaipaamaan. Pakko tykitellä vuoden parin sisällä uudestaan.
Toki viimeinen jakso katsottiin Old Fashionedit lasissa. Fiilis oli herkkä.
Last edited by leposi (18.05.2015 21:38)
koska suomessa?
Mad Men loppui
Jään kaipaamaan. Pakko tykitellä vuoden parin sisällä uudestaan.
Toki viimeinen jakso katsottiin Old Fashionedit lasissa. Fiilis oli herkkä.
Sain pari viikkoa sitten katsottua vikan kauden vikat jaksot, ja olipahan lopetus! Jotenkin sarjan luonteelle niin täydellinen, rauhallinen, pitkään rakennettu ja kaikin puolin täydellinen sarjalle. Kiitos Don, kiitos Peggy, kiitos kaikki.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Ben would be 20
The triplets would be 17
Emma would be 13
The twins would be 11
RT if you feel old
#21YearsOfFriends
— Friends Reactions. (@FriendsReactss) September 22, 2015
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Maailman paras musiikkielokuva
Olen varma siitä, että Heimat-sarja tulee jäämään yhdeksi taiteiden historian keskeisimmistä, ellei suorastaan keskeisimmäksi ajankuvateokseksi 1900-luvusta." Säveltäjä Kalevi Aho kirjoitti pitkän, innoittuneen esseen elokuvahistorian suurimmasta filmiprojektista, Edgar Reitzin Kotiseudusta
^ olen tallentanut noi kaikki jaksot mitä on tullut, mutta en ole aloittanut vielä katsomista.
Löysin hyllystäni soundtrackin tällaiseen tv-sarjaan jossa käydään myös pidempi ajanjakso (1964 - 1995) läpi. Toi on tullut Suomen telkkarista nimellä Pohjoiset ystävämme. Onko kukaan nähnyt tuota sarjaa, kannattaisko hankkia?
^ olen tallentanut noi kaikki jaksot mitä on tullut, mutta en ole aloittanut vielä katsomista.
Smaa.
River
Mä taas toivon, että tuohon ei enää koskettaisi. Se oli tuollaisenaan niin pätevä ja napakka paketti, että on vaikea uskoa tason pysyvän.
Olen pitkään harkinnut Quantum Leapin uudelleen katsomista, mutta vähän pelottaa jos aika on kullannut muistot 20 vuodessa.
aivan varmasti on kullannut.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Joku leffakerho voisi levittäytyä ympäri Suomen ja alkaisivat näyttää torstaisin kello 19.45 jossain 100 eri kirkonkylässä ja kaupungissa samanaikaisesti dvd-boxeilta noita jaksoja? Nyt-liite tekisi jutun ja eipä aikaakaan kun olisi kansanliike voimissaan ja Yle lataisi koko sarjan katsottavaksi Yle Areenaan.
bzort glorf bööth
Kickstartteri pystyyn niin nähdään ketkä on tosifaneja ja ketkä ei
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni