You are not logged in.
Kuuntelen tällä hetkellä vinyyliä, eli ei rekisteröidy
joono itelläkin tosiaan tossa kaikki LAITTOMAT mp3:set mitä kuunteluihin rekisteröityy..
Guided by Voices soinut 666 kertaa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Guided by Voices soinut 666 kertaa.
demons are real -spåm
Ei tässä nyt suuresta draamasta ole kyse, mutta on aika kummallista, että saa kamupyynnön sellaiselta, jolla selkeästi suurin osa soitetuista biiseistä on omia biisejä.
Ok... 28-vuotias ruotsalainen nainen, joten en mä valita, mutta miten helppona se mua oikein pitää? Saiko joku muu vastaavaa? Onko joku kuullut? Vaikuttaa ihan leposin kamalta...
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Vitun winamp näyttää sen Shadow Playna, pitää aina editoida. Joskus ei kuitenkaan jaksa ja toi pääsee listalle.
En ihan ymmärtänyt tätä.
237 Madonnaa viime viikolla
Nostalgiapullo pois, Senni?
Mangojauhe goddamn.
Viime viikon listalta lukien syntyy suoraan lause "Vene battles spraykaalit". Aika hyvin on hajautunut kuunteluni, aina on rotaatiossa useita levyjä mp3sinakin, vaikka levyinä vieläkin enemmän. Artistien toplistalle ei niin usein nousta, ja biisilistalle viimeisin nousija on Tv on the Radion Playhouuses joka taisikin ponnahtaa sinne jo ennen Cookie Mountainin julkistamista
Vituttaa kattella noilla listoilla noita itkupoppeja tyyliin Bright Eyes ja Earlimart...joku Elliott Smith nyt menee vielä. Eipä siin', en oo poistamas...tulihan noitakin joskus kuunneltua. Noi vitun naapurit vaan on noitten takia jotain james blunt-diggareita varmaan puolet
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
spraykaaleille joko diggailet kybällä?
spraykaaleille joko diggailet kybällä?
Njaa, kyllähän tota tosiaan kuuntelee heroiinia juodessaan, mutta voi olla että viikolla sit vähä vähemmän...
224 PSP:tä viime viikolla. forsston pollille :puek:
...lisäksi Laura Pausini listoilla jo toista viikkoa
Mangojauhe goddamn.
No missä se dramatisointi
Jäin sittenkin koukkuun spraykaaleihin...! En oo ihan vakuuttunut vieläkään last.fm:n osaavan ottaa vastaan kaikkia mun kuunteluita - Bostonin More than A Feeling soi kyl varmasti yli kuus kertaa.
Mulle tulee niitä messuja, että jotkut on muka badly tagged, mutta en tajua mistä ne voi tulla.
DRAAMA!
Jäin sittenkin koukkuun spraykaaleihin..
[quote:a9756038a2="noiseidea"]Mulle tulee niitä messuja, että jotkut on muka badly tagged, mutta en tajua mistä ne voi tulla.
DRAAMA![/quote:a9756038a2]
Jep, no mulla taas tuntuu että vaikka kuuntelis koko päivän samaa levyy eikä tuu mitään urputuksia, ei sille tuu silti kuin 30 kuuntelukertaa...
[quote:22655b6433="HUIG"]No missä se dramatisointi
[/quote:22655b6433]
Toisilla viikoilla ei ole draamaa... ei vaan, mä kuuntelen aika vähän tietokoneella - ei kauheasti samat artistit ole jyllänneet, jotta voisi
listasijoituksista hehkuttaa...pitää päteä söpöillä grafiikoilla.
Lievää draamaa on kyllä siinä, että Beatlesin kokonaisparhaus on uhattuna. Pitää katsoa antaako karvaiselle luolalle pikkusormensa.
S. Albert Kiviselle toki
Btw. jos joku haluaa lukea s. albertia, niin tämmöinen on tullut:
pitää päteä söpöillä grafiikoilla.
sama