#1 16.11.2013 12:17

tigrushka
ehkä yläosaton Mona Lisa
From: Boele-le-le de l'Ouest
Registered: 04.11.2006

Odottamattomat musiikkielämykset

Tälle topikille oli vaikea keksiä otsikkoa, vaikea on myös selittää tyhjentävästi, mitä ajan takaa, joten annan kolme omakohtaista esimerkkiä.

1. Pariisin metrossa istui vastapäätä 10-12 -vuotias kirkassilmäinen poika, joka kuunteli walkmaneillaan Depeche Modea. Läpivuotanut kappale oli Master and Servant. Oli täysi työ pitää naama peruslukemilla.

2. Olin parin kaverin kanssa Mare Chiarossa, ja toinen selitti vuolaasti New Yorkin seikkailuistaan. Juuri kun oli sanonut että "kun mä olin kerran Chinatownissa..." pärähti soimaan tämä. Purskahdimme kaikki nauruun, ja tapausta muisteltiin vielä vuosienkin päästä.  icon_lol

3. Odotin Pietarissa trollikkaa kuuden maissa aamulla Primorskaja-metroaseman lähellä Klub Griboedovilla vietetyn illan ja yön jälkeen. Pysäkin vieressä oli iso terassi, joka oli tyhjä, mutta valot olivat päällä ja yhtäkkiä Pet Shop Boysin It's A Sin alkoi pauhata täysllä. Koko seurueemme mykistyi kuuntelemaan syvän hartauden vallassa.

Oikean colorscroll rytmin kiinni icon_cool saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
tumblr_n8cftoDpRj1td2wqmo1_250.gif
Jotain tanssin bez biggrinpeuk eiq ja fall joo.

#2 16.11.2013 12:40

Tolto
ammattimainen dipinheittäjä
Registered: 20.11.2010

Re: Odottamattomat musiikkielämykset

Olin sivariaikoina kerran Karhulan kirjastossa tuuraamassa ja siellä piti varastosta roudata poistomyyntiin kirjalaatikoita. Se varaston katto oli kalteva ja matalimmasta kohasta seinän vieressä kai jollain puolentoista metrin korkeudella lattiasta. Yks niistä laatikoista oli siellä seinän vieressä ja se oli helvetin painava, joten riuhtasin vähän kovempaa että sain sen nostettua ja PAM, löin pääni kattoon hyässä kulmassa ja pimeni hetkeks totaalisesti. Kyllä se siitä sit aika nopeesti helpotti, vähän huippas ja sillee, mutta johtaja vaati, että mut täytyy käyttää terveyskeskuksessa varmuuden vuoksi. Siitä sitten viidensadan metrin matka johtajan kustantamalla taksilla terveyskeskukseen, jossa kaikkia tuntui huolettavan enemmän se, ettei mun kuuluis olla Karhulan pisteessä vaan Kotkansaaren pisteessä, kuin se, että olin lyöny pääni.

Siinä sitten sinne päästyäni ja asiani ilmotettua istuskelin ja odottelin, että pääsen näyttämään päätäni jollekin terveydenhoitajalle kun radiosta pamahti soimaan tämä. Kuulosti ihan vitun hyvältä, kämäsistä äänentoistolaitteista pienellä volyymilla toi oli ku jostain menneestä rinnakkais-Suomesta, missä tango on se mikä jyrää ja jokaisen biisin intron vois rumpukoneella kuorruttaen sämplätä hip hop -biitiksi.

Myöhemmin selvis, että se oli joku Uniklubi-coveri mutta paskat siitä, edelleen hieno biisi hienolla sovituksella.

u523X.gif

vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin

#3 16.11.2013 13:31

tigrushka
ehkä yläosaton Mona Lisa
From: Boele-le-le de l'Ouest
Registered: 04.11.2006

Re: Odottamattomat musiikkielämykset

icon_surprised Melkoinen tarina ja täsmäbiisi.  icon_eekpeuk

Oikean colorscroll rytmin kiinni icon_cool saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
tumblr_n8cftoDpRj1td2wqmo1_250.gif
Jotain tanssin bez biggrinpeuk eiq ja fall joo.

Board footer