You are not logged in.
Tänne voi listailla näiden kaiken maailman Half Japaneessejen ja Death Cäbien onnistuneita esityksiä ja biiffata niistä.
Teenage Fanclub - Everything Flows:
Bändi laittaa koko uransa säröt yhteen biisiin ja laulutaidoton Norman Blake (?) repäsee jostain niiden parhaan melodian tohon kertsiin.
Ted Leo ja blaablaablaa - St John the Divine
Hirveen määrän semisietämätöntä indieulinaa tehny jäbä piilotti uransa parhaan biisin ekan levyn loppuhuuruihin. Kitaravetoisen ysäri-indien joutsenlauluja.
Älä päästä painiks sitä
Heti ekan postauksen ekassa bändissä mentiin niin metsään, et jätin lukemisen siihen.
bzort glorf bööth
oikein
Älä päästä painiks sitä
Tää tais olla levyn ainut kova styge
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Enpä hirveästi tunne muuta tuotantoa mutta se vähä on todella mitäänsanomatonta, mutta tällainen helmi osui umpipaskan leffan soundtrackille.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Hyvä topikki. En vaan jaksa miettiä nyt.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Pixiesillä oli joku biisi, mutta en jaksa miettiä nyt
Pixiesillä oli joku biisi, mutta en jaksa miettiä nyt
:peuk:
Okei, nyt kun kattoo ekaa kertaa tätä videota niin tääki biisi menettää otteensa.
Last edited by leposi (16.11.2013 04:38)
Vuoden nuori muotoilija.
mikäs huonojen provojen kokoontumisajot täällä on meneillään
Ei kai toi Maj Karma aivan totaalipaskaa ole, mutta muutamien kuulemieni näytteiden perusteella ei mitään suosikkimusaakaan.
Rukous on kuitenkin hyvä stadion/anthem/koko kansan hitti yms. kappale:
]
Köyhän miehen Happoradio jemmas vikalle levylleen tämmösen onnistuneen hempeilybiisin. Soittajat näyttää silmämeikkeineen ja tatskoineen samalta ku alku-urallakin eikä tolla laulajalla oikein kunnon iskelmä-ääntä oo mutta hyvinhän biisi toimii. 'tube-pätkien katsomakertojen perusteella Kukka näyttäis olevan bändin suosituimmasta päästä. Kyllä kansa tietää.
Älä päästä painiks sitä
Ja pistetään illan esiintyjän kunniaks kans tää niiden läpimurtolevyn avausbiisi. En oikein jostain syystä lämpene tämmöselle ramones-kohkaukselle mut tää on ihan hyvä ralli.
Älä päästä painiks sitä
Kuuntelin tämän bändin tuplakokoelmaa tänään. Tää jytää, mutta muuten ei kyllä oikein yhtään jaksa.
Tämä on topicci, jonka perustamista olen suunnitellut viimeiset seitsemän vuotta. Biisilista on ollut sama alusta asti:
Ja kruununa:
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Ehkä tämä.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Toi juppihippipunkkari on hyvä veto tähän. Skarpin kuulonen biisi radiosoiton ulkopuolella.
Neljältä ruusulta mä tykkään kans tästä Sukelluksesta:
Älä päästä painiks sitä
Erittäin epäkiinnostava ja muutaman kuulemani biisin perusteella turha bändi, jolla on yksi varsin erinomainen kappale. Hyvä muisto Ruisrockista muutaman vuoden takaa. Ei mitään hajua, että bändi on siellä esiintymässä. Hengailen lavan toisella puolella, kun tämä biisi lähtee soimaan. Huikeimpia festarielämyksiä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Tämä Ariel Pinkin & Sky Ferreiran esittämä My Molly viehätti minua, joten kuuntelin Sky Ferreiran soololevyn Night Time, My Time läpi. Yhdentekevää poppiahan se oli, mutta toi nimibiisi on kova.
Ei edes topsun aloitusspämmi pelastanut Teenage Fanclubia mulle
Hyvä topsu, hyvä nosto, tällaisia biisejä riittää.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Melkoista hutiputkea muuten toi Kids Will Have Their Say, mutta tää on hieno biisi.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Sheryl Crow - My favourite mistake
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Mä tykkään All I Wanna Do biisistä. Yhtään Sherylin levyä en ole kuunnellut alusta loppuun enkä varmaan ikinä ole laittanut oma-aloitteisesti hänen musiikkiaan soimaan.
Avausviestissä mainittiin Death Cab, niillä on tää yks hyvä biisi. Kai mä joskus tykkäsin parista muustakin niiden stygestä, mutta toi on ainoa joka jäänyt mieleen.
Se Bond-biisi on hyvä. Muut Sheryl Crown hitit ovat minusta olleet ihan kivoja, eivät enempää eivätkä vähempää.
tää ainaki
Matkustaja kans
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Yllättävää ettei kukaan ole vielä maininnut Animal Collectiven For Reverend Greeniä (joka tosin sekin kuulosti äsken pikakuuntelulla ihan samalta kuin ne kaikki muutkin) En oo vielä löytänyt sellaista päidettä, jonka kanssa tämä bändi toimis yhtään...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki