You are not logged in.
Walking Deadin neljäs kausi on ollut niin hyvä, että en ehkä halua tän sarjan loppuvan koskaan.
Silta saa nytkyllä "vinksahtanein velipoika" -palkinnon.
Ja onhan tämä jännäkin.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Walking Deadin neljäs kausi on ollut niin hyvä, että en ehkä halua tän sarjan loppuvan koskaan.
en oo vielä uskaltanut katsoo kuin vasta ekan jakson jäi niin "eisaatana apau" cliffhangeriin
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Silta saa nytkyllä "vinksahtanein velipoika" -palkinnon.
Sarjan siskotytöillekin voisi toki myöntää jonkin "suku on pahin" -pystin.
Mutta mitä, olenko ainoa foorumisti, joka tätä katsoo?
Mä odottelen Sillan kakkoskautta Netflixiin, samoin The Walking Deadin kolmoskautta ja Justifiedin kolmoskautta. Peep Showstakin olisi kiva saada lisää kausia. Mad Meniä en jaksa vielä aloittaa ennen kuin tulee kolmoskausi saataville...
Onneksi Sons of Anarchysta on neljä kautta, joista ensimmäisen katsoin viidessä päivässä. Kovvaa kammaa!
Derek oli sympaattinen sarja ja Hello Ladies ekan jakson perusteella tosi masentava. En katso enempää.
tigrushka wrote:Silta saa nytkyllä "vinksahtanein velipoika" -palkinnon.
Seuraan kyllä.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
tigrushka wrote:tigrushka wrote:Silta saa nytkyllä "vinksahtanein velipoika" -palkinnon.
Seuraan kyllä.
*
No mitä olet tykännyt?
Pilke wrote:tigrushka wrote:tigrushka wrote:Silta saa nytkyllä "vinksahtanein velipoika" -palkinnon.
Seuraan kyllä.
*
No mitä olet tykännyt?
Onhan se hyvä! Digaan, että sivujuonteita on niin paljon, ei vaan paria tyyppiä, joita pyöritellään joka jaksossa. Alussa merkittäviltä vaikuttaneet hahmot kuolee ja uusia tulee tilalle. Ja poliisiparivaljakko on tietysti loistava.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
tigrushka wrote:Pilke wrote:tigrushka wrote:tigrushka wrote:Silta saa nytkyllä "vinksahtanein velipoika" -palkinnon.
Seuraan kyllä.
*
No mitä olet tykännyt?
Onhan se hyvä! Digaan, että sivujuonteita on niin paljon, ei vaan paria tyyppiä, joita pyöritellään joka jaksossa. Alussa merkittäviltä vaikuttaneet hahmot kuolee ja uusia tulee tilalle. Ja poliisiparivaljakko on tietysti loistava.
*
Olen tykännyt myös! Olin ihan kun silloin alkuvaiheessa netistä sai lukea vain valitusvirsiä siitä, miten huono toka kausi on ekaan verrattuna.
Ne "aiemmin tapahtunut" -osuudet antavat välillä todella selvää osviittaa siitä, mitä jo "unohtuneita" hahmoja, paikkoja ja teemoja alkavassa jaksossa tullaan näkemään uudelleen tauon jälkeen. Välillä tulee kylmät väreet, kun honaa, että jaaha, tämä OLI tärkeää, eikä vain pikku sivujuonne.
Viikot tuntuvat pitkiltä seuraavaa jaksoa odottaessa.
Mä ole tykännyt Sillan 2. kaudesta enemmän kuin ykkösestä. Ykkönenkin oli hyvä, mutta lässähti lopussa vähän. Toivottavasti 2. kauden loppu on mielikuvituksellisempi.
Aikalailla sama.
Firon wrote:Mä ole tykännyt Sillan 2. kaudesta enemmän kuin ykkösestä. Ykkönenkin oli hyvä, mutta lässähti lopussa vähän. Toivottavasti 2. kauden loppu on mielikuvituksellisempi.
Aikalailla sama.
mit vit onko sillasta tehty toinen kausi. onko tämä siis se skandinaavi-versio?
tigrushka wrote:Firon wrote:Mä ole tykännyt Sillan 2. kaudesta enemmän kuin ykkösestä. Ykkönenkin oli hyvä, mutta lässähti lopussa vähän. Toivottavasti 2. kauden loppu on mielikuvituksellisempi.
Aikalailla sama.
Jåhå. Sunnuntain jakso taisi olla peräti seitsemäs.
armashenrik wrote:tigrushka wrote:Firon wrote:Mä ole tykännyt Sillan 2. kaudesta enemmän kuin ykkösestä. Ykkönenkin oli hyvä, mutta lässähti lopussa vähän. Toivottavasti 2. kauden loppu on mielikuvituksellisempi.
Aikalailla sama.
Jåhå. Sunnuntain jakso taisi olla peräti seitsemäs.
tattis täytyypä tarkastaa illemmalla
Meni Sillasta kolmosjakso Areenasta ohi.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
eih kyllä oikein lähe tää silta. vähän tekisi mieli vaan feidata.
Trailer Park Boys kateltu kohta. Viel ois muutama jakso vikaa kautta ja sit noi leffat
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Prisma Studio ja Kuningaskuluttaja
eiks kukaan muu seuraa olipa kerrania? paras sarja
eiks kukaan muu seuraa olipa kerrania? paras sarja
Jäi joskus mulla kesken, tarkoitus ois aloittaa alusta ja kattoo kokonaan. Once Upon a Time in Wonderlandia -spinoffia aloin kyl kattoo pari viikkoo sitten, ihan jeba viihdettä sekin
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
boardwalk empiren 4. kausi = paras tähän mennessä!
Trailer Park Boys kateltu kohta. Viel ois muutama jakso vikaa kautta ja sit noi leffat
ja kohta pärähtää uus kausi ja uus leffakin
hrmunoita wrote:Trailer Park Boys kateltu kohta. Viel ois muutama jakso vikaa kautta ja sit noi leffat
ja kohta pärähtää uus kausi ja uus leffakin
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
walking deadin 4 kausi on ollu mulle vähän liian ankee, jotenki ei vaan lähe + ärsyttää ton musiikin käyttö, onneksi tulevaisuudessa näkyvissä jotain badassiä
Eastbound & Downia olen nyt katsellut, kun joskus tuli eka kausi katottua, mutta jäi sitten siihen. Eka kausi oli edelleenkin ihan ok, toka täyttä paskaa, kolmas ihan ok ja kohta vois alotella tota neljättä, joka on kai sitten se ihan viimeinen, josta vielä yksi on tulossa ilmoille.
The Hour oli ihan pl, mutta jotain kertoo se, että eniten ilahduttivat Andrew "Moriarty" Scottin ja Julian "Mac" Rhind-Tuttin esiintymiset.
Ja vopite olla, että olen jälleen yksin mielipiteeni kanssa, mutta jos roolihenkilön on tarkoitus saada sukat pyörimään jaloissa, niin Dominic West ei ole oikea mies rooliin.
2 jaksoa nyt katsonut tätä, en oikein osaa sanoa vielä onko hyvä vai ei. "McNulty" ei ole munkaan mielestä ole kovin osuva valinta hurmurimieheksi. Hassuinta että the Wiren jälkeen Dominic Westin brittiaksentti kuulostaa mun mielestä ihan feikiltä
tigrushka wrote:The Hour oli ihan pl, mutta jotain kertoo se, että eniten ilahduttivat Andrew "Moriarty" Scottin ja Julian "Mac" Rhind-Tuttin esiintymiset.
Ja vopite olla, että olen jälleen yksin mielipiteeni kanssa, mutta jos roolihenkilön on tarkoitus saada sukat pyörimään jaloissa, niin Dominic West ei ole oikea mies rooliin.
2 jaksoa nyt katsonut tätä, en oikein osaa sanoa vielä onko hyvä vai ei. "McNulty" ei ole munkaan mielestä ole kovin osuva valinta hurmurimieheksi. Hassuinta että the Wiren jälkeen Dominic Westin brittiaksentti kuulostaa mun mielestä ihan feikiltä
Kolmosjaksoa en ole vielä katsonut, toka oli ekaa parempi, mutta jotenkin likilaskuinen vaikutelma tästä jää edelleen.
eastbound & down päättyi tyylillä. tämä neljäs kausi kohotti sarjan lopullisesti klassikoiden joukkoon
Aloitin pari päivää sitten Homelandin ja nyt jo eka kausi takana. Ihan saakutin hyvä
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Siltaa enää yksi jakso jäljellä.