You are not logged in.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Vuoden nuori muotoilija.
Yhtä kautta aikain parhaista levyistä
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Vuoden nuori muotoilija.
Ylvis - The Fox
En ymmärrä tässä ekan kuuntelun aikana vielä sitä miksi tämä on katsottu youtubessa 186 miljoonaa kertaa.
bzort glorf bööth
Ylvis - The Fox
En ymmärrä tässä ekan kuuntelun aikana vielä sitä miksi tämä on katsottu youtubessa 186 miljoonaa kertaa.
koskahan uskaltais tuon kuunnella, kuulemma taitaa olla melkoisen kehno kipale
hiirimattona wrote:Ylvis - The Fox
Hauskinta tässä on se, ettei tämä ole samanlainen salkkari-remixiltä kuulostava biisi ku nämä muut tämän vuosikymmenen youtube-hitit. Tylsä biisi. Samalla selvisi, et tää on vissiin jostain telkkarisarjasta, joka alkaa pyöriä vitosella.
bzort glorf bööth
psykokarkki wrote:hiirimattona wrote:Ylvis - The Fox
Hauskinta tässä on se, ettei tämä ole samanlainen salkkari-remixiltä kuulostava biisi ku nämä muut tämän vuosikymmenen youtube-hitit. Tylsä biisi. Samalla selvisi, et tää on vissiin jostain telkkarisarjasta, joka alkaa pyöriä vitosella.
Odotin ultimaalista paskuutta, mutta yllätyin positiivisesti. En häpeä tunnustaa, että nauroin välillä. Biisin aihe on kiehtova, mutta olishan se voinu olla aika paljon parempikin.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
bzort glorf bööth
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
ensimmäistä kertaa annoin valua taustamusiikiksi ja sitten aukeni. kaunis levy, varsinkin loppupuoli
Hyvältä muuten kuulostaa.
En muistanutkaan että tää on näin hyvä
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
http://3.bp.blogspot.com/-0Bl683ERLhE/U … pas+LP.jpg
Hyvältä muuten kuulostaa.
hankintalistalle tämä
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
olin unohtanut että täähän on ihan järkyttävän kova levy alusta loppuun. ihan parhaimmistoa kaikesta suomessa tehdystä mökärokista.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
bzort glorf bööth
bzort glorf bööth
bfzuuuhm
Grizzly Bear - Shields: B-Sides
Kiva pikku EP. Lopun kolme remixiä ois voinu kyl jättää pois
how they run this show.
how they run this show.
Absnt - The Forced Being
Last edited by Folkhälsan (16.11.2013 12:28)
Vuoden nuori muotoilija.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
^ MIKSI??
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Kännissä minä hakeudun aina sinne missä on kuhisevaa, kihisevää väenpaljoutta, hellyttävän kömpelöä baariromantiikkaa, kapakan käryä, suupalttien miesten mörinää ja maalattusuisten, vilkkusilmäisten naisihmisten korkeana pulppuilevaa naurua.
how they run this show.