You are not logged in.
Toi pe 4.10. vois käydä. Onko jo ollut puhetta minkälaista peliä olisi tarkoitus pelata?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Me ollaan ainakin tulossa. Voidaan ottaa omia tai leposilta lainassa olevia pelejä mukaan. Noita on toki pelattu jo kaikkia aika monta kertaa...
Jees, tästähän tulee sit jo viis henkee eli se ois kai euro-Menolippuu tai Zoolorettoo ja eikös Livingstonessakin ollu viiden pelaajan säännöt..
Mihis aikaan on varaa starttaa? Onks klo 18 liian aikasin?
Älä päästä painiks sitä
Onko mut laskettu tuohon viiteen? Klo 18 on ok.
Last edited by noiseidea (02.10.2013 10:59)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
18 tekee kyllä aika tiukkaa, 19 voitais ehtiä.
Noista peleistä varmaan euro-Menojippu vaikuttaisi arvioiden perusteella näin noviisille kiinnostavimmalta, jos ette ole hakanneet sitä hirveästi.
Oletettavasti pelaamisen lomassa sivistynyt siemailu on sallittua...
No eihän näitä hommia selvin pöwisn kukaan kehtaa harrastaa.
Ja startataan klo 19 sit, ei tänne mitään porttikieltoo tietty aiemminkaan oo saapua.
Älä päästä painiks sitä
Oli kivat pelit vaikka aloittelijana tuli pataan ja huolella. Kiitos isännälle ja emännälle
Kiitos ILR! Seuraavat pelit luvattiin pitää meillä. Käykö pe 25. tai la 26.10.?
Kumpikin noista passaa mulle, jos ny valita saa niin perjantai mieluummin.
Älä päästä painiks sitä
Meille tulikin Tallinnan reissu tuolle viikonlopulle, joten sopiskos siirtää viikolla eteenpäin?
Orkl tajusin just että enhän mä itse oo maisemissa myöskään tuona seuraavana viikonloppuna... Ja sen jälkeen onkin Bedden työhommia + Yo la tengoa ym. Onnistuiskohan joku arki-ilta mitenkään?
Joku maanantai-ilta ois mulle kait helpoin. 28.10 anyone?
Älä päästä painiks sitä
mullon ma/ke/pe telinevimistelua apout 19-21, tuon ulkopuolella tapahtuvat peli-iltamat KIINNOZTAA
edit: ja meilläkin vois pitää noita kalliossa tilanteiden tullen
Last edited by mitten (17.10.2013 11:32)
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Mullakin on just maanantai treenpäivä.
ma ja ke huonoja samasta syystä kuin mittenillä, torstait kans huonoja, kun on laulutreenit. joku tiistai?
FIREFLY
No miten vaikka heti ens tiistai?
En pääse todnäk. ens ti
Älä päästä painiks sitä
onko jollain munchki tai illuminati
Ei löydy Illuu eikä Munchkinia meiän pelilaareista, jälkimmäistä oon kyl joskus pelannu mut en muista siitä mitään.
Seuraavat pelit edelleen tapetilla. Tää viikonloppu on mulle omöjligt mut esim. ens viikon tiistaita vois sovitella jos noi arki-illat sopis jengille paremmin. Tääl hostaaminen on ihan mahollista.
Älä päästä painiks sitä
Beddellä on työjuttuja ens viikolla... Menee varmaan jolatenkon jälkeen ennen kuin me ehditään pelailemaan. Viikonloppupelit ja samalla pikkujoulut? Vaikka 23. tai 30.11.?
23. vois toimia jos käy iltapelit, meillä on säbäturnaus iltapäivällä.
No onhan täs rinkiä enemmänkin. Mitä jos mennään Topin ja Päivin luo pelaileen joku ilta vaik ens viikolla?
Älä päästä painiks sitä
No onhan täs rinkiä enemmänkin. Mitä jos mennään Topin ja Päivin luo pelaileen joku ilta vaik ens viikolla?
Arki-illat menee väikkärin parissa mutta pe-ilta sopisi. Lauantaina on taas muuta menoa.
perjantait kiinnoztelee, voisin ottaa vaihtokamat mukaan ja käydä kisiksel suihkus treenien jälkeen näinollen pääsisin joskus 21 jälkeen meztoilla, vieläkö luulette tuohon aikaan pelaavanne?
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho