You are not logged in.
DJ RASHAD
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Tästä löytyy koko levy: http://www.youtube.com/watch?v=Mba6vD2F … D7ekBBEQbT
Kiitos, pistetään kuunteluun.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Bo Diddley
bzort glorf bööth
rakkauteni haikeisiin elektropoppibiiseihin vahvistuu aina näin syksyisin.
^:pimp::peuk:
phil collins rumpalina, laulajana, biisintekijänä, genesiksen jäsenenä ja ihmisenä :peuk::peuk::peuk::peuk:
cass mccombs - morning star
anna von hausswolff
uus paavoharju
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Oon aina vaan pölmistyneempi siitä miten virtuoosimaista Cecil Taylorin bändien musa on. Etenkin se Taylor/Cyrille/Lyons trio, mutta nyt kuuntelussa oleva The Eigth 2lp on niin melkone taidonnäyte. Bassossa Willian Parker, rummuissa Rashid Bakr, fonissa Lyons. Lyons on muutenkin tokan free jazz -aallon pieni suuri mies, joka ei ole ihan niin kehuttu ku kuulus olla.
Oon aina vaan pölmistyneempi siitä miten virtuoosimaista Cecil Taylorin bändien musa on. Etenkin se Taylor/Cyrille/Lyons trio, mutta nyt kuuntelussa oleva The Eigth 2lp on niin melkone taidonnäyte. Bassossa Willian Parker, rummuissa Rashid Bakr, fonissa Lyons. Lyons on muutenkin tokan free jazz -aallon pieni suuri mies, joka ei ole ihan niin kehuttu ku kuulus olla.
EN TAJUU MITEN JOKU VOI SOITTAA VITTU TOLLAI
Arab Strap
Maailman paras bändi! Aina meinaan unohtaa ja sitten kun kuuntelen niin pää räjähtää muistoista ja musan kokonaisvaltaisesta nerokkuudesta ja tunnelman täydellisyydestä. Varsinkin tämä mitä nyt kuuntelen, Monday at the Hug & Pint, on minulle ehdottomasti bändin tärkein levy. On elämäni levyjä, ns. autiosaaren kappaleita.
Last edited by leposi (19.10.2013 01:29)
Arab Strap
Maailman paras bändi! Aina meinaan unohtaa ja sitten kun kuuntelen niin pää räjähtää muistoista ja musan kokonaisvaltaisesta nerokkuudesta ja tunnelman täydellisyydestä. Varsinkin tämä mitä nyt kuuntelen, Monday at the Hug & Pint, on minulle ehdottomasti bändin tärkein levy. On elämäni levyjä, ns. autiosaaren kappaleita.
Oijoi tää on hyvä bändi!!!
Nyt soi tää silkka nerous:
+ mitch murderin koko tuotanto.
The Jayhawks: Stick In The Mud
Uudet biisit kuulostaa tosi hyviltä. Soitin puhelimessa kamulle ja se vastasi, ettei nää nyt niin hyviä ole. :lol:
bzort glorf bööth
Leo Kottken Mudlark on ihan käsittämättömän hyvä levy.
DRAKE
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Kourosh Yaghmaei :peuk:
Vuoden nuori muotoilija.
Television ja Tom Verlaine
bzort glorf bööth
folkkiksen postaamalle giganttinen
Olin kuullu aiemmin vaa suomiversion, vitun kova sekin
Last edited by hrmunoita (26.10.2013 03:10)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tos toisaalla mehustelin Coltranella, mutta kyllä myös Andrew Cyrille on tällä hetkellä jestaksen kova. Cecil Taylorin taustalla toki, mutta nää sen 70-80 lukujen omien bändien levytykset on pirun kiehtovia. Just nyt soitossa Junction, hankittu jo tovi sit mut ei ole kunnolla kerenny perehtymään. Monipuolinen ja -tätähän ny on aina miehen yhteydessä toitotettu- melodinen rumpali. Erityisesti Taylorin bändissä korostu se miehen kyky soittaa aktiivisesti muuta ku rytmiryhmäroolia. Se miten trio Lyons-Taylor-Cyrille veti yhteen oli maagista, ihan telepaattista musakommunikointia.
oliks tolle cecil taylorille omaa topikkii? jotenki jääny tutustuminen vaikka kuullu et se on aika kova äijä ja suuri legenda.
muuten vastaan tähän topikkiin et ol' dirty bastard ja ruger hauer
oliks tolle cecil taylorille omaa topikkii? jotenki jääny tutustuminen vaikka kuullu et se on aika kova äijä ja suuri legenda.
En tiä mutta jos on niin mä asiakirjotan sen tukkoon. Yks tärkeimmistä tyypeistä.
se että kuulen tämän biisin vissiin ekaa kertaa sen jälkeen kun olin 7!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Sparklehorse
Kännissä minä hakeudun aina sinne missä on kuhisevaa, kihisevää väenpaljoutta, hellyttävän kömpelöä baariromantiikkaa, kapakan käryä, suupalttien miesten mörinää ja maalattusuisten, vilkkusilmäisten naisihmisten korkeana pulppuilevaa naurua.
Piti tarkistaa mitä sellaiselle bändille kuin Zephyrs kuuluu. Olinpa yllättänyt kun meno oli muuttunut näin kovaksi, mutta olikin eri bändi kyseessä
Lindsey
Myös vasta eilen kuunteluun ottamani Bill Callahanin Dream River -levy, parhautta
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
ray charlz wrote:folkkiksen postaamalle giganttinen
Olin kuullu aiemmin vaa suomiversion, vitun kova sekin
No HUH!
Vuoden nuori muotoilija.
Spiritualized
bzort glorf bööth
Horst Quartetin uus kassu!!!!
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli