You are not logged in.
EIIHHHH RIP
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Veli Saarikalle
http://fi.wikipedia.org/wiki/Veli_Saarikalle
juuh legenda janari, rip
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
(tai ääninäyttelijä )
oliko tää myös se joka kuoli simpsoneissa?
Lou Reed
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
tämä kouraisi! en käsitä että hän on kuollut
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
R.I.P.
Rip in peace
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Joo vanha horiseva konipappa ja maksansiirrot ja vaikka mitä, mut en silti tätä odottanut. Voihan paska.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
RIP
bzort glorf bööth
Kevyet mullat Lou
Kännissä minä hakeudun aina sinne missä on kuhisevaa, kihisevää väenpaljoutta, hellyttävän kömpelöä baariromantiikkaa, kapakan käryä, suupalttien miesten mörinää ja maalattusuisten, vilkkusilmäisten naisihmisten korkeana pulppuilevaa naurua.
Luin naamakirjasta liki peräkkäin Reedin ja yhen tutun nuorehkon pelemannin kuolemasta. Lakkas Reedi nopiaan kirpaisemasta
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Tulipahan bongattua lentokentällä, mutta ei keikalla.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
No jopas. Sinällään nyt tietysti ei välttämättä yllättänyt, mutta kosketti kyllä. Kävikö muuten nyt tosiaan niin, että Lulu jäi miehen viimeiseksi julkaistuksi työksi.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Jahas.
RIP vaan, pitääkin kuunnella jossain vaiheessa VU:n levyt pitkästä aikaa.
R.I.P.
kuulin uutisen eilen Loosessa musavisassa, pidettiin hiljainen hetki, RIP
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Näin uutisen elokuvateatterin aulassa kännykästäni ja meinasin jo etten mene ollenkaan katsomaan elokuvaa. Päätin sittenkin pienen Jaakobin painin jälkeen mennä katsomaan Bad Grandpan. En tunne ylpeyttä päätöksestäni.
Luin naamakirjasta liki peräkkäin Reedin ja yhen tutun nuorehkon pelemannin kuolemasta. Lakkas Reedi nopiaan kirpaisemasta
Kuulin jälkimmäisestä tänään kaverilta. Kyseinen nuorehko pelemanni piti meille aikoinaan bändituntejakin, mutten muuten pahemmin tuntenut. Mutta silti pysäytti aika vahvasti.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Molemmille
bzort glorf bööth